غرق شدن در کیش ؛ غرق شدن یک زن و مرد در سواحل کیش !

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش از غرق شدن ۲ نفر در سواحل جنوبی این جزیره خبر داد. با خبر غرق شدن در کیش همراه فیگار باشید.

سهراب رضایی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش اظهار داشت: هفت فروردین ساعت ۱۵ و ۴۴ دقیقه  با اعلام یک مورد غرق‌شدگی در ساحل پدیده این جزیره عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل و جستجو ۲ نفر را از آب بیرون کشیدند اما متاسفانه علی‌رغم انجام عملیات احیا هیچ‌کدام از این جانباختگان نجات نیافتند.

غرق شدن در کیش

غرق شدن یک زن و مرد در سواحل کیش !

غرق شدن در کیش
غرق شدن در کیش

روابط عمومی بیمارستان کیش نیز گفت: هر دو نفر از اعضای یک خانواده بودند که به دلیل غرق شدگی و ایست قلبی تنفسی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: این زن و شوهر جوان (خانم ۲۳ ساله و آقای ۳۳ ساله) با توجه به تلاش تیم اورژانس به دلیل اطلاع دیرهنگام جان خود را از دست دادند.

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: با توجه به وزش تندباد‌های شدید تا سه شنبه در مناطق دریایی استان بویژه بنادر غربی ( جزایر کیش و لاوان) و نقاطی از تنگه‌ هرمز دریا مواج است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن در کیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *