بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا ؛ از توقیف تا شهرت!

آیدا ماهیانی بازیگر فیلم پر‌حاشیه و توقیفی ارداتمند نازنین، بهاره و تینا است. با بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا همراه بمانید.

آیدا ماهیانی کیست ؟ او با ورود به عرصه مدلینگ، به دنیای هنر و بازیگری پا گذاشت و با بازی در فیلم کاهانی به شهرت دو چندان رسید. ایدا ماهینی با حضور در فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا”، فرصت مناسبی برای رشد و شهرت در صنعت سینما و تلویزیون به دست آورد. این فیلم که با حواشی زیادی روبه‌رو شده به تازگی سکانس منشوری از فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا توجه به اثر کاهانی را دوچندان کرده است.

در این، سه دختر جوان حضور دارند که هرکدام دیدگاه و نگرش متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند که به صورت مجرد زندگی می‌کنند. آن‌ها به سبک زندگی آزاد و بی‌بند و بار عادت کرده‌اند و روزانه وقت خود را با سفرهای خیابانی، مهمانی‌ها و پارتی‌ها سپری می‌کنند. به نوعی، آن‌ها تمایل دارند از مردان انتقام بگیرند. بیوگرافی سایر بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا به همراه خلاصه داستان و نقد فیلم نازنین بهاره تینا؛ عشق و ارادت را می‌توانید در سایت فیگار بخوانید. در این نوشتار قصد داریم تنها به بیوگرافی آیدا ماهیانی نقش نازنین در فیلم کاهانی بپردازیم.

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا

آیدا ماهیانی بیوگرافی 

شما می‌توانید فهرست بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

آیدا ماهیانی در فیلم پرحاشیه “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” به همراه بازیگران بزرگی نظیر طناز طباطبایی و مهناز افشار، حضور دارد. این فیلم به عنوان یکی از اثرهای برجسته آیدا ماهیانی محسوب می‌شود. با بازی در این فیلم، آیدا ماهیانی کار حرفه‌ای خود را در عرصه سینما آغاز کرد و با بازیگری خوب خود، نقش و جایگاهی را در میان مخاطبان سینما به دست آورد.

علاوه بر این، آیدا ماهیانی در سال‌های گذشته در آثاری نظیر فیلم “جوجه تیغی” و فیلم “کت چرمی” حضور داشته و همچنین در سریال محبوب “خاتون” نقش باربارا کوالسک، زن لهستانی، را بازی کرده است.

زندگینامه ایدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره و تینا

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا
بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا

زندگی شخصی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره و تینا

آیدا ماهیانی در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۰ در آلمان به دنیا آمد. خانواده او در آلمان ساکن هستند و با عبدالرضا کاهانی، کارگردان سینما، صلح و دوستی دارند. آیدا در حال حاضر مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

آیدا ماهیانی با شروع فعالیت در صنعت سینما، اولین تجربه بازیگری خود را در فیلمی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی ایفا کرد. سپس در سال ۱۳۹۷ در فیلمی به نام “قصر شیرین” به کارگردانی رضا میرکریمی، با یک نقش کوتاه در این پروژه حضور یافت.

نقد فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا + داستان و بیوگرافی

بازیگری یا مدلینگ؟

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا
بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا

یکی از آخرین اخبار مربوط به آیدا ماهیانی، عکس‌های مدلینگ او در صفحه شخصی اینستاگرامش است که برایش تبعاتی ناگوار به همراه داشته است، از جمله ممنوعیت تصویربرداری کوتاه مدت. حضور او در فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا” در کنار بازیگران معروفی مانند مهناز افشار و طناز طباطبایی بود. متأسفانه، گذشتهٔ فعالیت مدلینگ این بازیگر جوان باعث شد تا این فیلم برای مدتی متوقف شود و مجوز اکران دریافت نکند. این فیلم چندین بار قاچاق شد و به طور غیرقانونی در اختیار مردم قرار گرفت.

ببینید: سکانس منشوری فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +[فیلم]

زندگی هنری آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره و تینا

آیدا ماهیانی با حضور در فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا” به عنوان بازیگر، شروع به فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه سینما کرد. سپس در فیلم‌هایی نظیر “جوجه تیغی” و “قصر شیرین” به ایفای نقش پرداخت. همچنین در سریال “خاتون” به کارگردانی تینا پاکروان، در نقش یک زن لهستانی حضور یافت که به شهرت آیدا ماهیانی بسیار کمک کرد.

در سال ۱۳۹۹، آیدا ماهیانی برای نقشی در فیلم “جوجه تیغی” به کارگردانی مستانه مهاجر انتخاب شد. این فیلم در سال ۱۴۰۰ مجوز اکران دریافت کرد و در آن آیدا ماهیانی به همراه بازیگرانی مانند حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، هادی کاظمی، هومن برق نورد، نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم خانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

یکی از جدیدترین آثار آیدا ماهیانی در حوزه سینما فیلم “کت چرمی” است که توسط حسین میرزامحمدی ساخته شده و در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است. در این فیلم، آیدا ماهیانی به همراه بازیگرانی نظیر جواد عزتی، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، سارا حاتمی، رؤیا تیموریان، سیامک احصایی و صابر ابر نقش آفرینی کرده‌اند.

پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما +[جزئیات]

از فیلم توقیفی تا سریال نمایش خانگی ایدا ماهیانی

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا

آیدا ماهیانی در حوزه شبکه نمایش خانگی با بازی در نقش یک زن لهستانی به نام باربارا کوالسکا در سریال “خاتون” شهرت یافت. این سریال تلویزیونی در ژانر عاشقانه و تاریخی تولید و به کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده است. در “خاتون”، آیدا ماهیانی همراه با بازیگرانی مانند اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، غزل شاکری، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، پانته‌آ پناهی ها، پیام دهکردی، مهران غفوریان، بابک کریمی، بانیپال شومون، شاهرخ فروتنیان، رؤیا نونهالی، محمدرضا شریفی‌نیا، ستاره پسیانی، سروش صحت و مهران مدیری در نقش‌های مختلف به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر فیلم ارداتمند نازنین بهاره تینا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *