10 شخصیت دی سی که می‌توانند هوملندر را شکست دهند

«هوملندر» در سریال پسران «آمازون»، ممکن است از بیرون ظاهری قدرتمند داشته باشد، اما چندین شخصیت دی سی به راحتی می‌توانند او را به چالش بکشند.

از بین تمام کپی‌های ضدقهرمانانه از «سوپرمن»، بی‌شک مشهورترین آن‌ها در سال‌های اخیر «هوملندر» از سریال The Boys است. او در ظاهر، مدافع عدالت وطن‌پرست و دوستانه‌ای به نظر می‌رسد، اما در زیر آن چهره، او یک سادیست پیچیده، خودشیفته و نازک‌نارنجی بوده که به اندازه‌ی بقیه‌ی اعضای گروه ابرقهرمانانش، فاسد است.

محبوبیت او از طریق اقتباس‌های «آمازون» از کتاب‌های کمیک شکل گرفت، جایی که «آنتونی استار»، بازیگر سریال، به خوبی شخصیت قلدر ضعیفی را به تصویر کشید که وانمود به قدرت می‌کند، اما او واقعا چقدر قدرتمند است؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت هوملندر شاید قوی‌ترین ابرقهرمان در دنیای سریال ده بویز باشد، اما به اندازه‌ای که فکر می‌کند قوی نیست و خودش هم این را می‌داند. اگر او به دنیای DC راه پیدا می‌کرد، به دردسر بزرگی می‌افتاد، چرا که این 10 شخصیت دی سی به راحتی می‌توانستند هوملندر را شکست دهند.

شخصیت دی سی که می‌توانند هوملندر را شکست دهند

در ادامه می‌توانید لیست 10 شخصیت دی سی که می‌توانند هوملندر را شکست دهند را مشاهده کنید:

شخصیت دی سی
سریال The Boys

بعید به نظر می‌رسد که فیلم یا سریال لایو اکشنی از مبارزه ابرقهرمانان دنیای دی‌سی با شخصیت های معروف سریال ده بویز ساخته شود، اما حداقل می‌توانیم تصویر کنیم که نتیجه این مبارزات چه خواهد بود. پس در نتیجه باید ببینیم کدام شخصیت ها از هوملندر قوی‌ترند؟

سوپرمن (Superman)

شخصیت دی سی

  • برتری‌ها: بسیار قوی‌تر، دید حرارتی قوی‌تر، دید اشعه ایکس قوی‌تر، سرعت پرواز و حرکت روی زمین بیشتر، ذهن باثبات‌تر.
  • ضعف‌ها: آسیب‌پذیر در برابر کریپتونایت.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد «هوملندر»، شخصیت شرور سریال ده بویز نسبت به منبع الهام خودش، یعنی «سوپرمن» برتری‌هایی دارد. «سوپرمن» تحت تاثیر انواع مختلف کریپتونیات قرار می‌گیرد، در حالی که هیچ ماده‌ای برای «هوملندر» نقطه ضعف محسوب نمی‌شود، اما این موضوع تنها باعث برابر شدن اوضاع خواهد شد.

«هوملندر» با تمام توان خود می‌تواند تقریباً 480 تن یا دوازده کامیون را بلند کند؛ اما برعکس، قدرت «سوپرمن» فراتر از تصور نویسنده محدودیتی ندارد. پیش از رویداد بحران در زمین‌های بی‌نهایت، «سوپرمن» می‌توانست سیارات را به چرخش درآورد و آن‌ها را از مدارشان خارج کند.

در کمیک سوپرمن تمام ستاره، او توانست با یک دست، 200 کوینتیلیون (یک میلیارد میلیارد) تن را بلند کند. هرچند «هوملندر» بسیاری از قدرت‌های «سوپرمن» مانند دید حرارتی، دید اشعه ایکس و غیره را دارد، اما حتی با وجود کریپتونایت هم نمی‌توانست از مبارزه با این شخصیت دی سی جان سالم به در ببرد.

زن شگفت انگیز (Wonder Woman)

شخصیت دی سی
کدام شخصیت ها توسط هوملندر کشته شده اند؟
  • برتری‌ها: بسیار قوی، متخصص مبارزه تن به تن، باتجربه در شکست دادن ابرقهرمانان قدرتمندتر، دسترسی به سلاح‌ها و ابزارهای جادویی و افسون‌شده.
  • ضعف‌ها: آسیب‌پذیر در برابر سلاح‌های خودش، ضدگلوله نیست.

«هوملندر» یک زن‌ستیز وحشتناک است و به خاطر اینکه می‌داند می‌تواند از مجازات فرار کند، کارهای وحشتناکی علیه زنان انجام می‌دهد. او به سختی می‌توانست خودش را کنترل کند، زمانی که در فصل 2، قسمت 4، مردم را دید که در اینترنت با تصاویر «استورم فرانت» (شخصیت منفی زن)، شوخی و طنز درست کرده‌اند. شکست خوردن مقابل قهرمانی مثل «زن شگفت‌انگیز» به احتمال زیاد او را خرد می‌کند.

«زن شگفت‌انگیز» به اندازه‌ی «هوملندر» قدرت ندارد. او فاقد دید حرارتی یا اشعه ایکس، پرواز (در حالت عادی) و غیره است، اما او به اندازه‌ای قدرت دارد که بتواند کشتی‌های تفریحی را حمل کند و حتی در برخی مواقع سوپرمن را شکست داد.

او همچنین یک مبارز بسیار ماهر است و به انواع سلاح‌های افسون‌شده دسترسی دارد، در حالی که «هوملندر» تنها به ابرقدرت‌های خودش تکیه می‌کند. در یک رویارویی مستقیم، او به سرعت توسط این شخصیت دی سی مغلوب خواهد شد.

لوبو (Lobo)

شخصیت دی سی

  • برتری‌ها: بسیار قوی، قدرت التیام و بازسازی بالا، هوش سرشار، عملا فنا‌ناپذیر به دلیل یک نقص فنی.
  • ضعف‌ها: عطش مشترک آنها برای خونریزی می‌تواند منجر به این شود که «لوبو» یا با «هوملندر» دوست شود یا او را بکشد.

پیش از پیدایش «هوملندر»، «لوبو» وجود داشت. این شخصیت دی سی به جای یک نسخه‌ی تحریف‌شده از «سوپرمن»، یک تقلید عجیب از ضدقهرمانان خشن عصر تاریک (به‌ویژه پانیشر و ولورین) بود. «لوبو» آخرین بازمانده‌ی نژاد بیگانه‌ای به نام Czarians است، چون تمام هم‌نژادهایش را خودش به قتل رساند. او به عنوان یک شکارچی جایزه‌بگیر بین‌کهکشانی فعالیت دارد تا عطش خون و نیاز به خشونت بی‌موردش را ارضا کند.

از نظر قدرت، او گاهی اوقات رقیب «سوپرمن» بوده است، اما حتی اگر هم‌سطح با «هوملندر» باشد، توانایی‌های احیاکننده او را قادر می‌سازد تا از یک قطره خون دوباره جان بگیرد. حتی زمانی که او می‌میرد، در بهشت و جهنم آنقدر هرج و مرج به پا می‌کند که از هر دو قلمرو تبعید می‌شود و عملاً جاودانه خواهد بود. احتمالاً او «هوملندر» را به خاطر آزاردهنده بودنش می‌کشد و سپس سیاره‌ی دیگری را برای شکنجه دادن پیدا می‌کند.

متامورفو (Metamorpho)

شخصیت دی سی
بهترین شخصیت های سریال ده بویز
  • برتری‌ها: فوق‌العاده قوی، تقریباً جاودان، قابلیت تغییر شکل به هر موجود زنده‌ای، توانایی ساختاردهی هر عنصری، از جمله گازهای سمی و مایعات
  • ضعف‌ها: آسیب‌پذیری بیشتر هنگام تغییر شکل، بسته به عنصری که به آن تبدیل می‌شود.

«رکس میسون» که در اصل یک مزدور بود، توسط «سایمون استگ» زمانی که تلاش کرد گوی رع را به دست بیاورد، مورد خیانت قرار گرفت. او بیهوش شد و در کنار شهاب‌سنگ رادیواکتیوی که گوی از آن ساخته شده بود، رها گردید، اما درست شبیه شخصیت‌هایی مثل «هالک» با پرتو گاما، این شهاب‌سنگ او را از یک انسان به متامورفو تبدیل کرد، قهرمانی که می‌تواند به هر عنصری روی زمین تغییر شکل دهد.

«هوملندر» هیچ نقطه ضعف شناخته‌شده‌ای در برابر مواد معدنی ندارد، اگرچه نمی‌تواند اجسام پشت فلز روی (zinc) را ببیند. همچنین او به طور بالقوه می‌تواند با گازهای فوق‌العاده سمی مانند نوویچوک (Novichok) بیهوش شود. از آنجایی که «متامورفو» می‌تواند هر عنصر و ترکیبی را بازسازی کند، او با تبدیل شدن به نوویچوک و قرار گرفتن در مقابل «هوملندر» پیروز خواهد شد.

فانوس سبز (Green Lantern)

شخصیت دی سی

  • برتری‌ها: اشکال ساخته‌شده توسط حلقه‌ی فانوس سبز طیف وسیعی دارند که برای به دام انداختن هوملندر کافی هستند و همچنین می‌توانند هر چیزی را که کاربر تصور کند، شکل دهند.
  • ضعف‌ها: استحکام این اشکال به نیروی اراده‌ی کاربر وابسته است. خودِ کاربرها لزوماً فوق‌العاده قوی نیستند.

شاید به این دلیل باشد که «آلن اسکات» و «هل جوردن»، خلاقانه‌ترین چیزها را با حلقه‌هایشان تصور نمی‌کردند، اما قدرت‌های فانوس سبز در واقع بسیار غیرقابل کنترل هستند. پیش از این، تنها راهی که کسی مثل «هوملندر» می‌توانست بر مردان بدون ترس (لقب گروه فانوس سبز) غلبه کند، رنگ‌آمیزی کامل خودش به رنگ زرد بود، زیرا پرتاب‌های فانوس بر رنگ زرد تأثیر نمی‌گذاشت.

در صورت شکست پارالاکس، حلقه‌های فانوس سبز می‌توانند به هر چیزی ضربه بزنند. قدرت آن‌ها به جای تکیه بر نیروی فیزیکی، بر نیروی اراده استوار است و هیچ‌کدام از فانوس‌ها، از «اسکات» تا «کایل رینر»، در این زمینه کمبودی نداشته‌اند. آن‌ها می‌توانند «هوملندر» را در یک حباب به دام بیندازند یا او را با هر چیزی که بتوانند تصور کنند، درهم بکوبند.

فلش (The Flash)

شخصیت دی سی
سریال پسران
  • برتری‌ها: سرعتی فراتر از حد توانایی واکنش «هوملندر»، قابلیت جاخالی دادن از مشت‌های «هوملندر»
  • ضعف‌ها: قدرت فوق‌العاده بالا ندارد و به همین دلیل مجبور است ضربات متعدد و سریعی به «هوملندر» وارد کند.

یکی از شخصیت هایی که هوملندر جلوی آنها شکست خورده است فلش خواهد بود. نبرد بین این شخصیت دی سی و «هوملندر»، بیشتر از یک مبارزه تن به تن، شبیه ضرب و شتم با ضربات پی در پی است. فرقی نمی‌کند «بری آلن»، «جی گاریک»، «والی وست» یا هر فلش دیگری باشد، آن‌ها هرگز به خاطر اعمال عظیم قدرت شناخته نشده‌اند.

اگر «هوملندر» به آن‌ها دست بزند، اوضاع برایشان خطرناک می‌شود. حداقل تا زمانی که نیروی سرعت وجود داشته باشد، این اتفاق نخواهد افتاد؛ نیرویی که مانع از گرفتن آن‌ها توسط «هوملندر» خواهد شد.

فلش‌ها سریع‌ترین قهرمانان زنده هستند و می‌توانند ضربات متعدد را در کسری از ثانیه وارد کنند. نیروی سرعت همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد به اندازه‌ای سریع حرکت داشته باشند که اتم‌هایشان از اجسام عبور کند؛ بنابراین، حتی اگر هم گرفتار شوند، می‌توانند فرار کنند و همچنان «هوملندر» را با ضربات مداوم شکست دهند. سپس، با کمک نیروی تکانه‌ای ناشی از سرعت، می‌توانند ضربه‌ای به اندازه سوپرمن وارد کنند و او را زمین‌گیر نمایند.

زاتانا (Zatanna)

شخصیت دی سی

  • برتری‌ها: قدرت جادویی بالا و دانش گسترده در زمینه طلسم‌های جادویی، از قدرت‌های طبیعی گرفته تا تغییر بعد.
  • ضعف‌ها: قدرت فیزیکی یک انسان عادی و جادو را دارد، در صورتی که دهان او پوشیده شود یا به هر نحوی نتواند صحبت کند، شکست می‌خورد.

دنیای سینمایی دی‌سی (DCU) برای رویارویی با شخصیت های قوی سریال ده بویز مانند «هوملندر»، نیازی به فراخواندن شخصیت‌های قدرتمندی مثل «سوپرمن» یا دیوانه‌هایی مانند «لوبو» ندارد. درواقع، به احتمال زیاد آن‌ها اصلاً به کسی با قدرت فیزیکی بالا برای شکست دادن او نیاز نخواهند داشت. در عوض، می‌توانند از یک شخصیت دی سی قدرتمند مانند «زاتانا» کمک بگیرند.

«زاتانا» که هم در شعبده‌بازی صحنه‌ای و هم در جادوی واقعی استاد است، مجموعه‌ای از فنون را در اختیار دارد که می‌تواند با تهدیداتی مانند «هوملندر» مقابله کند. او با استفاده از زبان‌ورزی که در آن با صحبت کردن جادو می‌کند، می‌تواند «هوملندر» را در جای خود میخکوب کرده، او را به اندازه یک نخود کوچک کند، در میدان‌های نیرو (forcefields) به دام بیندازد و مستقیماً ذهن او را به بازی بگیرد.

حتی اگر «هوملندر» بتواند او را لمس کند، «زاتانا» می‌تواند با استفاده از نفوذپذیری آسیب را معکوس کرده و به جای خودش به او وارد کند. اگر اوضاع خیلی وخیم شود، «زاتانا» تنها با یک جمله او را به دنیای دیگری می‌فرستد.

میس مارشن (Miss Martian)

شخصیت دی سی
شخصیت هوملندر
  • برتری‌ها: توانایی تغییر شکل برای غافلگیر کردن «هوملندر» یا استفاده از قدرت‌های ذهنی برای تحت تاثیر قرار دادن ذهن او.
  • ضعف‌ها: قدرت بدنی او در حد «هوملندر»بوده و در برابر آتش ضعیف است.

چندین شخصیت دی سی که مریخی هستند، از نظر قدرت دست‌کم گرفته می‌شوند. «جان جونز»، یا «شکارچی مریخی»، از نظر قدرت و توانایی با «سوپرمن» قابل مقایسه است. او به راحتی می‌تواند از پس «هوملندر» بربیاید، اما همتای جوان‌تر و مونث او، «مگان مورز» هم می‌تواند این کار را انجام دهد. از نظر قدرت بدنی، او به «هوملندر» نزدیک‌تر است و می‌تواند صدها تن تا میلیاردها تن وزن را تحمل کند.

او می‌تواند ضربات را تحمل کرده و به چیزهای مختلف تغییر شکل دهد تا بر دشمنان خود غلبه کند. مزیت بزرگ او نسبت به «هوملندر»، طیف وسیع قدرت‌های ذهنی او است. او می‌تواند مانند «زاتانا» خاطرات «هوملندر» را تحریف کرده، او را با توهم کور کند، ذهن او را به طور مستقیم کنترل یا به سادگی او را به خواب بفرستد.

بلک کنیری (Black Canary)

شخصیت دی سی

  • برتری‌ها: تاکتیک‌پرداز ماهر، ذهن کنجکاو و علاقه‌مند به یادگیری، فریاد قناری مافوق صوت.
  • ضعف‌ها: قدرت بدنی یک انسان عادی و دوام کم در نبرد تن به تن.

«دینا لانس»، ملقب به «قناری سیاه»، انتخاب عجیبی برای مبارزه با «هوملندر» است. او به عنوان یک مبارز تن به تن ماهر، تاکتیک‌پرداز عالی، کارآگاه و موتورسوار قهاری شناخته می‌شود، اما او فوق‌العاده قوی نیست و مانند «زاتانا» توانایی‌های جادویی زیادی ندارد. اگر «هوملندر» او را غافلگیر کند، به احتمال زیاد به سرعت او را شکست خواهد داد. البته این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌داد که او از قدرت اصلی «قناری سیاه» بی‌خبر می‌بود.

«هوملندر»، شبیه به «سوپرمن»، شنوایی فوق‌العاده‌ای دارد، اما نمی‌تواند حساسیت آن را کم کند یا اصلاً آن را خاموش نماید. بهترین شخصیت های سریال ده بویز یا همان پسران، از این موضوع برای پخش یک صدای با فرکانس بالا استفاده کردند تا او را به اندازه‌ای عصبانی کنند که بتوانند «بکا» و «رایان» را نجات دهند.

حالا این توانایی را با فریاد قناری مافوق صوت «قناری سیاه» که به اندازه‌ی کافی برای شکستن جمجمه‌ها قدرتمند است، ترکیب کنید. در نتیجه، «هوملندر» دچار سردردی غیرقابل تحمل خواهد شد.

بتمن (Batman)

شخصیت دی سی
کدام شخصیت ها از هوملندر قوی‌ترند؟
  • برتری‌ها: تاکتیک‌پرداز خبره، انبوهی از ابزارآلات و تجربه در زمین‌گیر کردن ابرقهرمانان قدرتمندتر.
  • ضعف‌ها: قدرت بدنی یک انسان عادی، «هوملندر» برخلاف دیگر ابرقهرمانان مشابه، نقاط ضعف خاصی ندارد.

بعد از سال‌ها جوک در مورد «بتمن» و زمان آماده شدن‌ این شخصیت دی سی ، راحت‌تر خواهد بود که به او قدرت‌های ابرقهرمانی بدهیم تا اینکه وانمود کنیم او صرفا یک انسان عادی در لباس بتمن است. او به لطف هوش و ذکاوت بالا توانسته دشمنانی را که هزار برابر یا حتی از او قوی‌تر بوده‌اند، شکست دهد، دشمنانی مثل «سوپرمن» و «هالک». با این وجود، از آنجایی که «هوملندر» در برابر کریپتونایت یا گاز خواب‌‌آور معمولی آسیب‌پذیر نیست، «بتمن» به نقشه دیگری برای شکست او نیاز دارد.

شاید او بتواند از زره‌ و ابزار‌های صوتی‌اش برای خسته کردن «هوملندر» و فرسوده‌کردن او استفاده کند، یا اینکه قدرت حذف توانایی‌های «سولجر بوی» را روی او پیاده سازی نماید. از آنجایی که شهرت «هوملندر» به خاطر تصویری است که توسط شرکت وات برای او ساخته شده، «بروس وین» او را بخرد و به جای او رئیسش شود. این کار برای مدت طولانی یکی از شخصیت های قوی سریال ده بویز را کنترل‌شده نگه نمی‌دارد، اما برای «بتمن» زمان کافی برای آماده‌سازی یک نقشه جایگزین در برابر او فراهم می‌کند.

سوالات متداول

آیا هوملندر قوی ترین شخصیت سریال The Boys است؟

نمی‌توان دقیق گفت که او قوی‌ترین است، زیرا شخصیتی مانند «سولجر بوی» قدرتی هم قد و اندازه او دارد.

کدام شخصیت ها توسط هوملندر کشته شده اند؟

شهردار «استیو»، «میسون» و «کارولین کازینسکی» تنها اندکی از شخصیت‌هایی هستند که «هوملندر» آن‌ها را کشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب 10 شخصیت دی سی که می‌توانند هوملندر را شکست دهند چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *