اولین رقص احسان علیخانی و سیروس میمنت در آنتن زنده تلویزیون! + فیلم

فیلم اولین رقص احسان علیخانی و سیروس میمنت در ویژه برنامه تحویل سال عصر جدید به بهانه فینال سریال جوکر دوباره به یکی از پربیننده ترین ویدیوها تبدیل شد.

حسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید و تهیه کننده برنامه جوکر در آنتن برنامه زنده به همراه سیروس میمنت رقص کردی را اجرا کردند که باعث تشویق از سوی تماشاچیان شد. در ادامه با خبر رقص احسان علیخانی در عصر جدید همراه فیگار بمانید.

اولین رقص احسان علیخانی

رقص احسان علیخانی

اولین رقص احسان علیخانی
فیلم اولین رقص احسان علیخانی, رقص احسان علیخانی

رقص احسان علیخانی و سیروس میمنت

این ویدیو رقص کردی مربوط به ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ در شبکه سه تلویزیون ایران است و حالا به بهانه فینالیست شدن سیروس میمنت در سریال جوکر و حضور احسان علیخانی در قسمت آخر این برنامه دوباره داغ شده است.

عصر جدید یک مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیما ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ از شبکه سه آغاز شده‌است.

فیلم اولین رقص احسان علیخانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین رقص احسان علیخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *