مهدی هاشمی ودکای روسی ؛ ماجرای فیلم مهدی هاشمی و ودکای روسی

این روزها تعداد زیادی از سلبرتی‌ها اعتراض خود را به جنگ روسیه اعلام کرده اند. اما فیلم مهدی هاشمی ودکای روسی در این بین منحصر به فرد است.

خبر حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد مربوط به یکی از بی‌شمار سلبرتی‌ است که به جنگ روسیه علیه اوکراین اعتراض کرده‌اند. حمید فرخ نژاد در اعتراض با جنگ، جایزه‌ای را که برای یک فیلم ضد جنگ از روسیه و جشنواره مسکور دریافت کرده بود به آن‌ها بازگرداند. با این حال، فیلم مهدی هاشمی و ودکای روسی روشی بسیار عجیب برای اعتراض به جنگ محسوب می‌شود.

مهدی هاشمی ودکای روسی

ماجرای فیلم مهدی هاشمی و ودکای روسی

مهدی هاشمی ودکای روسی
مهدی هاشمی و ودکا روسی, فیلم مهدی هاشمی و ودکای روسی

مهدی هاشمی در سال 1325 و در شهرستان لنگرود متولد شده است. او همسر سابق گلاب آدینه و همسر فعلی مهنوش صادقی می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که او پدر نورا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون بوده و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. وی در سال 1352 و در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده و هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ، در سال 1348 با تشکیل گروه تئاتر پیاده آغاز نمود. داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌ او سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دورهٔ دانشکدهٔ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند.

اکنون مهدی هاشمی ودکا روسی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. مهدی هاشمی ودکا روسی توانسته سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کند. مهدی هاشمی ودکا روسی را پس از صحبت‌های زیر، در ویدیوی مهدی هاشمی و ودکا روسی به زمین پرتاب کرده و آن را میش‌شکند.

بعضی‌ها می‌گن مهدی هاشمی ودکا می‌خوره. کی دیده؟ من اصلا ودکا دوست ندارم، مخصوصا ودکای روسی!

بیشتر بخوانید:

مهدی هاشمی ودکای روسی
مهدی هاشمی ودکای روسی, مهدی هاشمی و ودکا روسی

پس از این حرف، مهدی هاشمی ودکا روسی را به زمین پرتاب می‌کند. عده زیادی فیلم مهدی هاشمی و ودکای روسی را نوعی اعتراض به جنگ روسیه علیه اوکراین می‌دارنند؛ البته که فیلم مهدی هاشمی و ودکا روسی به همین منظور نیز به وجود آمده است. با این حال مشاهده یک ودکا در دستان مهدی هاشمی توجه مخاطبان را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی هاشمی ودکای روسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *