گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال ؛ تنها قهرمانِ بی‌شکستِ تاریخ ایران

گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال 1400 کِی است؟ استقلالِ 1400 نه تاجِ رایکوف بود نه استقلالِ پورحیدری که قهرمان آسیا شد. استقلال 1400 تیمِ یکدستِ مجیدی بود که هیچ تیمی قادر به شکستش نشد.

برنامه بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر در حالی روی خروجی وب‌سایت سازمان لیگ قرار گرفت که باتوجه به تعویق چند مسابقه، به دلیل آلودگی هوا و در پیش‌بودن فیفادی، برنامه‌ریزی سازمان لیگ تبدیل به مسئله‌ای مناقشه برانگیز بین اهالی فوتبال شده بود.

خلاصه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان + حواشی

گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال

“من به اینا نمیبازم”

گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال
گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال

نکته مهم اینکه اردوی تیم‌ملی از روز ۹ خرداد قرار است آغاز شود و در عین حال برگزاری بازی پرسپولیس – شهرخودرو در روز یک‌شنبه ۸ خرداد باعث شده بود تا عملا امکان برگزاری دیدار استقلال – نفت مسجدسلیمان تا پیش از فیفادی ممکن نباشد و آبی‌ها بدون ملی‌پوشان خود به استقبال جشن قهرمانی بروند؛ موضوعی که مورد اعتراض استقلال هم قرار گرفت.

اما حالا سازمان لیگ در ابتکاری جالب اعلام کرده در صورتی که شهرخودرو نتواند مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد و سقوطش قطعی شود، دیدار استقلال – نفت مسجدسلیمان، روز دوشنبه ۹ خرداد برگزار می‌شود چرا که این مسابقه عملا تشریفاتی خواهد بود و ملی‌پوشان استقلال هم می‌توانند در جشن قهرمانی شرکت کنند.

اما در غیر این‌صورت استقلال – نفت مسجدسلیمان روز ۱۲ خرداد، همزمان با بازی هفته پایانی شهرخودرو برگزار می‌شود. نکته مهم اینکه با اعلام برنامه سازمان لیگ مشخص شده که ۱۲ خرداد روز پایانی لیگ بیست و یکم است تا به این‌ترتیب سرانجام این فصل فوتبال ایران به روزهای پایانی خود برسد.

گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال
گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال

بیشتر بخوانید:

در این بین بازی تیم‌های نساجی – تراکتور باتوجه به تعویق یک‌روزه بازی تی‌تی‌های شهر تبریز، روز ۱۰ خرداد برگزار خواهد شد و البته هنوز محل برگزاری این بازی اعلام نشده است. آخرین بازی فصل پرسپولیس نیز روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود که محل برگزاری این بازی هم مشخص نیست.

مسئولان باشگاه استقلال از مدتی قبل نامه نگاری‌هایی را با فدراسیون فوتبال و همچنین وزارت بهداشت و کشور داشتند تا در صورت امکان بتوانند برای مسابقه آخر خود در لیگ برتر از تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
بعد از بررسی‌های صورت گرفته حالا مجوز فروش 63 هزار بلیت صادر شده است.  باشگاه استقلال در این خصوص اعلام کرده که بعد از رایزنی‌های متعدد مجوز فروش 63 هزار بلیت به آنها داده شده است.
بر این اساس دیگر بحث محدودیت حضور تماشاگران در جشن قهرمانی استقلال وجود ندارد و آبی‌ها با حضور حداکثری هواداران خود در ورزشگاه آزادی می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه، ۹ خرداد از ساعت ۱۹ و یا روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد، در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ بیست و یکم خواهد بود.
تاریخ نهایی مسابقه تیم استقلال در هفته پایانی، امشب بعد از مسابقه تیم شهرخودرو و پیروزی مشخص خواهد شد. در صورتی‌که شهرخودرو برنده بازی فردا بشود، مسابقه استقلال روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد و در غیر این‌صورت آخرین بازی خانگی آبی‌ها روز دوشنبه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گنجایش و زمان جشن قهرمانی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *