لغو ساخت فیلم Tomb Raider 2 ؛ دلیل لغو شدن تامب رایدر ۲ چیست؟ [+عکس]

طبق اخبار به دست رسیده، ساخت فیلم تامب رایدر 2 لغو شده است. در ادامه جزئیات بیشتری در خصوص لغو ساخت تامب رایدر 2 در اختیار شما قرار می‌دهیم.

طبق گزارش‌های منتشر شده، MGM حق ساخت فیلم‌های توم ریدر را از دست داده و بدین ترتیب ساخت دنباله ریبوت فیلم Tomb Raider متوقف و لغو شده است. در ادامه با خبر ساخت تامب رایدر ۲ لغو شد همراه فیگار بمانید.

لغو ساخت تامب رایدر 2

لغو فیلم Tomb Raider 2

لغو ساخت تامب رایدر 2
لغو فیلم Tomb Raider 2, لغو ساخت فیلم Tomb Raider 2

لغو ساخت فیلم Tomb Raider 2

فصل اول فیلم تامب لایدر یکی از بهترین فیلم های اکشن جهان بوده که به کارگردانی رور اوثاگ ساخته شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، MGM حق ساخت فیلم‌های تامب رایدر را از دست داده به همین علت ساخت دنباله فیلم Tomb Raider متوقف و لغو شده است. استودیو MGM پس از ۹ سال داشتن حقوق ساخت فیلم براساس مجموعه بازی توم ریدر، حالا آن را از دست داده و حالا حقوق آن به گراهام کینگ و GK Films، شرکتش باز پس داده شده است.

لغو ساخت تامب رایدر 2
لغو ساخت فیلم Tomb Raider 2, فیلم Tomb Raider متوقف

بیشتر بخوانید:

این خبر به معنای لغو ساخت تامب رایدر 2 از سری ریبوت آن است و بدین ترتیب آلیسیا ویکاندر دیگر قرار نیست نقش لارا کرافت را در فیلم‌های توم ریدر بازی کند و فیلم آینده آن احتمالا با داستان و بازیگری کاملا جدید تولید خواهد شد. جالب است بدانید که استودیو MGM  توسط آمازون خریداری شده و از سال 2013 و پس از قراردادی با GK Films حق ساخت فیلم‌های تامب رایدر را دریافت کرد.

میشا گرین (Misha Green) در حال توسعه فیلم «مهاجم مقبره ۲» بوده است و اولین نسخه فیلم‌نامه فیلم را نیز در ماه مه سال ۲۰۲۱ میلادی آماده کرده بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لغو ساخت تامب رایدر 2  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *