سحر قریشی و امیر مقاره ؛ از عکس‌های مشترک تا حاشیه‌ای خاص !

اخیرا عکس های مشترکی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی 8 سال دارند در فضای مجازی منتشر شد. با نوشتار سحر قریشی و امیر مقاره همراه فیگار بمانید.

گویا حاشیه اینبار گریبان سحر قریشی را گرفته است و اینبار عکس های سحر قریشی و امیر مقاره از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند. با نوشتار امیر مقاره و سحر قریشی همراه فیگار بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

سحر قریشی و امیر مقاره

از عکس‌های مشترک تا حاشیه‌ای خاص !

رابطه سحر قریشی و امیر مقاره
امیر مقاره و سحر قریشی, عکس سحر قریشی و امیر مقاره, رابطه امیر مقاره و سحر قریشی

عکسهای جالبی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی 8 سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند. در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس‌های ست و یکدستی از مارک‌های خاص خریدند که نمی‌تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد.

با کمی دقت در میان سلبریتی‌ها و هنرمندان می‌توان به نکته‌های عجیب و جدیدی دست یافت. اخیرا امیر مقاره با بازی در سریال نمایش خانگی (بهترین سریال های تلویزیونی ایرانی 1400 و بهترین سریال های خانگی ایرانی 1400 و بهترین فیلم های طنز ایرانی 1400) خود را میان مردم محبوب‌تر کرده است و همه به دنبال این هستند که از زندگی خصوصی او بیشتر بدانند.

این حرکت عجیب چندی پیش هم از بازیگر معروف، نوید محمدزاده و فرشته حسینی دیده شد که بعد از مدتی خبر ازدواج آن‌ها در فضای مجازی منتشر شد و این اتفاق دور از ذهن هم نبود. حال نیز این حرکات از امیر مقاره و سحر قریشی نیز می‌تواند مژده‌ای از ازدواج یا دوستی آن‌ها باشد.

در ادامه عکس‌های عجیب از این دو سلبریتی را مشاهده می‌کنید که کلاه و عینک‌های آن‌ها شبیه به هم است، آن هم چندین بار!

بیشتر بخوانید:

عکس سحر قریشی و امیر مقاره

 

عکس سحر قریشی و امیر مقاره
امیر مقاره و سحر قریشی, عکس امیر مقاره و سحر قریشی, رابطه سحر قریشی و امیر مقاره

سحر قریشی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است که البته خودش می‌گوید زیبایی‌اش خدادادی است… اما اگر نگاهی به قبل و بعد خانم بازیگر در سریال “دلنوازان” که سکوی پرتاب او بود بیاندازید متوجه این زیبایی خدادادی عملی خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

البته در این سریال قرار بود افسانه پاکرو حضور داشته باشد که نقش یلدا را بازی کند اما شانس و اقبال با سحر قریشی همراه بود و همین مجموعه او را بالا برد. پس از آن دیگر خانم قریشی از خود بی خود و از همسرش جدا شد. حالا دیگر هم در سینما و هم در اینستاگرام شاخ شده است و در هر پروژه‌ای که حضور داشته باشد پولساز‌ترین می‌شود!

بیشتر بخوانید:

رابطه سحر قریشی و امیر مقاره

سحر قریشی و امیر مقاره
امیر مقاره و سحر قریشی, عکس سحر قریشی و امیر مقاره, رابطه امیر مقاره و سحر قریشی

ناگفته نماند تا مدتی پیش سحر قریشی به گفته خودش عاشق حاشیه‌سازی بود اما چند وقتی می‌شود که خبری از او نبوده و ظاهرا خانم بازیگر رویه‌اش متفاوت شده است. از آنجایی که وی فن پیج‌های زیادی دارد یکی از طرفداران او تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

سحر قریشی هم مثل بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، الهام حمیدی و… تا دلتان بخواهد حاشیه دارد و هر بار به نوعی بر سر زبان‌ها می‌افتد. از رابطه نامتعارف با مهدی طارمی و امید علوی و تتلو گرفته تا حواشی‌ای که به خاطر اظهار نظر او در خصوص حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی برایش ایجاد شد که این آخری باعث شد خیلی‌ها از خانم قریشی منتفر شوند و او را آدمی منفعت طلب و نان به نرخ روز خور بدانند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد. حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر، بسیجی ژورنالیست است.

بیشتر بخوانید:

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی امیر مقاره

سحر قریشی و امیر مقاره
امیر مقاره و سحر قریشی, عکس سحر قریشی و امیر مقاره, رابطه سحر قریشی و امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران، خواننده ماکان بند و بازیگر است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید. بخاطر چهره جذاب خود زمانی که خواننده مطرحی نوبد مدتی بعنوان فتو مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی هم همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سحر قریشی و امیر مقاره سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *