ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی ؛ شکایت یک پرسپولیسی از قائدی و همسرش !

انتشار خبری مبنی بر شکایت یک پرسپولیسی از قائدی و همسرش به جرم کلاهبرداری بازتاب زیادی در رسانه ها ایجاد کرد اما ماجرا چیست؟

ماجرا از این قرار است که این نفرات با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند.

شکایت محسن بنگردر سایت فیگار

ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی

شکایت یک پرسپولیسی از قائدی و همسرش !

ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی
ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی

بیشتر بخوانید:

به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاهبرداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است.

این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند.

البته مشخص نیست قائدی و همسرش به جز تبلیغات برای این پروژه، نقش دیگری در آن داشته اند یا خیر؟ موضوع توسط محاکم مربوطه در دست رسیدگی است و باید منتظر اخبار رسمی و تایید شده در این باره ماند.

در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی شدند محسن بنگر از یک فوتبالیست مشهور (مهدی قایدی) و یک بازیگر خانم و یک شرکت ساخت و ساز به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده است. اما کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌ و‌ گویی این خبر را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کلاهبرداری مهدی قائدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *