بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین ؛ حضور دکتر استرنج؟

با شناخت بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین متوجه می‌شوید که با چه فیلم هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای از دنیای سینمایی مارول طرف هستیم.

استودیو «مارول» دومین تریلر ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) را منتشر کرده است که مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از ایستراگ‌ها و ارجاعاتی به کمیک‌ها و دنیای سینمایی مارول را نشان می‌دهد.

با بازی «رایان رینولدز» در نقش «وید ویلسون»، سرانجام «ددپول» و «ولورین» با بازی «هیو جکمن»، برای یک ماجراجویی کاملاً جدید با یکدیگر همراه می‌شوند. به نظر می‌رسد که این دو با هم همکاری خواهند کرد تا دنیای «ددپول» را در ماموریتی که به چندجهانی مربوط می‌شود را نجات دهند. در این مطلب به بررسی نکات مخفی در تریلر ددپول و ولورین می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همانطور که در این دومین تریلر ددپول و ولورین مشاهده می‌شود، «وید ویلسون» سعی در همکاری با یک نوع جدید از «ولورین» دارد، کسی که طبق گفته سازمان TVA، کل دنیای خود را خراب کرده است.

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

در ادامه لیست تمام ایستراگ های تریلر ددپول و ولورین را مشاهده خواهید کرد.

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

سازمان TVA و دنیای Void برای اولین بار در سریال لوکی معرفی شد و ما به طور کامل شاهد تمامی ماجراهای آن بودیم. پیشنهاد می‌شود تا قبل از اکران فیلم ددپول و ولورین هر دو فصل سریال لوکی را تماشا کنید. به نظر می رسد که «ولورین» و «ددپول» در نهایت برای نجات یک واقعیت در جهان چندگانه به این سازمان می‌پیوندند. در ادامه به موشکافی تریلر ددپول و ولورین می‌پردازیم.

لوگوی فاکس قرن بیستم

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

اولین بار در عکس‌های لو رفته و در اولین تریلر فیلم ددپول 3 دیده شد که مبارزه اصلی «ددپول» و «ولورین» قبل از همکاری با یکدیگر، با بقایای لوگوی «فاکس قرن بیستم» در پس زمینه انجام می‌شود. تریلر جدید زوایای جدیدی از ویرانه های موجود در دنیای Void را نشان می‌دهد. مطمئناً این یکی از بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین است که تا به حال متوجه آن شده‌ایم.

این صحنه اشاره‌ای به خرید «فاکس» توسط «دیزنی» در سال 2019 دارد و می‌تواند به این معنی باشد که دورانی جدید در راه است. دورانی که ممکن است به خوبی شاهد ادغام «ددپول» در دنیای سینمایی مارول باشیم. به هر حال، تایید شده است که «وید» و «لوگان» با عناصر اصلی MCU در این فیلم تعامل خواهند داشت.

بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول

لباس ولورین بدون آستین

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
تمام ایستراگ های تریلر ددپول و ولورین

یکی از نکات مخفی تریلر ددپول و ولورین به لباس بدون آستین آن مرتبط است که اگر با دنیای کمیک آشنایی نداشته باشید، متوجه آن نخواهید شد. لباس کامل «لوگان» در فیلم جدید ددپول برای اولین بار با آستین نشان داده شد، اما تریلر جدید تایید می‌کند که در نهایت به دلیل قطع شدن بازوهای او و رشد مجدد آن‌ها، آستین‌ها از بین خواهند رفت (فقط حدس و گمان است).

در هر صورت، لباس بدون آستین، ظاهر ولورین را حتی از آنچه قبلاً بود به کمیک نزدیک‌تر می‌کند. همانطور که در تریلر مشاهده می‌شود، «ولورین» اغلب بازوهای خود را با لباس های مختلف خود آشکار خواهد کرد؛ اگرچه در تریلرها نمایش داده نمی‌شود، اما انتظار می‌رود که «ولورین» در نهایت ماسک کلاسیک خود را در فیلم جدید نیز بپوشد.

بهترین کمیک های ولورین ؛ شروری که تبدیل به ابرقهرمان شد

فروشگاه Liefeld’s Just Feet

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

در حین تحلیل تریلر ددپول و ولورین متوجه شدیم که یکی از صحنه‌های آن به موضوع جالبی اشاره می‌کند. «لوگان» و «وید» که با حرکت آهسته در خیابانی راه می‌روند تا با تهدیدی ناشناخته روبرو شوند، در مقابل فروشگاهی به نام Liefeld’s Just Feet ایستاده‌اند. این یک اشاره خنده‌دار به «راب لیفلد»، خالق ددپول است که در طول سال‌ها، در کمیک‌ها پاهای بسیار عجیبی کشیده است.

در هر صورت بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چه اشاره‌های دیگری به کمیک‌ها و تاریخچه چشمگیر «ددپول» در این فیلم می‌شود. این یکی از ایستراگ ها در تریلر ددپول و ولورین بود و مطمئناً بزرگ‌ترین ادای احترام به خالق این شخصیت است.

بهترین کمیک های ددپول

کاساندرا نوا – جدیدترین شرور ددپول

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
نکات مخفی تریلر ددپول و ولورین

یکی از بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین به شرور این فیلم مربوط می‌شود. «کاساندرا نوا» که در اولین تریلر نشان داده نشد، برای اولین بار در دومین تریلر حضور پیدا کرد. به نظر می‌رسد «کاساندرا نوا» با بازی «اما کورین»، فرمانروای سرزمین Void باشد. او که «ددپول» و «ولورین» را احمق خطاب کرد، از توانایی‌های تله‌کینتیک قدرتمند خود در برابر «ولورین» استفاده می‌کند.

در کمیک‌ها، «کاساندرا نوا» خواهر شرور «چارلز خاویر» (پروفسور ایکس) است که به خاطر سقوط جنوشا و قتل عام کردن جهش یافته‌ها، بدنام شد. امیدواریم که این فیلم، تاریخچه خوبی از داستان گذشته این شخصیت ارائه دهد. البته می‌توان حدس زد که او به دلیل کارهای عجیب خود توسط سازمان TVA به این دنیا فرستاده شده باشد.

10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند ؛ قدرتمندترین شروران مارول

الیوت از سریال لوکی

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

از ایستراگ ها در فیلم ددپول و ولورین می‌توان به «الیوت» اشاره کرد. دومین تریلر این فیلم رسما تایید می‌کند که «الیوت»، موجود قدرتمند عظیمی که برای اولین بار در سریال Loki دیده شد، در داستان این اثر نقش دارد. «الیوت» یک هیولا است که از تمام چیزهایی که در دنیای Void وجود دارد تغذیه می‌کند.

اکنون، این تریلر جدید نشان می‌دهد که «الیوت» مستقیماً به سمت «ولورین» و «ددپول» می‌رود. شاید «کاساندرا» توانسته قدرت «الیوت» را مهار کند و بتواند این هیولا را تحت فرمان خود در بیاورد که توضیحی منطقی برای حکومت او در Void است.

در هر صورت، دیدن اینکه «الیوت» در این فیلم چه نقشی را بازی خواهد کرد، باید بسیار هیجان انگیز باشد. این یکی از بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین بود که طرفداران «مارول» را به شدت خوشحال کرد.

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

جمجمه مرد مورچه‌ای

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
بررسی تریلر ددپول و ولورین

در بررسی تریلر ددپول و ولورین متوجه یک نکته احتمالی بسیار غم انگیز می‌شویم. «کاساندرا نوا» در دنیای Void یک پادشاهی دارد و درون یک ماسک غول پیکر از مرد مورچه‌ای زندگی می‌کند.

از نظر فنی، بازدید از محل زندگی «کاساندرا» می‌تواند اولین برخورد «ددپول» با یک قهرمان در دنیای سینمایی مارول باشد، اما قهرمانی که قبلا مرده است. گفته می‌شود، شاید جسد مرد غول‌پیکر یک شوخی بوده و داستان دیگری داشته باشد، اما به احتمال زیاد شاهد سرنوشت تلخ یکی از نسخه‌های مرد مورچه‌ای خواهیم بود.

بهترین کمیک های مرد مورچه ای

ماشین رد اسکال

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

خودروی شخصیت «رد اسکال» که در کاروان ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها در زمین‌های Void به سبک فیلم Mad Max به نمایش گذاشته شده است، به‌طور برجسته‌ای به چشم می‌خورد. این خودرو اولین بار در سال 2011 در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو ظاهر شد و به نظر می‌رسد که برخی از نسخه‌های این وسیله نقلیه توسط TVA به این دنیا فرستاده شده است.

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا

داگ پول

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
ایستراگ ها در فیلم ددپول و ولورین

یکی از بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین به حضور «داگ پول» مرتبط است. اگرچه این موضوع قبل از انتشار تریلر Deadpool & Wolverine توسط «رایان رینولدز» فاش شده بود، اما «داگ پول» برای اولین بار به صورت رسمی در این فیلم دیده شد، در حالی که «لوگان» نگاه عجیبی به او دارد.

«داگ پول» یکی از جذابیت‌های فیلم جدید ددپول است و همچنین نشان می‌دهد که اعضای بیشتری از سپاه ددپول در فیلم حضور خواهند داشت. داگپول دقیقا قدرت شفابخش «ددپول» را دارد و به دلیل آزمایشات غیرانسانی شرکتی به نام Mascara X، این توانایی‌ها را به دست آورد.

برترین ابرقهرمانان حیوانی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

تخت خواب هالک در فیلم ثور: رگناروک

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین

دومین تریلر ددپول و ولورین نمای جدیدی از تخت هالک را در زمانی که او گلادیاتور کهکشانی در Thor: Ragnarok بود، نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تخت در اولین تریلر نشان داده شد، در ابتدا به نظر می‌رسید که «ددپول» در فیلم Thor 2017 حضور داشته است. این ظاهر جدید تأیید می‌کند که تخت در داخل جمجمه مرد غول پیکر قرار دارد که احتمالاً متعلق به خود «کاساندرا نوا» است.

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول

پرش ددپول و ولورین در پورتال دکتر استرنج

بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین
ایستراگ ها در تریلر ددپول و ولورین

بدون شک یکی از بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین مربوط به پورتال آشنایی است که لحظات آخر تریلر شاهد آن هستیم. همانطور که «الیوت» مستقیماً به سمت آنها می‌رود، «ددپول» و «ولورین» در انتهای تریلر در حال پرش به یک پورتال جادویی نشان داده می‌شوند.

این همان پورتالی است که اغلب توسط دکتر استرنج و جادوگران کامارتاج در MCU باز می‌شود. معلوم نیست چه کسی پورتال را باز کرده یا اینکه «کاساندرا نوا» یک حلقه برای خود داشته، به طور کلی مفهوم این است که «وید» و «لوگان» کل فیلم در Void گیر نخواهند کرد. با تمام این تفاسیر احتمال آن زیاد است که دکتر استرنج را در این فیلم مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین ایستراگ های تریلر فیلم ددپول و ولورین چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *