واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس ؛ اولین واکنش به هم‌گروهی با ایران و آمریکا + فیلم

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ارزیابی خود از گروه تیمش در جام جهانی پرداخت. با واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس همراه فیگار باشید.

گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس در واکنش به قرعه انگلیس گفت:‌ بازی ما در روز اول است، بنابراین کاملاً مشخص است که برنامه ما اکنون به پایان رساندن لیگ برتر است و باید به خوبی برای جام جهانی آماده شویم.

واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس

اولین واکنش به هم‌گروهی با ایران و آمریکا + فیلم

واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس
واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس

 سرمربی انگلیس :

هدف اول این است که گروه را بدون توجه به رقیبان به عنوان تیم نخست به پایان ببریم. فعلا تمام افکار ما با اوکراین و مردم اوکراین است. امیدوارم اوکراین هر زمان آماده بود در پلی آف بازی کند و بتواند به خوبی بازی‌های خود را با توجه به مشکلی که دارد به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: با ایران و آمریکا زیاد بازی نکرده‌ایم و شناخت زیادی از ایران نداریم.

وقتی در سید نخست هستیم یعنی احتمال رویارویی با تیم های بزرگ کم می شود و اکثرا در همه گروه ها این طور است که تیم های بزرگ با هم روبرو نشدند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است، من بارها با گرگ برهالتر سرمربی این تیم  ملاقات کرده‌ام و چند گفت‌وگوی طولانی داشته‌ام.

آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها به عنوان یک ملت چه توانایی هایی دارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی انگلیس به همگروهی با ایران

عکس العمل جالب گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس به سوال یک ایرانی درباره همگروهی با تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ببینید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *