توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی ؛ شوخی با علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

دیروز ستاره های بزرگ فوتبال جهان در مراسم افتتاحیه یک باشگاه فیتنس در تهران حاضر شدند و توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی خبرساز شد. همراه فیگار باشید.

ماتیوس در خلال مراسم دو هفته قبل قرعه کشی جام جهانی، ویدئویی از علی دایی منتشر کرد که او در گوشه ای به خواب رفته و خستگی بیش از حد باعث شده اسطوره فوتبال ایران در میان آن همهمه لحظاتی را به استراحت اختصاص دهد.

مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی ؛ ماجرای شوخی علی دایی چیست ؟ + فیلم

توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی

شوخی با علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی
توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی

بیشتر بخوانید:

ستاره‌های حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 اطراف علی دایی جمع شده و در شرایطی که او حتی از این سر و صدا هم بیدار نشده بود، با او شوخی کردند.

در مراسم افتتاحیه ی باشگاه فیتنس در تهران، در مورد شوخی خوابیدن علی دایی از لوتار ماتیوس سوال شد و مانند همیشه به تمجید از هم‌ تیمی سابقش پرداخت. او اسطوره فوتبال ایران علی دایی را شخصیتی بزرگ و دوست خود توصیف کرده و تاکید کرد قصدش از انتشار این ویدئو تنها شوخی بوده؛ «هر کسی این ویدیو را ببینید فقط لبخند می‌زند.»

فیلم توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی

فیلم شوخی با علی دایی در سایت فیگار 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توضیح لوتار ماتئوس به شوخی با علی دایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *