قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت + [تاریخ انتشار چپتر بعدی]

اخبار تازه نشان می‌دهد که مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت. در این نوشتار به جزئیات تاریخ انتشار Chainsaw Man خواهیم پرداخت.

مرد اره برقی از زمان بازگشت اینترنت را تحت کنترل خود درآورده است و قسمت دوم آن تاکنون بسیار هیجان انگیز بوده است. تاتسوکی فوجیموتو حتی بدون دنجی، در حال منتشر چندین چپتر موفق می‌باشد. میتاکا ثابت کرده است که یکی از جالب‌ترین قهرمانان این مانگا می‌باشد. طرفداران مشتاق کسب اطلاعات بیشتر درباره او هستند.

قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت

همراه با تاریخ انتشار چپتر بعدی

قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت
قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت, مانگا Chainsaw Man, تاریخ انتشار Chainsaw Man, مرد اره برقی, انیمه Chainsaw Man

این به‌روز‌رسانی امروز با انتشار جدیدترین چپتر خود توسط Chainsaw Man منتشر شد. Shonen Jump+ تایید کرد که آنها هفته آینده همراه با تعدادی دیگر از عناوین Shueisha در وقفه خواهند بود. تاریخ انتشار چپتر بعدی این مانگا در 16 آگوست می‌باشد.

همچنین اخباری برای انیمه Chainsaw Man در افق وجود دارد. این هفته یک تصویر کلیدی جدید برای این مجموعه منتشر شد و طرفداران می‌دانند که اخبار بیشتری در این هفته منتشر می‌شوند. MAPPA تایید کرده است که یک تریلر جدید در پایان این هفته پخش خواهد شد و یک اطلاعیه درباره بازیگران آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “قسمت 2 مانگا Chainsaw Man یک وقفه خواهد داشت + [تاریخ انتشار چپتر بعدی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *