غرق شدن رزمناو روسی مسکوا ؛ کشتی مسکوا حامل ۱۶ موشک بازالت غرق شد !

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که رزمناو مسکوا روز پنج‌شنبه در آب‌های دریای سیاه غرق شد. با جزییات خبر غرق شدن رزمناو روسی مسکوا همراه فیگار باشید.

براساس پیامی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرد مسکووا، سرگروه ناوگان دریای سیاه روسیه، درحال بکسل شدن به طرف بندر بود که “آب های متلاطم” باعث شد غرق شود. این کشتی با ۵۱۰ خدمه یک هدف نمادین و مهم نظامی بود و هدایت حملات دریایی روسیه به اوکراین را به عهده داشت.

غرق شدن رزمناو روسی مسکوا

کشتی مسکوا حامل ۱۶ موشک بازالت غرق شد !

غرق شدن رزمناو روسی مسکوا
غرق شدن رزمناو روسی مسکوا

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری‌های روسی به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش داده‌اند، رزمناو مسکوا که مهم‌ترین کشتی جنگی روسیه در دریای سیاه محسوب می‌شد، هنگامی که به سمت بندر یدک‌ کشیده می‌شد در هوای طوفانی در دریای سیاه غرق شد.

غرق شدن این کشتی ضربه دیگری است به کارزار نظامی مسکو در حالی که روسیه خود را آماده حملات جدیدی به شرق و جنوب اوکراین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وزارت دفاع روسیه پیش از این حادثه گفته بود که بیش از ۵۰۰ خدمه این رزمناو موشکی دوره شوروی در پی وقوع انفجار از کشتی خارج شده‌اند. این وزارتخانه به هیچ حمله‌ای اقرار نکرد و صرفا گفت که علت انفجار در دست بررسی است.

این رزمناو در شرایطی غرق شده است که ناوگان روسیه همچنان به بمباران شهرهای اوکراینی در مجاورت دریای سیاه ادامه می‌دهد و ساکنان اودسا و ماریوپل برای حملات جدید روس‌ها خود را آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن رزمناو روسی مسکوا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *