همسر شاهرخ استخری ؛ خانه بزرگ شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

قیافه عجیب همسر شاهرخ استخری. دوری غم انگیز شاهرخ استخری از همسرش در بلژیک. در ادامه مطلب حواشی شاهرخ استخری همراه فیگار باشید.

همسر شاهرخ استخری با تغییر چهره هولناک اش همه را ترساند! همسر شاهرخ استخری با انتشار تصاویر و ویدیو نشان داد که بی خبر و بدون حضور همسرش سر به هلند سفر کرده است.

همسر شاهرخ استخری

خانه بزرگ شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

شاهرخ استخری
شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری در این تصویر ماسکی عجیب به صورت دارد و حال چهره اش کاملا به هم ریخته است. البته برخی از کاربران می گویند که او برای تغییر حالت چهره از افکت و فیلترهای اینستاگرام استفاده کرده است. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید:

خانه بزرگ شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

شاهرخ استخری
شاهرخ استخری

شاهرخ استخری دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی می کند و شاهرخ استخری و همسرش نیز درگیر حواشی زیادی شدند. شاهرخ استخری و همسرش به خوبی و خوشی با هم زندگی می کنند و زندگی خوبی دارند اما اخیرا شایعاتی در خصوص جدایی آنها به گوش می رسد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به مناسبت سالروز تولد همسرش عکسی منتشر کرد که هم طرفداران خودش در فضای مجازی و هم طرفداران شاهرخ را سوپرایز کرد و آن چیزی نبود جز عکس چهار نفره خانوادگی خودشان.

خانه بزرگ شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

شاهرخ استخری
شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با انتشار ویدیوهایی نمایی از خانه شان در بلژیک را به نمایش گذاشت و جنجال آفرین شد. البته هنوز مشخص نیست که آن ها برای همیشه قصد ماندن در بلژیک را دارند. اما در حال حاضر شاهرخ استخری برای رسیدگی به اوضاع کسب و کارش به ایران برگشته است و احتمالا به بلژیک بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر شاهرخ استخری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *