صدای بهرام رادان در آمد ؛ گلایه بهرام رادان از شرایط اکران فیلم «علف‌زار»

بهرام رادان تهیه‌کننده فیلم سینمایی علف‌زار مطرح کرد که این فیلم با وجود داشتن مجوزهای قانونی پخش و نمایش امکان اکران در برخی استان‌ها را ندارد.

«بهرام رادان»درباره عدم اکران فیلم«علفزار»در شهر قم و توقیف در موزه سینما گفت… در ادامه با خبر گلایه بهرام رادان علفزار همراه فیگار بمانید.

فیلم سینمایی علف‌زار

بهرام رادان فیلم علفزار

فیلم سینمایی علف‌زار
گلایه بهرام رادان, بهرام رادان فیلم علفزار, گلایه بهرام رادان علفزار, بهرام رادان

گلایه بهرام رادان

بهرام رادان: وجود قانون در هر جامعه‌ای لازم است اما مقدم و مهم‌تر از آن احترام به اصل قانون‌پذیری است، حال ما در کشورمان با پدیده‌های حیرت‌انگیزی رو به رو هستیم، به عنوان مثال فیلم ما که در حال اکران در سینماهاست، از تمام مجاری ممکن که شما تصور کنید و شاید هم تصورش را نتوانید بکنید، گذر کرده و مجوز نمایش گرفته است.

فیلم سینمایی علف‌زار
گلایه بهرام رادان, بهرام رادان فیلم علفزار, گلایه بهرام رادان علفزار, بهرام رادان

بیشتر بخوانید :

من برای نمایش این فیلم چه در جشنواره فیلم فجر و چه در اکران عمومی با تمام وجود جنگیدم. اصلاً نمی‌دانم اگر دوباره فیلمنامه‌ای مانند «علف‌زار» به دستم برسد آیا امکان دریافت پروانه ساخت و نمایش آن وجود دارد یا نه. به هر شکل این تلاش نتیجه داد و خدا را شکر هم در جشنواره و هم در اکران مورد اقبال مردم و منتقدان بودیم.»

رادان افزود: «حالا در این کشاکش و تلاش هر روزه و با وجود عدم حمایت هر گونه رسانه عمومی که از محل مالیات و بودجه عمومی کشور تامین مالی می‌شوند مثل شهرداری که حاضر نیست تابلوهایش در محیط شهری را به غیر از تعرفه‌های تجاری به محصولات فرهنگی اختصاص دهد. این تصمیمات فراقانونی است، یعنی حتی زیرمجموعه‌های خود وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمی‌کنند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سینمایی علف‌زار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *