تصادف میک شوماخر ؛ تصادف با سرعت ۲۷۰ کیلومتر + فیلم

پس از تصادف شدید میک شوماخر با دیواره پیست فرمول ۱ گرندپری عربستان از مرگ نجات یافت. با خبر تصادف میک شوماخر همراه فیگار باشید.

میک شوماخر (Mick Schumacher)، راننده فرمول یک تیم هاس (Haas F1) روز شنبه در جریان مسابقات مقدماتی جایزه بزرگ عربستان سعودی (Saudi Arabian GP) با سرعت 270 مایل در ساعت دچار یک حادثه تصادف وحشتناک شد.

تعیین خط فرمول یک عربستان ۲۰۲۲ ؛ برگزاری جایزه بزرگ فرمول یک در عربستان

تصادف میک شوماخر

تصادف با سرعت ۲۷۰ کیلومتر + فیلم

تصادف میک شوماخر
تصادف شدید میک شوماخر

راننده ۲۳ ساله فرمول یک و فرزند اسطوره نامدار این رشته «مایکل شوماخر» که برای تیم «هاس» رانندگی می کند پس از این حادثه روانه بیمارستان شد تا اقدامات لازم درمانی برای وی صورت بگیرد. شدت این تصادف به حدی بود که ماشین شوماخر چند قسمت شد.

بیشتر بخوانید:

«گونتر اشتاینتر» مدیر تیم هاس با اشاره به شدت این تصادف گفت: شوماخر آسیب جدی ندیده اما اقدامات درمانی لازم انجام می شود تا مطمئن شویم مشکلی برای او ایجاد نشده و سلامتی وی به خطر نمی افتد.

البته من به صورت مستقیم با شوماخر صحبت نکرده ام و ارتباط تلفنی من با مادر این راننده ۲۳ بوده اما در جریان هستیم که اسکن هایی را انجام داده اند و هیچ آسیبی به او وارد نشده است.

وی در مورد علت تصادف و چرایی این اتفاق به رسانه ها اینچنین پاسخ داد:

به نظر می رسد ماشین او از مسیر خارج شده و پس از حرکت بر روی حاشیه کنار از کنترل خارج و با همان سرعت به دیواره پیست برخورد کرده است. پس از برخورد ارتباط ما با ماشین شوماخر قطع شد و اطلاعات باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

این رقابت، ‌بیست‌وچهارمین گرندپری است که میک شوماخر در آن شرکت می‌کند. این رقابت ها در عربستان برگزار می شود.

فیلم تصادف میک شوماخر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف میک شوماخر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *