دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول ؛ برترین دیالوگ های خدای رعد

ثور، خدای رعد یکی از قوی‌ترین قهرمانان دنیای مارول می‌باشد. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

ثور در سال 2011 با اولین فیلم اختصاصی خود به دنیای سینمایی مارول وارد شد. کریس همسورث نقش خدای رعد را به عهده گرفت و همچنان در دنیای مارول به ایفای نقش این شخصیت مشغول است. آخرین حضور او در دنیای مارول به فیلم ثور: عشق و رعد مربوطه می‌شود که فیلم نسبتاٌ ضعیفی بود و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، نوشتار نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder را مطالعه کنید.

ثور (بهترین کمیک های ثور) اولین ابرقهرمانی در دنیای مارول است که به چهارمین فیلم اختصاصی خود رسید، او یکی از قوی‌ترین اعضای انتقام جویان می‌باشد و نقش بسیار مهمی در این دنیای سینمایی ایفا می‌کند. به احتمال بسیار زیادی، قسمت پنجم فیلم‌های اختصاصی ثور ساخته خواهد شد، به این دلیل که در صحنه بعد از تیتراز فیلم عشق و رعد، زئوس هرکول را برای انتقام به سمت ثور فرستاد.

ثور در دنیای مارول ماجراهای بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است و از دیالوگ‌هایی که به زبان آورد، می‌تواند یاد آور تمام دردها و شادی‌های او باشد. او پس از فیلم ثور: رگناروگ در بین طرفداران مارول، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد و فیلم بسیار موفقی بود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول

تاریخ اکران فیلم ثور 5

آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

  • برترین دیالوگ های خدای رعد

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

ثور یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد، زیرا ماجراهای بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است و توانسته در طول حضور خود در دنیای مارول کارهای بسیار هیجان انگیز و فوق العاده‌ای انجام دهد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

ثور – ثور دنیای تاریک

تسلیم شدنتو می‌پذیرم

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های ثور در دنیای Marvel

در قسمت دوم فیلم ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور)، خدای رعد به طور قابل توجهی تغییر کرده است و دیگر نبرد را مهم‌ترین چیز نمی‌داند. او می‌تواند رویکردی با درایت و حتی صلح آمیزتر برای مقابله با دشمنان خود داشته باشد. اما این بدان معنا نیست که نفس او کاملاً از بین رفته است.

هنگامی که با یک ارتش شورشی روبرو می‌شود، ثور با یک هیولای صخره ای غول پیکر روبرو شد که با قدرت و غرش بی‌اندازه به سمت ثور می‌رود. با اطمینان کامل، ثور به سادگی پاسخ می‌دهد که تسلیم هیولا را می‌پذیرد. در این حین همه دشمنان به او می‌خندند و طولی نمی‌کشد که ثور با تنها یک حرکت هیولا را از بین می‌برد. این جزو برترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

ثور – ثور: رگناروک

چون این کاریه که قهرمان‌ها انجام میدن

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در MCU

یک مورد وجود دارد که ثور بزرگترین قهرمان دنیای سینمایی مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) است. به این ترتیب، او می‌تواند دید بسیار سطحی از چیزها، از جمله قهرمان بودن داشته باشد. گاهی اوقات این می‌تواند یک فایده باشد، اما در همه حالت‌ها این موضوع جوابگو نیست و ثابت می‌شود که قهرمان بودن تنها به نجات یک شهر از نابودی نیست.

او اغلب کار خود را به عنوان یک قهرمان (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) به عنوان نیاز به متوقف کردن شرور و نجات جهان می‌بیند. اما در فیلم ثور: رگناروک او متوجه می‌شود که اجازه دادن به آزگارد برای نابودی کاری است که قهرمان باید انجام دهد. به این ترتیب، تعریف او از قهرمان همچنان در حال تغییر است. او این دیالوگ را در برابر سارتار، کسی که شروع کننده رگناروک برای آزگارد بود گفت و یکی از بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی Marvel می‌باشد.

ثور – ثور: عشق و رعد

از افراد خوب محافظت کنید

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی Marvel

هنگامی که مخاطبان برای اولین بار ثور را ملاقات می‌کنند، او یک جنگجو است که بیشتر به دنبال شکوه در نبرد و شکست دادن دشمنان خود می‌باشد. به تدریج، ثور شروع به درک این موضوع می‌کند که نقش او در محافظت از کسانی که به محافظت نیاز دارند کمتر اهمیت دارد. او از زمان شروع داستان خود در دنیای مارول تغییرات زیادی کرده است و از یک جوان جنگ طلب به کسی تبدیل شد به فکر محافظت از افراد ضعیف می‌باشد.

در پایان فیلم ثور: عشق و رعد (تمام خدایان در فیلم Thor Love And Thunder)، ثور خود را پدر و مادر یک جنگجوی جوان جدید می‌بیند. دیدن اینکه ثور دیدگاه ساده و در عین حال ایده آل خود را نسبت به شغلش ارائه می‌دهد بسیار شیرین است و نشان داد که او به چه نوع قهرمانی تبدیل شد. او تجربه بسیار زیادی در طول زندگی خود به دست آورد و سعی دارد تا به عنوان یک پدر، تمام تجربه‌های خود به دختر خود منتقل کند. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های ثور در MCU قرار می‌گیرد.

ثور – انتقام جویان: جنگ ابدیت

اگه من اشتباه می‌کنم، چه چیزی واسه از دست دادن دارم

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

به طور کاملا غیر منتظره، ثور به یکی از بامزه‌ترین (خنده دارترین دیالوگ فیلم های فاز اول دنیای سینمایی مارول) شخصیت های دنیای سینمایی مارول تبدیل شد. با این حال، به طور همزمان، او شروع به رو به رو شدن با تراژدی یکی پس از دیگری کرد. او تقریباً همه عزیزان خود را از دست داد و این مطمئناً روی او تأثیر بسیار زیادی گذاشته است. تا جایی می‌توان گفت که او بیشتر از هرکسی در دنیای مارول سختی کشید و همچنان مانند یک قهرمان مبارزه کرد.

در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند)، ثور تلاش می‌کند تا خود را به عنوان یک جنگجوی معمولی که آماده است تا علیه تانوس برود و او را شکست دهد، نشان دهد. اما او در نهایت اعتراف می‌کند که بخشی از نترس بودنش به این دلیل است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. این دیالوگ در لحظات بسیار غمگینی از طرف ثور گفته می‌شود و جزو برترین دیالوگ های ثور در دنیای Marvel قرار می‌گیرد.

ثور – انتقام جویان: جنگ ابدیت

فقط اگه بمیرم

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

قهرمانان زیادی در دنیای مارول (15 شخصیت دنیای سینمایی مارول که خیلی زود مردند) وجود دارند که حاضرند جان خود را به خطر بیاندازند تا دنیا را نجات دهند، اما شاید هیچ یک از آن‌ها با چنین شجاعتی با مرگ روبرو نشوند. بخشی از آن صرفاً به دلیل شجاعت ثور است. برخی از آن به این دلیل می‌باشد که به نظر می‌رسد نفس او باعث می‌شود فکر کند نمی‌تواند بمیرد.

هنگامی که از یک ستاره برای ساختن یک سلاح (قوی ترین سلاح های مارول) جدید استفاده می‌کند، ثور با کمال میل خود را در مسیر قدرت کامل ستاره قرار می‌دهد. ایتری به ثور هشدار می‌دهد که این کار او را می‌کشد، اما ثور پاسخ می‌دهد: “فقط اگر بمیرم.” این ترکیبی عالی از طبیعت کمدی ثور، شجاعت، حماقت او و اعتماد به نفس بی پایانش است.

ثور : انتقام جویان: عصر اولتران

این یک نظریه بسیار، بسیار جالبه. من یکی ساده‌تر دارم. هیچکدوم لیاقت ندارید

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

اگرچه ثور ثابت کرد که بدون آن هم قهرمان است، اما میولنیر قدرتمندترین سلاح ثور می‌باشد. این چکش بسیار فراتر از مفید بودن در جنگ است و اغلب منبع آرامش ثور و همچنین اعتماد به نفس او را در نبردها و… افزایش می‌دهد. همانطور که می‌دانید میولنیر تنها به دست کسانی که لیاقت استفاده از آن را دارند قابل استفاده است.

پس از اینکه انتقام‌جویان همکارش تلاش کردند و نتوانستند چکش را بلند کنند، ثور با اطمینان خاطر نشان می‌دهد که او تنها کسی است که شایسته بلند کردن میولنیر می‌باشد. اما در مواقع تردید نیز از آن استفاده می‌کند تا به خود یادآوری کند که با وجود ایراداتی که ممکن است داشته باشد، شایسته است.

ثور – ثور 2011

برای اولین بار در زندگیم، هیچ ایده‌ای ندارم که قراره چه کار کنم

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

اگرچه ثور از جهات مختلفی از فاز 1 (بهترین پیچش های داستانی در فیلم های فاز 1 مارول) مارول تغییرات زیادی کرده است، اما به نظر می‌رسد که ثابت بودن شخصیت، تبدیل یک بحران هویت خواهد شد. در حالی که ثور می‌تواند به عنوان یک جنگجو به خود ببالد و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد، او پیوسته متوجه می‌شود که جایگاه خود را در جهان نمی‌داند.

این اولین بار در ثور زمانی اتفاق می‌افتد که او متوجه می شود که دیگر لیاقت بلند کردن میولنیر را ندارد، اما بارها اتفاق می‌افتد که او از تاج و تخت آزگارد امتناع می‌کند، از تانوس شکست می‌خورد و برای یافتن شخصیت فردی خود به نگهبانان کهکشان (شجاع ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول) می‌پیوندد.

ثور – ثور: دنیای تاریک

من ترجیح میدم یک مرد خوب باشم تا یک پادشاه بزرگ

بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول

اولین چیزی که مخاطبان ثور را در دنیای سینمایی مارول (باهوش ترین ابرشرورهای دنیای سینمایی مارول) می‌بینند زمانی است که پدرش اودین او را به عنوان پادشاه جدید آزگارد معرفی می‌کند. در حالی که این موقعیتی است که در تمام زندگی برای او در نظر گرفته شده بود، اما هرگز موقعیتی که او احساس می‌کرد برای آن مناسب خواهد بود، نیست.

همان‌قدر که ثور (ایستراگ ها و اشارات فیلم Thor Love And Thunder) به اودین به عنوان یک پادشاه احترام می‌گذارد، متوجه می‌شود که مسیر او بهتر است تا یاد بگیرد چگونه یک فرد خوب باشد. او بر خلاف برادر خود لوکی، به هیچ وجه به دنبال تاج و تخت و پادشاهی بر آزگارد نبود و دوست داشت تا یک مرد خوب و قهرمان باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *