بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از شخصیت های قدرتمند را در خود جای داده است که در ادامه می خواهیم بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول معرفی کنیم.

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول شامل یک شیاد متحد با Kang The Conqueror و یک زامبی بوده که ممکن است در MCU ظاهر شود. Thor: Love And Thunder، جنگجوی اسطوره‌ای یونانی هرکول را در صحنه بین‌المللی خود به MCU آورد. نسخه MCU با بازی برت گلدشتاین از تد لاسو، شخصیت کلاسیک مارول کامیکس را از نزدیک تجسم می‌دهد. اما بسیاری از نسخه های برتر هرکول در کمیک های مارول در تایم لاین‌های مختلف جهان‌های متناوب وجود دارند که شخصیت لایو اکشن ممکن است از آنها الهام گرفته باشد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

  • برترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

در ادامه قرار است بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول شامل یک شیاد موزی مرتبط با Immortus باشد که کمیک‌ها تا دهه‌ها پس از اولین حضور او در عصر نقره فاش نکردند. سایر موارد شامل انواع قدرتمندی از چندجهانی است که دارای قدرت کافی برای مبارزه با کهکشان و همچنین نداگرهای او می‌باشد که همگی با قدرت کیهانی القا شده بودند. سفر هرکول به صفحه نمایش فعلاً یک معمای جزئی باقی مانده است و این احتمال را باز می‌گذارد که نسخه MCU تکه هایی از انواع مختلف کتاب‌های مصور او را گرفته باشد.

Immortus’ Imposter

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
جذاب ترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

هرکول اولین بار در سال 1963 در Avengers #10 ظاهر شد، اما سال‌ها بعد مشخص شد که او یک شیاد است. Immortus، یکی از نسخه های برتر هرکول در کمیک های مارول در Kang The Conqueror، این شخصیت را بر روی ثور منتشر کرد که معلوم شد یک فانتوم فضایی در لباس مبدل است. فانتوم‌های فضایی دارای توانایی‌های قابل توجهی در تغییر شکل هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های فیزیولوژیکی هدف خود را تجسم دهند. به این ترتیب، این هرکول از نظر قدرت و استقامت با ثور مطابقت داشت، علیرغم اینکه بعداً به شخصیت دیگری تبدیل شد. بازسازی مجدد در فیلم Avengers Forever در اواخر دهه 1990 رخ داد و اختلاف داستان و ظاهر بین این هرکول و کسی که در Thor Annual #1 ظاهر شد را توضیح داد.

بهترین کمیک های ثور

She-Hulk’s Fantasy

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
پرطرفدارترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

هرکول از فانتزی Xenmu She-Hulk را در آن قرار می‌دهد که این گونه از آن جزء جذاب ترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول می‌باشد و بیش از قدرت و استقامت معمولی او است. این هرکول شوالیه به معنای واقعی کلمه She-Hulk را از پا در می‌آورد، کاری که نسخه واقعی برای چندین دهه تلاش کرد. این زوج لحظات عاشقانه‌ای را در کمیک‌های بعدی به اشتراک گذاشتند، به‌ویژه در کمیک‌های دهه 2000 که به طور بالقوه الهام‌بخش لحظاتی در MCU بودند. با این حال، هیچ لحظه‌ای به اندازه قدرت یا شیرینی تصویر شده در این سکانس کوتاه از The Sensational She-Hulk شماره 7 توسط نویسنده و هنرمند جان برن نیست.

قوی ترین نسخه های شی هالک

Heracles

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

مورگان لو فی، انتقام‌جویان را به شخصیت‌های قرون وسطایی تبدیل کرد. او دارای همان قدرت‌ها و توانایی‌های نسخه Earth-616 بود و همچنین گرز طلایی خود را که در میان قدرتمندترین سلاح‌های مارول کامیکس بود، حفظ کرد. گرز طلایی که از adamantine، یک فلز عرفانی الهی ساخته شده است، به راحتی با قدرت و قدرت Mjölnir برابری می‌کند، چیزی که MCU احتمالاً به شکلی هیجان انگیز نشان می‌دهد. هراکلس در این واقعیت تغییریافته با هم تیمی هایش جنگید تا اینکه او و بقیه در نهایت با کمک Scarlet Witch و Wonder Man از آن فرار کردند.

بهترین کمیک های انتقام جویان

X-Treme X-Men

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
برترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

هرکول از Earth-12025 همچنین دارای قدرت‌های اصلی دنیای مارول بود، از جمله یک عامل شفابخش احیا کننده که اساساً او را آسیب ناپذیر می‌کند. یکی از پرطرفدارترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول ، همچنین دارای بافت بسیار متراکمی است که باعث می‌شود حتی قوی‌ترین شخصیت‌هایی مانند هالک یا ثور به او آسیب نرسانند. این هرکول با معشوق خود ولورین در کانادا زندگی می‌کند، پس از اینکه زئوس هر دو را به خاطر هرکول تبعید کرد و با یک مرد فانی در رابطه رفت. با این حال، آن‌ها در کنار هم ماندند و هرکول به ولورین آدامانتین هدیه داد که اسکلت او را در این واقعیت به جای آدامانتیم می پوشاند.

24th Century Hercules

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
نسخه های برتر هرکول در کمیک های مارول

اولین ماجراجویی انفرادی برترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول در واقع در قرن 24 اتفاق افتاد. این نسخه آینده مجموعه قدرت اصلی، از جمله جاودانگی او را حفظ کرد. هرکول احتمالاً به لطف میراث المپیکی‌اش برای همیشه زنده می‌ماند و همچنین از وضعیت فعلی‌اش پیر نمی‌شود که او را تقریباً در قرن 24 و 20 غیرقابل تشخیص می‌کند. این نوع هرکول کارهای خارق‌العاده‌ای را در سفرهای خود انجام داد، از جمله متوقف کردن گالاکتوس از نابود کردن یک سیاره که یک شاهکار نادر برای هر شخصیت در دنیای مارول بود.

Spider-Herc

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
جذاب ترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

Spider-Herc از کراس اوور Spider-Island در سال 2011 پدیدار شد و بلافاصله نه تنها یک نسخه قدرتمند هرکول، بلکه به راحتی به یکی از قدرتمندترین نسخه‌های مرد عنکبوتی در کمیک تبدیل شد. نیش عنکبوتی به هرکول قدرت‌های مرد عنکبوتی از جمله حس عنکبوتی می‌دهد. او همچنین جهش بیشتری به هرک عنکبوت، یک نیمه عنکبوت غول پیکر، نیمه انسان، تغییر داد. هرکول در پایان داستان، قدرت عنکبوتی خاص خود را به همراه هر کس دیگری که به ملکه عنکبوتی در شهر نیویورک آلوده شده بود از دست داد؛ اما در صورتی که Spider-Verse به گسترش خود ادامه دهد، احتمالاً در لایو اکشن یا انیمیشن ظاهر می‌شود.

Ultimate Hercules

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
پرطرفدارترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

به نظر می‌رسد Ultimate Hercules همانند همتای خود در Earth-1610، خداگونه، قدرت، استقامت و استقامت را دارد، به استثنای در Cataclysm: Ultimates #2، نسخه های برتر هرکول در کمیک های مارول در مقابل هالک قرار می‌گیرد، اگرچه نسخه‌ای معمولی نیست. Gah Lak Tus هالک را با پهپادهای همزیست خود آلوده کرد و به او قدرت کیهانی داد. هرکول همچنان او را در نبرد تن به تن شکست داد. اگرچه هالک اساسا دارای قدرت کیهانی نهایی جهان بود، هرکول او را متوقف کرد. این شاهکار حماسی از 616 هرکول فراتر رفت که تنها توانسته بود با هالک تا حد سکون مبارزه کند. اولین نبرد آنها در Tales To Astonish #79 برابری آن‌ها را ثابت کرد و همچنین تعداد زیادی پانل‌های کمیک نمادین هرکول را ارائه داد.

The Maestro

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
برترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که The Maestro در میان قدرتمندترین نسخه‌های هالک در مارول کامیکس قرار دارد، و همین امر در مورد جذاب ترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول نیز صادق است. هرکول به عنوان The Maestro بر یک دیستوپیا آینده حکومت می‌کند و با شکست دادن دوباره هالک قدرتمند، قدرتی بیش از سایر نسخه‌ها به نمایش می‌گذارد. او هالک را با سهولت نسبی اعزام می‌کند و او را مجبور می‌کند تا در پادشاهی جدیدش نقشی مطیع داشته باشد. در حالی که این هرکول آینده آن قوی‌تر از هرکول فعلی است، او فاقد حیله گری هالک است. هالک در نهایت نقش او را غصب می‌کند و تبدیل به استادی ‌می‌شود که نه تنها جدول زمانی خود، بلکه بسیاری دیگر را وحشت زده می‌کند.

قوی ترین نسخه های هالک

Zombie Hercules

بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول
بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول

هرکول به لطف فیزیولوژی المپیکی خود از جاودانگی مؤثری برخوردار است، اما زامبی هرکول از Earth-2149  جزء پرطرفدارترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول بوده که دارای قدرت ابدی حتی بزرگتری است. یک ویروس زامبی هرکول را مانند اکثر قهرمانان دیگر در این واقعیت جایگزین آلوده کرد و او را به یک ماشین کشتار جاودانه و خداگونه تبدیل کرد که کاملاً دنیای او را نابود کرد. این هرکول در Ultimate Fantastic Four #22 ظاهر شد، نقطه مبدأ خط داستانی زامبی‌های در کمیک‌ها مارول که اکنون الهام بخش یک سری انیمیشن جدید دیزنی پلاس شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *