اعتصاب نویسندگان نتیجه داد؛ صدر نشینی فیلم Five Nights at Freddy

با توجه به اعتصاب نویسندگان و تعویق پروژه‌های سینمایی مانند تلماسه 2، این فیلم Five Nights at Freddy بود که برای هفته دوم، صدرنشین باکس آفیس شد.

در آخر هفته‌ای که قرار بود فیلم Dune: Part Two با بازیگرانی همچون «تیموتی شالامی»، «زندیا»، «فلورنس پیو» و «آستین باتلر» اکران شود و رکورد باکس آفیس را جابه‌جا کند، بازیگران ادامه اعتصاب خود را اعلام کردند و این موضوع بر روی فیلم‌های بسیاری تأثیر گذاشت. یکی از تأثیرات بزرگ آن، صدرنشینی فیلم ترسناک پنج شب درکنار فردی بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صدر نشینی فیلم Five Nights at Freddy در باکس آفیس

با توجه به اعتصاب نویسندگان، فروش بلیت‌ها در سینماهای آمریکای شمالی کاهش یافته و نسبتاً بی‌رونق شده‌اند. در این آخر هفته، فیلم‌ها به طور کلی حدود 57 میلیون دلار درآمد بلیت‌فروشی داشتند و این یکی از ضعیف‌ترین هفته‌های سال بود.

فیلم Five Nights at Freddy
فیلم Five Nights at Freddy

فیلم پنج شب با فردی ، توسط «یونیورسال پیکچرز» و شرکت «بلومهاوس» ساخته شد و توانست فروش خوبی را کسب کند. این فیلم، در هفته دوم اکران خود، به فروش 17,8 میلیون دلاری رسید و در کمتر از 10 روز توانست در بازار داخلی به مبلغ 100 میلیون دلار برسد. فروش این فیلم به دلیل پخش همزمان در پلتفرم استریم «پیکاک»، با کاهش 78 درصدی مواجه شد.

فیلم ترسناک Five Nights at Freddy ، به کارگردانی «اما تامی» و با نویسندگی «ست کادبک»، بر اساس داستانی از «کریس لی هیل» و «تایلر مک اینتایر» ساخته شده است. در این فیلم، «جاش هاچرسون» نقش یک نگهبان امنیتی را بازی می‌کند که در یک رستوران مشغول به کار است. او متوجه می‌شود که چهار عروسک انیماترونیک در آن رستوران زنده می‌شوند و حالا باید با آن‌ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Five Nights at Freddy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *