بهترین کمیک های سایبورگ از نگاه سایت فیگار

سایبورگ جزء بزرگترین شخصیت در کمیک های دی سی است که اولین بار در تین تایتانز فعالیت داشت. در ادامه بهترین کمیک های سایبورگ معرفی خواهیم کرد.

Cyborg به ندرت مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما طرفداران می‌توانند بهترین کمیک های سایبورگ را بخوانند که به قهرمان دی سی بیشتر توجه کنند. ویکتور استون، آکا سایبورگ، ساخته شده توسط Marv Wolfman و George Perez، از سال 1980 در کمیک های DC نقش برجسته ای داشته است. اسن شخصیت نیمه انسان و نیمه ماشین به عنوان عضوی از Teen Titans شروع به کار کرد و سپس به یکی از بنیانگذاران تبدیل شد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های سایبورگ

  • برترین کمیک های سایبورگ

در ادامه قرار است بهترین کمیک های سایبورگ را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های سایبورگ
بهترین کمیک های سایبورگ

با حضور سایبورگ در سری جدید کمیک دی سی که در 16 می 2023 شروع به کار کرد، اکنون زمان مناسبی است تا بهترین کمیک های سایبورگ را که شخصیت در گذشته بخشی از آن بوده است در اختیار خوانندگان قرار دهیم. چه طرفداران معمولی و چه هاردکور، بررسی مهم ترین خطوط داستانی Cyborg به درک مسیر شخصیت کمک می‌کند.

New Teen Titans #1-8 (1980)

بهترین کمیک های سایبورگ
کمیک های برتر سایبورگ

برای درک کامل تکامل Cyborg، خوانندگان باید کمیک New Teen Titans Vol. 1 بخوانند که این کمیک جزء برترین کمیک های سایبورگ می‌باشد. این کمیک شماره اول سایبورگ را به تصویر می‌کشد که به تایتان‌های نوجوان جدید به همراه رابین، چنگلینگ، واندر گرل و کید فلش می‌پیوندد که همگی توسط ریون استخدام شده‌اند. هشت شماره اول شخصیت‌های مختلف تایتان‌های نوجوان جدید را معرفی می‌کند و شماره‌های اولیه نشان می‌دهد که چگونه تیم شروع به همکاری برای نجات Starfire از گوردانیان می‌کند.

Tales Of The New Teen Titans #1 (1982)

بهترین کمیک های سایبورگ
پر طرفدارترین کمیک های سایبورگ

در سال 1982، دی سی یک مینی سریال چهار قسمتی با عنوان Tales of the New Teen Titansمنتشر کرد که هر شماره به یک عضو جدید تیم اختصاص داشت که پیشنهاد می‌شود این کمیک را بخوانید زیرا جزء خواندنی ترین کمیک های سایبورگ می‌باشد. این مجموعه با توجه به Cyborg شروع شد و به ربات فوق هوشمند DC یکی از اولین و تنها داستان‌های مستقل خود را در آن زمان داد. در طول یک سفر کمپینگ در گرند کانیون، سایبورگ داستان منشا خود را برای هم تیمی‌هایش بازگو می‌کند که والدینش روی او آزمایش کرده اند. در نتیجه او را تبدیل به یک نابغه کرده است؛ اما از نظر اجتماعی گوشه گیر بوده تا اینکه با گانگستری به نام ران اورز آشنا شد.

Teen Titans Spotlight #13 (1987)

بهترین کمیک های سایبورگ
جذاب ترین کمیک های سایبورگ

از سال 1986 تا 1988، دی سی کامیکس یک مجموعه 21 شماره‌ای را منتشر کرد که با نام Teen Titans Spotlight شناخته می‌شود. در یک داستان مستقل که باید خوانده شود و به صراحت بر روی سایبورگ تمرکز دارد، The Evil Has Two Faces ویکتور استون را در تلاقی هاروی دنت می‌یابد. پس از اعطای جایزه بشردوستانه توسط شهر گاتهام، سایبورگ خشم حسادت Two-Face را به خود جلب می کند، که تصمیم می‌گیرد ثابت کند که چقدر نیمه انسانی او از ماشینیش متفوت است.

Teen Titans Spotlight #20 (1988)

بهترین کمیک های سایبورگ
خواندنی ترین کمیک های سایبورگ

دومین باری که Cyborg در Teen Titans Spotlight یک داستان انحصاری به او تقدیم می‌کند و از طریق Blenders From Hell، شماره ماقبل آخر، منتشر می‌شود. داستان فوق‌العاده نشان می‌دهد که جزء جذاب ترین کمیک های سایبورگ بوده که این قهرمان داغلب توسط DC بدرفتاری می‌کند ست کم گرفته شده است. سایبورگ اغلب به‌عنوان هم‌تیمی درجه سوم Teen Titans و JLA دیده می‌شود، بنابراین هر زمان که او در یک خط داستانی اختصاصی بدرخشد، خوانندگان باید با دید جدی تری به آن توجه کنند.

New Titans #103

بهترین کمیک های سایبورگ
برترین کمیک های سایبورگ

در خط داستانی تایتان‌های جدید «Interface»، سایبورگ بار دیگر در کانون توجه قرار می‌گیرد که این داستان را به پر طرفدارترین کمیک های سایبورگ تبدیل می‌کند. خلاصه داستان این است که ربات قهرمان DC از بسیاری از قدرت‌های سایبرنتیک خود محروم شده و او را مجبور به نبرد وجودی در فضای سایبر می کند. بسیاری از اساطیر سایبورگ به دوگانگی بین گوشت و خون او و آرایش مکانیکی او می‌پردازد و سؤالات جدی در مورد اینکه روح یک ابرقهرمان را تشکیل می‌دهد، ایجاد می کند. در «اینترفیس»، کشمکش شدید بین جنبه انسانی دلسوز سایبورگ و آرایش مکانیکی او با تأثیر دراماتیک بسیار برجسته شده است.

JLA/Titans #1-3 (1996)

بهترین کمیک های سایبورگ
بهترین کمیک های سایبورگ

در JLA/Titans Vol. 1 ، Cyborg توسط تکنیس، یک نژاد بیگانه که به دنبال آپلود انسانیت زودگذر خود در ذهن کندو است، هدف قرار می‌گیرد. پس از ادغام با فناوری بیگانه، Cyborg به Cyberion تغییر نام داد و از یک بحران هویت بزرگ رنج می‌برد. داستان همه چیزهایی را دارد که در یک خط داستانی Cyborg می‌توان به آن امیدوار بود. این شخصیت خراب شده و شروع به ربودن اعضای JLA و Titans می کند و ویکتور را مجبور می‌کند تا با انگیزه‌های شرورانه تازه کشف شده خود دست و پنجه نرم کند در حالی که هم تیمی‌هایش تمام تلاش خود را می‌کنند تا انسانیت او را بازگردانند و او را به دوستی که می‌شناسند و دوستش دارند برگردانند.

(Teen Titans Vol. 3 #1-6 (2003

بهترین کمیک های سایبورگ
کمیک های برتر سایبورگ

پس از مرگ غم انگیز دونا تروی، تایتان‌های نوجوان خود را در وضعیت غمگینی می‌یابند. با شروع دوباره در ساحل غربی، سه شماره اول Teen Titans Vol. 3 سایبورگ را به تصویر می‌کشد که جزء برترین کمیک های سایبورگ قرار گرفته و به این مناسبت در حال افزایش است تا رهبر جدید تایتان های نوجوان شود. در حالی که این پیشرفت در نهایت توسط New Continuity در سال 2011 متوقف شد، متخصصان جدی Cyborg باید ببینند که Cyborg چگونه تیم جدید Teen Titan را رهبری می کند. خط داستان فوق‌العاده سایبورگ را با اعضای جدید Superboy، Robin (Tim Drake) و Wonder Girl (Cassie Sandsmark) نشان می‌دهد در حالی که قصد دارد نقشه شیطانی Deathstroke را خنثی کند.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Justice League Vol. 2 #1-6 (2011)

بهترین کمیک های سایبورگ
پر طرفدارترین کمیک های سایبورگ

به لطف تداوم بازسازی شده دی سی در سال 2011، The New 52 به قهرمان ناباور دی سی سایبورگ نقش جدیدی را به عنوان عضو لیگ عدالت آمریکا داد. بتمن، سوپرمن و واندر وومن یک بار قبل از راه اندازی مجدد به این اضافه شده اشاره کردند، اما Justice League Vol. 2 آن را رسمی کرد. در خط داستانی New 52، کل داستان و منبع تغذیه سایبورگ به شدت تغییر کرد و در نتیجه مسیر بسیار متفاوتی به شخصیت داد. آرایش سایبرنتیک ویکتور استون که دیگر نابغه نیست، از فناوری بیگانه Darkseid تشکیل شده است که به Cyborg درگیری پیچیده‌تری را می‌دهد که باید به عنوان یک عضو جدید JLA با آن مذاکره کند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Cyborg #1-6: Unplugged (2015)

بهترین کمیک های سایبورگ
جذاب ترین کمیک های سایبورگ

سایبورگ پس از گذراندن سال‌ها بدون کتاب کمیک خود، سرانجام در سریال Cyborg در سال 2015 توجهی را که شایسته آن بود به خود جلب کرد که جزء خواندنی ترین کمیک های سایبورگ قرار گرفت. خوانندگان باید با «Unplugged» شروع کنند که در آن به این شخصیت قدرت‌های فوق‌العاده جدید اعطا می‌شود و با انبوهی از اقدامات تهدیدکننده زندگی رو به‌ رو می‌شود. علاوه بر کاوش در تکامل سیستم عامل سایبرنتیک Cyborg، خط داستانی بر هجوم Technosapiens، بیگانگان روباتیک با توانایی آلوده کردن و به بردگی گرفتن میزبان ها تمرکز دارد.

Cyborg: Rebirth (2016)

بهترین کمیک های سایبورگ
خواندنی ترین کمیک های سایبورگ

جان سمپر جونیور Cyborg: Rebirth جدیدترین سریال انفرادی است که قهرمان سایبرنتیک را به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب، احمقانه است که به این موضوع توجه نکنیم که این شخصیت از اولین منشأ خود تا آخرین بازگویی خود چقدر فاصله داشته است. نبرد حماسی با Kilg%re  شروع تازه‌ای را آغاز می‌کند که مطمئناً طرفداران Cyborg را طنین‌انداز خواهدکرد و طرفداران را راضی کرده است، مخصوصاً به خاطر روشی که او موفق می‌شود بدافزارها را پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های سایبورگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *