روزه گرفتن مهدی طارمی ؛ روزه گرفتن مهدی طارمی غوغا به پا کرد !

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ویتوریا گیمارش، از روزه گرفتن طارمی دفاع کرد. با روزه گرفتن مهدی طارمی همراه فیگار باشید.

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان نیز کاملاً مورد حمایت سرمربی خود قرار دارد و اخیراً کونسنائو از طارمی و روزه گرفتن او و یکی دیگر از هم تیمی‌هایش که مسلمان نیز هست حمایت کرده.

روزه گرفتن مهدی طارمی

روزه گرفتن مهدی طارمی غوغا به پا کرد !

روزه گرفتن مهدی طارمی
روزه گرفتن طارمی

بیشتر بخوانید:

سرمربی پورتو درباره روزه گرفتن طارمی گفته:

من خودم یک کاتولیک هستم و روزه می‌گیرم. دیروز ۲۰ کیلومتر را ناشتا و بدون اینکه غذایی بخورم، دویدم. درست است. ارزش‌هایی وجود دارد که انسان را رشد می‌دهد. موقعیت‌هایی که فراتر از کمبود لحظه‌ای غذا است. این لحظات ما را در بازی قوی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: ما البته یک بخش پزشکی داریم که بهترین متخصص تغذیه در جهان به نام ویتور هوگو در آن حضور دارد.

همه چیز برنامه‌ریزی شده است، به همین دلیل آنها ۱۰۰ درصد برای بازی آماده هستند. البته نمی‌گویم که بازیکنان مسلمانم حتماً از ابتدا در زمین بازی حضور خواهند داشت، اما روزه گرفتن مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاورده و می‌توانند به راحتی بازی کنند.

فرداشب در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو میهمان گویمارش خواهد بود. سرخیو کونسیسائو در نشست خبری این مسابقه در خصوص روزه گرفتن طارمی و دیگر بازیکن مسلمان پورتو صحبت و از روزه داری آنها حمایت کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار روزه گرفتن مهدی طارمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *