شایعه: پیشنهاد تارانتینو به دی‌کاپریو برای بازی در فیلم Movie Critic

طبق اخبار غیررسمی منتشر شده، گویا لئوناردو دیکاپریو در فیلم منتقد سینما (Movie Critic) آخرین ساخته کوئنتین تارانتینو، حضور خواهد داشت. البته تارانتینو در جشنواره کن گفته بود “لئوناردو دی‌کاپریو” برای ایفای این نقش پیر است.

آیا خبر حضور دیکاپریو در فیلم منتقد سینما تارانتینو صحت دارد؟ آنچه شایعات می‌گویند، پیشنهاد ایفای یک نقش در فیلم Movie Critic به لئوناردو دی‌کاپریو داده شده است، اما اخبار رسمی آن را تایید نکرده‌اند. حتی تارانتینو در جشنواره کن گفته بود:

“لئوناردو دی‌کاپریو” یا “برد پیت” برای این نقش پیرند. هنوز تصمیم نگرفته‌ام اما بازیگری سی و پنج ساله و توانمند در این فیلم حضور خواهد داشت. بدون تردید بازیگر جدیدی نقش اول را برای من بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

احتمال حضور لئوناردو دیکاپریو در فیلم منتقد سینما تارانتینو

بعد از شایعه حضور بازیگرانی مثل جان تراولتا و ساموئل ال. جکسون، آخرین بازیگری که پیشنهاد نقش به او شایعه شده، “لئوناردو دیکاپریو” است. «دنیل ریکتمن» جمعه گذشته ادعا کرده:

تارانتینو نقشی به دی‌کاپریو پیشنهاد کرده اما اطلاعاتی درباره رد یا پذیرش آن در دست نیست. پس از پایان اعتصاب بازیگران (SAG-AFTRA) پاسخ این پرسش روشن خواهد شد.

لئوناردو دیکاپریو در فیلم منتقد سینما
لئوناردو دیکاپریو در فیلم منتقد سینما

لئوناردو دیکاپریو، بازیگری است که تاکنون با افراد سرشناسی چون «مارتین اسکورسیزی»، «کریستفر نولان»، «کلینت ایستوود»، «باز لورمن» و «استیون اسپیلبرگ»، بارها همکاری کرده‌است. چندی پیش نیز گزارش شده بود که دی‌کاپریو در فیلم جدید «پل توماس اندرسون» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

بازیگران آخرین فیلم تارانتینو

طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، بازیگرانی چون «کرت راسل»، «بروس ویلیس»، «جان تراولتا»، «پل والتر هاوزر» و «ساموئل ال. جکسون»، از بازیگران فیلم منتقد سینما هستند. این فیلم دهمین و آخرین ساخته کارگردان معروف سینما، تارانتینو خواهد بود.

قرار بود فیلمبرداری فیلم منتقد سینما تارانتینو ماه‌ها پیش، یعنی از ماه سپتامبر، در لس‌آنجلس آغاز شود، اما به دلیل اعتصابی که بازیگران کرده‌اند، امکان فیلمبرداری نبود و مراحل ساخت فیلم متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دیکاپریو در فیلم منتقد سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *