حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد ؛ ماجرای جایزه مسکو حمید فرخ نژاد چیست؟

با توجه به حمله روسیه به اوکراین، حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد. در ادامه با فیگار همراه باشید تا ماجرای جایزه مسکو حمید فرخ نژاد را بررسی نماییم.

اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله روسیه با توجه به یک ویدیو از وی در صفحه شخصی اینستاگرامش علنی شد. حمید فرخ نژاد در سال 1384 در فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ به ایفای نقش پرداخت. داستان این فیلم در رابطه با مقابله ایران بر حلمه‌های عراق بود و این فیلم یک فیلم ضد جنگ محسوب می‌شد.

حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد

ماجرای جایزه مسکو حمید فرخ نژاد چیست؟

حمید فرخ نژاد جایزه مسکو
اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله روسیه, جایزه مسکو حمید فرخ نژاد

حمید فرخ‌نژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. او توانست موفق به کسب جایزه مسکو برای ایفای نقش در فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ شود. با این حال، اکنون اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله روسیه با این جایزه پیوند خورده است.

حمید فرخ نژاد اعتقاد دارد که این جایزه برای یک فیلم ضد جنگ از روسیه گرفته است و با توجه به حمله وحشیانه روسیه به اوکراین، حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد. این اقدام باعث می‌شود تا به طور نمادین، اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله روسیه تثبیت شود.

بیشتر بخوانید:

حمید فرخ نژاد جایزه مسکو
اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله روسیه, جایزه مسکو حمید فرخ نژاد

همچنین در انتهای این ویدیو، حمید فرخ نژاد از هنرمندان ایران و سراسر جهان درخواست کرد تا از او حمایت کرده و تمام آن‌ها اعتراض خود را به حمله روسیه اعلام کنند. بدین شکل جایزه مسکو حمید فرخ نژاد بزودی به روسیه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمید فرخ نژاد جایزه مسکو را پس داد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *