طلاق توماس توخل ؛ سرمربی تیم فوتبال چلسی از همسرش جدا شد !

توماس توخل و همسرش سیسی بعد از 13 سال به زندگی مشترک خود پایان داده و از یکدیگر طلاق گرفتند. با خبر طلاق توماس توخل همراه فیگار باشید.

 سیسی توخل، همسر سرمربی آلمانی و موفق چلسی تنها یک سال پس از نقل مکان به بریتانیا درخواست طلاق داده و به نظر این درخواست نیز مورد قبول دادگاه قرار گرفته است. البته سیسی توخل خواهان جدایی دوستانه از توماس بعد 13 سال شده و زندگی این زوج علی‌رغم داشتن دو فرزند دختر پایان یافته است.

طلاق توماس توخل

سرمربی تیم فوتبال چلسی از همسرش جدا شد !

طلاق توماس توخل
طلاق توماس توخل

بیشتر بخوانید:

این خانواده آخرین بار در کنار هم در فینال لیگ قهرمانان 2021 در ورزشگاه دراگائو پورتو و پس از قهرمانی توماس توخل با چلسی در این تورنمنت رویت شده بودند.

این زوج در سال 2009 با هم ازدواج کردند و بعد از مهاجرت از آلمان به شهرهایی چون پاریس و لندن‌، به نظر می‌رسد این رابطه اکنون به پایان رسیده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چلسی بعدازظهر دیروز در استمفوردبریج با شکست 4-1 مقابل برنتفورد، بدترین شکست فصل خود را متحمل شد و آنها اواخر هفته در لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

یک منبع آگاه به نشریه سان گفت: “سیسی و توماس ابتدا سعی کردند از جدایی خودداری کنند، اما در نهایت راه دیگری وجود نداشت و در نهایت هر دو نفر پذیرفتند که از یکدیگر طلاق بگیرند.”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طلاق توماس توخل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *