ضارب مسلح زن دزفولی ؛ شرور مسلح و ضارب زن دزفولی در تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ضارب مسلح زن دزفولی که با سلاح کلاشینکف اقدام به قدرت نمایی و اذیت و آزار خانمی در ملاء عام نموده خبر داد.

گفتنی است، طی روز‌های گذشته ویدئویی از ضرب و شتم یک زن توسط مردی مسلح در یکی از خیابان‌های دزفول به صورت گسترده در فضای مجازی کشور و شبکه‌های ضدانقلاب منتشر شد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. در ادامه با خبر دستگیری ضارب زن دزفولی همراه فیگار بمانید.

ضارب مسلح زن دزفولی

شرور مسلح و ضارب زن دزفولی در تهران دستگیر شد

ضارب مسلح زن دزفولی
ضارب زن دزفولی, دستگیری ضارب زن دزفولی

دستگیری ضارب مسلح زن دزفولی

بیشتر بخوانید :

سرهنگ «روح‌الله گراوندی» فرمانده انتظامی دزفول امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک بانوی اهل دزفول با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ابتدا توسط مامورین دو نفر از همدستان متهم دستگیر و در سحرگاه شب گذشته کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران گردیده، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ضارب مسلح زن دزفولی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *