بیوگرافی بازیگران سریال یاور (سریال جایگزین گاندو) + خلاصه داستان

یاور یک سریال معمایی منحصر به فرد است به کارگردانی سعید سلطانی و اصغر نعیمی است. با بیوگرافی بازیگران سریال یاور همراه فیگار بمانید.

“یاور”، یک سریال معمایی که توسط سعید سلطانی و اصغر نعیمی ساخته شده و به زودی در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی توسط سعید مطلبی نوشته شده است و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش شد. سریال یاور یکی از بهترین سریال های ایرانی تمام دوران به حساب می‌آید. همچنین شما عزیزان علاوه بر تماشای این سریال در ای فیلم، می‌توانید برای دانلود و تماشای آنلاین سریال یاور در فیگار مراجعه کنید.

برای علاقه‌مندان به سریال‌های معمایی، قابل ذکر است که روز و ساعت پخش سریال یاور از سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم فارسی پخش خواهد شد. در ادامه خلاصه داستان به همراه جزئیات زندگی هنری بازیگران سریال یاور خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

بازیگران سریال یاور بیوگرافی

شما می‌توانید فهرست بیوگرافی بازیگران سریال یاور را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

سریال “یاور” به عنوان جایگزین سریال “گاندو 2” در شبکه آی فیلم فارسی پخش خواهد شد. طبق جدول پخش برنامه‌های این شبکه، سریال “یاور” هر شب (به استثنای پنجشنبه) ساعت 22:00 خواهد بود. در صورتی که در این ساعت قادر به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 06:00 و 14:00 روز بعد، که زمان تکرار سریال “یاور” در شبکه آی فیلم است، آن را پیگیری کنید.

زندگینامه بازیگران سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

 

داستان سریال یاور

سریال “یاور” یک ملودرام اجتماعی است که در آن بخش‌هایی از داستان به صورت معمایی و با تم جوانمردی ساخته شده‌اند. با این حال، بخاطر دیالوگ‌های ضد زن، این سریال با انتقادات سختی مواجه شده است.

خلاصه داستان سریال یاور : “یاور چلویی”، فردی است که به عنوان بزرگترین عضو خانواده شناخته می‌شود و همچنین صاحب یک رستوران است. پسر او، “محسن چلویی”، دانشجوی رشته حقوق است و برای موفقیت در ترم خود تصمیم می‌گیرد همراه با دوستش نمره شبانه خود را تغییر دهند. در این میان، یک قتل در دانشگاه رخ می‌دهد…

بیوگرافی داریوش ارجمند نقش یاور چلویی در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

داریوش ارجمند، متولد ۵ مرداد ۱۳۲۳ در شهر مشهد است. او لیسانس رشته تاریخ و جامعه‌شناسی است. در سن ۲۶ سالگی، یعنی در سال ۱۳۴۹، با فعالیت در حوزه تئاتر به صنعت سینما و تئاتر وارد شد.

شهرت ارجمند به خاطر بازی در فیلم‌های بسیار معروفی مانند “ناخدا خورشید” در سال ۱۳۶۵ و “امام علی” در سال ۱۳۷۰ است.

بیوگرافی شبنم فرشادجو نقش نسرین در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

شبنم فرشادجو، در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شده است. او تحصیلات فوق لیسانس کارگردانی نمایش را اخذ کرده است. در سن ۱۷ سالگی، یعنی در سال ۱۳۷۴، با شروع فعالیت در تئاتر با نمایش “هملت” به این صنعت وارد شد.

شهرت شبنم فرشادجو به خاطر بازی در سریال “میوه ممنوعه” در سال ۱۳۸۶ است.

بیوگرافی محمد حاتمی نقش جمال چلویی در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

محمد حاتمی، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. حاتمی لیسانس رشته کارگردانی و بازیگری است. در سن ۱۸ سالگی، یعنی در سال ۱۳۵۷، با شروع فعالیت در تئاتر وارد صنعت نمایش شد.

محمد حاتمی در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم “گزل” به جلوی دوربین رفت و شهرتی مطرح کسب کرد. اما شهرت و شناخت وسیع‌تر او به خاطر بازی در سریال “پهلوانان نمی‌میرند” در سال ۱۳۷۶ است.

بیوگرافی فقیهه سلطانی نقش همسر دوم جمال در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

فقیهه سلطانی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در شهر همدان به دنیا آمد. او لیسانس رشته ادبیات نمایشی را اخذ کرده است. در سن ۱۷ سالگی، یعنی در سال ۱۳۷۰، با شروع فعالیت در تئاتر وارد حرفه بازیگری شد.

فقیهه سلطانی در سال ۱۳۷۳ با بازی در سریال “بی بی یون” به جلوی دوربین رفت و در دنیای فیلم و تلویزیون ظاهر شد. اما شهرت و شناخت وسیع‌تر او به خاطر بازی در سریال “آهوی ماه نهم” در سال ۱۳۸۳ است. و در سال ۱۳۹۴ با جلال امیدیان ازدواج کرد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی نقش محسن چلویی در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

ارسلان قاسمی، بازیگر و مهندس معماری ایرانی، در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته تئاتر و مهندسی معماری را اخذ کرده است.

در سن ۸ سالگی، یعنی در سال ۱۳۸۲، با بازی در سریال “در چشم باد” به حرفه بازیگری وارد شد و به تلویزیون دست یافت. اما شهرت و شناخت گسترده‌تری او به خاطر بازی در سریال “هوش سیاه” در سال ۱۳۸۹ است. ارسلان قاسمی علاوه بر بازیگری در زمینه معماری فعالیت می‌کند.

بیوگرافی مهوش افشارپناه نقش مریم بانو در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

مهوش افشارپناه، بازیگر و کارگردان ایرانی، در سال ۱۳۲۸ در شهر سقز به دنیا آمد. او لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی را دریافت کرده است. افشارپناه در سال ۱۳۴۸ با شروع فعالیت در تئاتر وارد حرفه بازیگری شد.

همچنین در سال ۱۳۴۵ با بازی در فیلم کوتاه “کلبه‌ای آنسوی تاریکی” به جلوی دوربین رفت. اما شهرت و شناخت گسترده‌تری او به خاطر بازی در سریال “تصویر یک رویا” در سال ۱۳۷۵ است.

بیوگرافی اسماعیل محرابی نقش علی شام میرزایی در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

اسماعیل محرابی، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۲۳ در مازندران متولد شد. وی لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران است.

اسماعیل محرابی در سن ۲۱ سالگی، یعنی در سال ۱۳۴۴، با شروع فعالیت در تئاتر به نام “کلبه جنگل” به حرفه بازیگری ورود پیدا کرد. او در سال ۱۳۵۵ با بازی در سریال “مرد اول” برای اولین بار به جلوی دوربین رفت. اما شهرت و شناخت وسیع‌تری او به خاطر بازی در سریال “تنهاترین سردار” در سال ۱۳۷۴ است.

بیوگرافی پرویز فلاحی پور نقش نیوندی در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

پرویز فلاحی پور، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته زبان انگلیسی است

پرویز فلاحی پور قبل از انقلاب، از دبیرستان در تئاتر شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال “فردا دیر است” برای اولین بار به جلوی دوربین رفت. اما شهرت و شناخت وسیع‌تری او به خاطر بازی در سریال “شب دهم” در سال ۱۳۸۰ است.

بیوگرافی زهرا سعیدی نقش شوکت در سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

زهرا سعیدی، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۳۲ در آبادان به دنیا آمد. او لیسانس زبان انگلیسی را اخذ کرده است.

زهرا سعیدی در سن ۲۰ سالگی، یعنی در سال ۱۳۵۲، با شروع فعالیت در تئاتر وارد حرفه بازیگری شد. اما شهرت و شناخت او به خاطر بازی در سریال “مهر و ماه” در سال ۱۳۶۹ است. او در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم “مریم مقدس” نیز موفقیت بزرگی را کسب کرد.

سایر عوامل و بازیگران سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور

سریال “یاور” توسط سعید سلطانی کارگردانی و آرمان زرین کوب آن را تهیه کرده است. نویسندگی این سریال به قلم سعید مطلبی و موسیقی سریال توسط فریدون شهبازیان ساخته شده است.

فیلمبرداری این سریال توسط محمد ناصری و عبدالله عبدی به تصویر کشیده است.

تدوین گران این سریال، ژیلا ایپکچی و احسان واثقی این مسئولیت را بر عهده داشته‌اند. همچنین، داریوش اسقایی به عنوان منشی صحنه در این سریال فعالیت کرده است.

سایر بازیگران سریال یاور:

  • بهراد خرازی
  • امید علیمردانی
  • شیوا خنیاگر
  • بهادر زمانی
  • فروغ قجابگلی
  • علی باقری
  • مزدک رستمی
  • دریا مقبلی
  • محمد رشنو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بازیگران سریال یاور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *