عروسک مهمونی ایرج طهماسب ؛ معرفی عروسک های مهمونی ایرج طهماسب

عروسک مهمونی ایرج طهماسب ، در این مقاله قصد داریم به معرفی عروسک های برنامه تلوزیونی مهمونی ایرج طهماسب از فیگار بپردازیم.

برنامه مهمونی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های شبکه نمایش خانگی است. در این گفتار قصد داریم به معرفی عروسک های مهمونی ایرج طهماسب بپردازیم. در ادامه با خبر ایرج طهماسب مهمونی همراه فیگار بمانید.

عروسک مهمونی ایرج طهماسب

معرفی عروسک های مهمونی ایرج طهماسب

عروسک مهمونی ایرج طهماسب
مهمونی ایرج طهماسب, ایرج طهماسب و پشه

مهمونی ایرج طهماسب

بزرگترین خطری که «مهمونی» را تهدید می‌کرد عروسک‌های جدید و کاراکترهایشان بود. راضی کردن بینندگانی که به شوخی‌ها و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و بعدتر تکمیل شده‌‌ و حتی بعضا پیچیده‌ی کلاه قرمزی و پسرخاله و فامیل دور و ببعی و جیگر و آقوی همساده و بقیه عادت کرده بودند اینکه باید بعد از سال‌ها با یک سری عروسک کاملا جدید مواجه می‌شدند (چون کلاه قرمزی و دوستانش در چارچوب صدا و سیما ساخته شده بودند و به عبارتی در انحصار سازمان بودند و طهماسب نمی‌توانست آن‌ها را به شبکه‌ی نمایش خانگی بیاورد) کار سختی است. باز هم وایرال کردن یک سری بخش‌های مربوط به عروسک‌ها کمک بزرگی به برنامه کرد. البته جدا از آن نمی‌شود سلیقه و سواد و نبوغ همیشگی طهماسب و تیم جدیدش را در خلق عروسک‌های جذابی مثل قیمه و بچه و پشه نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید :

از جمله عروسک‌هایی که در قسمت اول «مهمونی»، ایرج طهماسب را در مقام نویسنده، کارگردان و مجری این برنامه همراهی کردند «شاباش» و «دی‌جی» بودند. «کَته‌خانم» و «قیمه‌خانم»، مگسی به نام «خوشگل بابا»، پسربچه آتش‌زبانی که جلوی تالار عروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای به عنوان دوست مگسی دیگر عروسک‌های قسمت اول «مهمونی» را تشکیل می‌دادند.

عروسک مهمونی ایرج طهماسب
شاباش و دی جی
عروسک مهمونی ایرج طهماسب
قیمه خانم
عروسک مهمونی ایرج طهماسب
کته خانم
عروسک مهمونی ایرج طهماسب
خوشگل بابا
عروسک مهمونی ایرج طهماسب
آتش زبان
عروسک مهمونی ایرج طهماسب
دوست خوشگل بابا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عروسک مهمونی ایرج طهماسب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *