حادثه انفجار در بروجرد ؛ علت انفجار مرگبار در بروجرد چه بوده است؟

در شب گذشته، انفجار مرگبار در بروجرد رخ داده است که صدمات زیادی بر جای گذاشت. در ادامه قصد داریم تا به علت حادثه انفجار در بروجرد دیشب بپردازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در رابطه با حادثه انفجار در بروجرد دیشب اعلام کرد: دو واحد مسکونی در شهرستان بروجرد استان لرستان، ساعت 23:03 شب گذشه به دلیل نشت گاز منفجر شدند که بر اثر این انفجار چهار نفر از ساکنان این منازل جان خود را از دست دادند.

حادثه انفجار در بروجرد

علت انفجار مرگبار در بروجرد چه بوده است؟

حادثه انفجار در بروجرد
فیلم انفجار در بروجرد, نشت گاز در بروجرد

بر اثر حادثه انفجار گاز در بروجرد چهار نفر از ساکنین منازل این شهر جان خود را از دست دادند. 5 مصدوم حادثه نیز پس از رهاسازی با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. این تنها بخشی از اثرات انفجار مرگبار در بروجرد است.

درحال حاضر تخمین زده می‌شود که حادثه انفجار در بروجرد دیشب نشت گاز در بروجرد باشد. البته که همچنان علت وقوع نشت گاز در بروجرد نیز درحال بررسی می‌باشد و پاسخی قطعی برای علت حادثه انفجار گاز در بروجرد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

حادثه انفجار در بروجرد
نشت گاز در بروجرد, حادثه انفجار گاز در بروجرد

فیلم انفجار در بروجرد وجود ندارد اما لازم به ذکر است که اگر فیلم انفجار در بروجرد وجود داشته باشد، انتشار آن می‌تواند کمک بیشتری برای کشف علت نشت گاز در بروجرد باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حادثه انفجار در بروجرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *