رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شد ؛ مهرداد باقری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را بر عهده گرفت

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شد ، دکتر مهرداد باقری به عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شده است.

بر اساس شنیده‌ها، هیئت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مهرداد باقری را به عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتخاب کرده است. در ادامه با خبر دکتر مهرداد باقری شهرداری همراه فیگار بمانید.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شد

مهرداد باقری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را بر عهده گرفت

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شد
مهرداد باقری شهرداری, مهرداد باقری کیست

مهرداد باقری کیست ؟

باقری که متولد 1364 و دارای دکترای آینده‌پژوهی است در کارنامه خود سوابقی نظیر معاونت راهبردی ستاد قرب فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله (عج)، مدیرکلی سازمان تبلیغات اسلامی، دبیری کارگروه تحول کتابخانه ملی ایران، مدیرکل دانشگاه مذاهب اسلامی، عضویت در ستاد راهبری پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام، دبیری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دولت و نیز همکاری‌های پژوهشی متعدد با آستان قدس رضوی، ستاد بودجه 1401 و نیز بخش فرهنگ برنامه پنج ساله هفتم توسعه را دارد.

بیشتر بخوانید :

هیئت امنای این سازمان از وزیر ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، رئیس صداوسیما، رئیس سازمان بسیج، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس سازمان تبلیغات، رئیس شورای شهر، شهردار تهران، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس حوزه هنری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *