تاریخ اکران فیلم ثور 5 + [داستان و لیست بازیگران]

فیلم ثور عشق و رعد، راه را برای ادامه ماجراجویی‌های ثور باز گذاشته است. در ادامه با فیگار همراه باشید تا به تاریخ اکران فیلم ثور 5 بپردازیم.

هشدار: نوشتار تاریخ انتشار فیلم ثور 5 می‌تواند بخشی از داستان فیلم ثور عشق و رعد را اسپویل کند!

برخلاف انتظار، به نظر می‌رسد که عشق و رعد پایان کار شخصیت‌ ثور در دنیای سینمایی مارول نیست. این شخصیت در پایان فیلم زنده مانده و به ماجراجویی‌های خود ادامه می‌دهد. همچنین ثور درحال حاضر تنها فرد از سه انتقام جوی اصلی است که همچنان در دنیای سینمایی مارول حضور دارد.

درحالی که تونی استارک و استیو راجرز به پایان راه خود رسیده‌اند، به نظر می‌رسد که ثور می‌تواند حداقل در یک فیلم انتقام جویان دیگر حضور داشته باشد. البته که حتی این شخصیت، می‌تواند تا ابد در دنیای سینمایی مارول باقی مانده و یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های آن بماند.

تاریخ اکران فیلم ثور 5

هرآنچه که از قسمت پنجم فیلم ثور می‌دانیم + لیست بازیگران و تمام اطلاعات منتشر شده

شما می‌توانید فهرست تاریخ اکران فیلم ثور 5  را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5

کریس همسورث نیز پیش‌تر گفته بود تا زمانی که از او بخواهند، به ایفای نقش ثور ادامه خواهد داد. البته این در صورتی است که او همچنان از بازی در این نقش لذت ببرد و از گفته‌های او به نظر نمی‌رسد که تجربه این نقش برای او خسته کننده شده باشد.

در ادامه می‌توانید با فیگار همراه باشید تا به زمان پخش فیلم ثور 5 و تمام اطلاعات منتشر شده از این فیلم بپردازیم.

بازگشت کریس همسورث

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5, زمان پخش فیلم ثور 5

پس از صحنه غیر منتظره انتقال جین فاستر به والهالا، عبارت ثور باز خواهد گشت بر روی پرده سینما نمایش یافت. این بدین معناست که بدون شک ما شاهد فیلم جدیدی از ثور خواهیم بود. اما آیا این به معنای بازگشت کریس همسورث است؟

با وجود اینکه می‌دانیم احتمالاً جین فاستر از مرگ برخواهد خواست، بعید به نظر می‌رسد که دیگر کریس همسورث نقش ثور را بازی نکند. او می‌تواند حداقل در یک فیلم سینمایی دیگر حاضر شده و به عوان ثور به ایفای نقش بپردازد.

خود کریس همسورث گفته است تا زمانی که او را اخراج نکنند، به ایفای نقش این شخصیت ادامه خواهد داد. پس حتی این احتمال وجود دارد که در فیلم انتقام جویان بعدی که مملو از ابرقهرمانان جدید است، ثور نیز به عنوان پیشکسوت آن‌ها حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

داستان فیلم ثور 5

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5, تاریخ انتشار فیلم ثور 5

کورگ در پایان فیلم، ثور را رعد و دختر گور را عشق خطاب می‌کند. این بدین معنا است که مفهوم عنوان عشق و رعد به این دو شخصیت اشاره داشته است. دختر گور که اکنون توسط اترنیتی مجدداً متولد شده است، قدرت‌های ماورایی زیادی داشته و در کنار ثور زندگی می‌کند.

در سوی دیگر، زئوس به دلیل اتفاقات پیش آمده، از ثور خشمگین است. پس او پسرش هرکول را برای مقابله با ثور فرستاد. در فیلم بعدی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ثور همزمان با بزرگ‌ کردن عشق،‌ با هرکول نیز سر و کله بزند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران فیلم ثور 5

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5, زمان پخش فیلم ثور 5

تهدید زئوس یک مدرک کافی برای بازگشت کریس همسورث به نقش ثور است. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شخصیت عشق یا لاو با بازی ایندیانا رز همسورث، در این فیلم رخ خواهد داد. با وجود احتمال بازگشت جین فاستر، نمی‌توانیم نظری قطعی درباره او دهیم. با این حال، می‌توانیم احتمال بازگشت دیگر بازیگران اصلی نظیر تایکا وایتیتی در نقش کورگ، مایک و تسا تمپسون در نقش والکری را داشته باشیم.

شخصیت گور با بازی کریستین بیل مرده است اما احتمالاً زئوس با بازی راسل کرو برای تکمیل داستان هرکول به قسمت پنجم اضافه خواهد شد. همچنین انتظار داریم که برت گلدشتاین نیز به عنوان هرکول در فیلم پنجم حاضر شود. در ادامه می‌توانید لیست افرادی که احتمال حضور آن‌ها در این فیلم وجود دارد را مشاهده نمایید:

  • کریس همسورث – ثور
  • تسا تامپسون – والکری
  • راسل کرو – زئوس
  • برت گلدشتاین – هرکول
  • ایندیانا رز همسورث – لاو
  • جیمی الکساندر – لیدی سیف
  • تایکا وایتیتی – کورگ
  • کارلی ریس – میک
  • کیرون ال دایر – اکسل هایمدالسون
  • مت دیمون – بازیگر لوکی
  • لوک همسورث – بازیگر ثور

بیشتر بخوانید:

تایم لاین

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5, زمان پخش فیلم ثور 5

داستان فیلم عشق و رعد در سال 2024 رخ می‌دهد. این اطمینان با توجه به گفته‌های ثور و جین در رابطه با هشت سال جدایی تایید می‌شود. همچنین داستان فیلم تنها در چند روز متوالی می‌گذرد اما پایان آن یک وقفه زمانی دارد.

ما می‌دانیم که یک بازه نامشخص از مرگ گور تا زمانی که ثور و لاو با یکدیگر کنار آمده‌اند گذشته است. همچنین مسلماً کمی زمان برده است تا زئوس از مرگ برخواسته و احیا شود. هرچند که زئوس می‌داند هرکول می‌تواند ثور را برای انتقام در نیو آزگارد پیدا کند. پس به نظر نمی‌رسد که داستان فیلم ثور 5 یک پرش زمانی طولانی را شامل شود.

با وجود این مسئله، ما نمی‌توانیم انتظار ساخت فیلم ثور 5 را تا سال‌ها داشته باشیم. حتی اگر تایکا وایتیتی قرار باشد تا به عنوان کارگردان بازگردد، او درحال حاضر مشغول گارکردانی پروژه‌ای از دنیای جنگ ستارگان است. پس ما سال‌ها با تاریخ انتشار فیلم ثور 5 فاصله داریم.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فیلم ثور 5

تاریخ اکران فیلم ثور 5
تاریخ اکران فیلم ثور 5

به احتمال زیاد، تاریخ پخش فیلم ثور 5 کاملاً به برنامه کاری بسیار شلوغ تایکا وایتیتی بستگی دارد. او درحال حاضر چندین پروژه از جمله Next Goal Wins، فیلم Tower of Terror، اسپین آف فیلم What We Do In The Shadows، و فیلم جنگ ستارگان او که فیلم بعدی لوکاس فیلم خواهد بود را در برنامه دارد.

با این تفاسیر، فشار کاری تایکا وایتیتی طوری است که اگر او به عنوان بارگردان فیلم ثور 5 انتخاب شود، ما باید حداقل تا سال 2025 برای اکران این فیلم منتظر بمانیم. البته که اگر شخص دیگری این فیلم را کارگردانی کند، احتمال اکران زودتر نیز ممکن است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم ثور 5 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با تاریخ اکران فیلم ثور 5

بازیگران فیلم ثور 5 چه کسانی خواهند بود؟

کریس همسورث در نقش ثور، تسا تامپسون در نقش والکری، راسل کرو در نقش زئوس، برت گلدشتاین در نقش هرکول و  ایندیانا رز همسورث در نقش لاو از بازیگران احتمالی این فیلم هستند.

آیا فیلم ثور 5 ساخته می‌شود؟

با توجه به پایان فیلم ثور عشق و رعد، تقریباً اطمینان داریم که فیلم ثور 5 بزودی معرفی خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *