کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی ؛ به همراه شرح کامل مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم

کاترین شکدم که در ابتدا یک فلسطینی مسلمان خطاب می‌شد، اکنون با عنوان کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی شناخته می‌شود. اما او چطور به بیت رهبری راه یافت؟

نادر طلب زاده پژوهشگر و مجری برنامه ثریا است. وی کسی است که یک مصاحبه را میان  آیت الله رئیسی و کاترین شکدم در زمانی که رئیسی کاندید ریاست جمهوری بود برگزار کرد. البته که در نهایت مشخص شد که کاترین شکدم جاسوس اسرائیل است و تمام این مدت، در نقش خود قرار داشت.

کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی

به همراه شرح کامل مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم

کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی
جاسوس اسرائیلی کاترین شکدم, مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم

او در سال 1396 همراه با نادر طلب زاده به کربلا سفر کرد. اما اکنون کاترین شکدم جاسوس اسرائیل است و در یک مصاحبه، هویت واقعی خود را اعلام کرده است. البته که یک  مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم نیز وجود دارد.

نادر طلب زاده اعلام کرده است که هیچ ارتباطی با کاترین شکدم نداشته و مسئولیتی برعهده او نیست. او مدعی است که تنها بر مهاجرانی مسئولیت دارد که شخصاً آن‌ها را به ایران دعوت کرده است. اما جاسوس اسرائیلی کاترین شکدم کسی بود که سال‌ها در ایران ساکن بود و نادر طلب زاده مسئول انتقال جاسوس اسرائیلی کاترین شکدم به ایران نبوده است.

در ادامه جاسوس اسرائیلی کاترین شکدم درخواست یک مصاحبه را با آیت الله رئیسی داشت که آن زمان کاندید ریاست جمهوری محسوب می‌شد. نادر طلب زاده نیز گفته است که چون وی یکی از طرفداران آیت الله رئیسی بوده است، این ملاقات را امکان پذیر کرد.

بیشتر بخوانید:

کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی
علی مطهری کاترین شکدم, مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم

تصاویر زیادی از جاسوس اسرائیلی کاترین شکدم در ایران وجود دارد اما اکنون می‌دانیم که او یک جاسوس است. درحال حاضر نیز همچنان مشخص نیست که چه نتیجه‌ای برای پرونده کاترین شکدم جاسوس اسرائیل حاصل خواهد شد.

همچنین می‌توانیم شاهد اظهار نظر علی مطهری کاترین شکدم باشیم. علی مطهری در رابطه با علی مطهری کاترین شکد در توییتر خود نوشت: ظهور پدیده هایی مانند کاترین شکدم در جمهوری اسلامی ناشی از میل بخشی از حکومت به تملق و چاپلوسی و بت سازی است. جاسوسها از این روزنه مخصوصا در نهادهای انقلابی نفوذ می کنند. نفوذ در | این نهادها رخ می دهد نه در منتقدان و مخالفان.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “کاترین شکدم جاسوس اسرائیلی ؛ به همراه شرح کامل مصاحبه فرزاد حسنی با کاترین شکدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *