بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه (Kraliçe) + [زمان پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه را که از فروردین‌ از کانل D نمایش داده خواهد شد، در ادامه بخوانید. بورجو اوزبرک و گوکهان آلکان بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه

ملکه که توسط مدنووا از مجموعه تلویزیونی آمریکایی ملکه شکر اقتباس شده و توسط جودت مرجان کارگردانی شده است. در اولین پروموشن سریال، واکنش دنیز آکچا (بورجو اوزبرک) به همسرش آتش آکچا (گوکان آلکان) پس از تماشای فیلم دوربین امنیتی که با یک دختر اسکورت گرفته شده بود، دیده می‌شود.

سلین شکرجی برای نقش زینب و اوزگون کارامان برای نقش علی انتخاب شدند. در این سریال موضوع زیر و رو شدن زندگی دنیز پس از رسوایی بزرگ آتش در لیگ برتر بسکتبال روایت می‌شود. عایشه آکین، سرهات پاریل، افرا کاراگوز، انیز کوچاک، اجناز اوچر، اژه سمیح ارکن، ملیس اوزچیمن، جانر نالبانتوغلو، مروه هونجا، فرهاد ییلماز، گولشهری مینا کیکچ، اوموت کاپلیجا و جیهات تامر سایر بازیگران سریال خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی ملکه (Kraliçe)

جدول پخش سریال‌های ترکیه

بورجو اوزبرک در سریال ترکی ملکه (Burcu Özberk)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه
بورجو اوزبرک در سریال ترکی ملکه

بورجو اوزبرک (ترکی استانبولی: Burcu Özberk‎؛ زاده ۱۱ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی‌شهر) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به حریم سلطان، دختران آفتاب ، خانواده شیرم، عشق تجملاتی و عشق منطق انتقام اشاره کرد.

بورجو در سریال حریم سلطان با آراس بولوت اینملی پارتنر بود، در سریال دختران آفتاب با برک آتان پارتنر بود، در سریال خانواده شیرم با آکین آکینوزو پارنتر بود، در سریال عشق تجملاتی با چاعلار ارطغرل پارتنر بود و همچنین در سریال عشق منطق انتقام با ایلهان شن پارتنر بوده است. اوزبرک بازیگر سرشناس و موفق ترکیه است. او در سریال‌های بسیار موفقی بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم (آشفته) + [زمان پخش از mbc]

گوکهان آلکان در سریال ترکی ملکه (Gökhan Alkan)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه
گوکهان آلکان در سریال ترکی ملکه

گوکهان آلکان (به ترکی استانبولی:Gökhan Alkan) زاده ۸ دسامبر ۱۹۸۷ در استانبول بازیگر اهل ترکیه می‌باشد. از جمله آثار معروف او می‌توان به سریال دوستم داره، دوستم نداره و سریال ضربان قلب اشاره کرد.

وی همچنین در سریال حریم سلطان ایفاگر نقش شاه طهماسب صفوی بود و همچنین در سریال سیب ممنوعه به عنوان بازیگر اصلی در اواخر فصل سوم به سریال اضافه شد و نقش کریم را بازی کرد،بعد از آن نیز در سریال زخم قلب در نقش فریت (فرید) ایفای نقش کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (Aile) + [زمان پخش]

سلین شکرجی در سریال ملکه (Selin Şekerci)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه

سلین شکرجی متولد 1 ژوئن 1989 در ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته سینما و تلویزیون از دانشگاه بیلگی استانبول می‌باشد که از 16سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «فرشتگان» Melekler Korusun به شهرت رسید. این بازیگر ترکیه ای 167سانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن دارد.

در سال 1373 شمسی ، زمانی که 5 ساله بود والدینش از یکدیگر جدا شد. در 8 سالگی شروع به یادگیری رقص باله کرد و مقطع ابتدایی، راهنمایی و ‌دبیرستان را در شهر ازمیر گذراند و به اصرار و کمک مادرش به یادگیری تئاتر پرداخت. سپس در تئاتر دولتی مشغول به کار شد و‌ در سال 2005 هنگامی که 18 سال داشت به استانبول آمد و بازی در فیلم‌ها و سریال‌های ترکی را آغاز نمود.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دو غریبه + [خلاصه داستان و زمان پخش]

اوزگون کارامان (Özgün Karaman)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه

او بیشتر برای سریال های کمدی «بابا جان است» در کنار اوراز کیگیلار اوغلو، برنا کورالتورک، ملیس توزونگچ، فیرات آلبایرام شناخته می‌شود. او در سریال پزشکی Kasaba Doktor بازی کرد.

در سریال‌های جوانان «Cakil Taslari»، «Elde Var Hayat» بازی کرد. او در سریال‌های کمدی پرطرفدار «Kuzey Yildizi»، «Umutsuz Ev Kadinlari» و سریال‌های اینترنتی «7 Yuz» شرکت کرد. او در سریال‌های «Mihrap Yerinde»، «Darisi Basimiza» بازی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *