شخصیت‌هایی که احتمالاً در فیلم بعدی انتقام جویان حضور دارند ؛ اعضای قدیمی و جدید

انتقام جویان 5 به نام سلسله کنگ در مراسم کامیک کان معرفی شد. همراه ما باشید تا به شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند بپردازیم.

طرفداران مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) اطلاعات جدید زیادی در مورد مسیر دنیای سینمایی مارول دریافت کرده‌اند، از جمله پایان انفجاری فاز 6، زمانی که قدرتمندترین قهرمانان زمین در نهایت با چهار شگفت‌انگیز متحد می‌شوند تا با جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح شرور روبرو شوند. این یکی از هیجان انگیزترین خبرهای اخیر بود که در مراسم کامیک کان توسط کوین فایگی منتشر شد.

با فاصله سه سال تا انتشار فیلم انتقام جویان: سلسله کنگ، وضعیت فهرست انتقام‌جویان (انتقام جویان مارول و Squid Game ) می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی متفاوت از آخرین فیلم آن‌ها یعنی انتقام جویان پایان بازی باشد. در فاصله زمانی تا اکران فیلم، طرفداران به این فکر می‌افتند که تا رو به رو شدن با کنگ فاتح، کدام یک از انتقام‌جویان هنوز در این تیم حضور خواهند داشت.

این سوالی است که برای طرفداران مارول پیش می‌آید و نمی‌توان هیجگونه حدسی در این مورد زد، زیرا تا سه سال آینده، مارول فیلم و سریال‌های زیادی منتشر می‌کند که احتمال کشته شدن هر یک از اعضای انتقام جویان در آن‌ها وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

شخصیت‌هایی که احتمالاً در فیلم بعدی انتقام جویان حضور دارند

  • اعضای قدیمی و جدید

شما می‌توانید فهرست شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

با توجه به اینکه مارول در فاز چهارم خود شخصیت‌های جدیدی را معرفی کرد، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که آن‌ها را در انتقام جویان 5 ببینیم. تیم جدید انتقام جویان اعضای جدیدی خواهد داشت، اما نمی‌توان حدس زد که چند نفر از اعضای قدیمی در ان حضور خواهند داشت. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند بپردازیم.

کاپیتان آمریکا (Captain America)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

یکی از شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان بعدی حضور دارند سم ویلسون در قامت کاپیتان آمریکا است. سم ویلسون ثابت کرده است که یکی از برجسته‌ترین اعضای انتقام‌جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) در حماسه چند جهانی است. آنتونی مکی بعد از اولین بازی خود به عنوان کاپیتان آمریکا در سریال فالکون و سرباز زمستان، قرار است یک بار دیگر نقش خود را در فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی در سال 2024 تکرار کند و این اولین باری است که این بازیگر قدیمی دنیای مارول، نقش اصلی یک فیلم را ایفا می‌کند.

تیم انتقام جویان بدون کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) که آن‌ها را در نبرد رهبری کند کامل نخواهد بود. سرانجام زمان آن فرا رسیده است که سم ویلسون خواسته‌های استیو راجرز را برای آینده خود به عنوان رهبر جدید تیم برآورده کند. طرفداران می‌توانند از مشارکت ویلسون در انتقام جویان: سلسله کانگ مطمئن باشند، اگرچه دوست قابل اعتماد او، باکی بارنز یا سرباز زمستان، ممکن است در فیلم Thunderbolts حضور داشته باشد و اتفاقات غیر منتظره‌ای را شاهد باشیم.

اسکارلت ویچ (Scarlet Witch)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتملاً در انتقام جویان بعدی حضور خواهند داشت

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف، که اکنون با نام جادوگر سرخ رنگ نیز شناخته می‌شود، تا کنون در فاز 4 یک شخصیت برجسته بوده است و باعث شد که انتقام‌جوی سابق به محبوبیتی در میان هواداران تبدیل شود. در حالی که او اخیراً عضویت خود در فیلم انتقام جویان در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون را انکار کرد، بسیاری از طرفداران بر این باورند که واندا هنوز هم می‌تواند پس از کارهای شرورانه‌اش مجدداً عضو انتقام جویان شود.

واندا ماکسیموف یک شخصیت برجسته در حماسه چندجهانی است که مطمئناً قدرت بزرگ او در برابر تهدید بزرگی مانند کانگ و انواع نسخه‌های او مفید خواهد بود. اگرچه به نظر می‌رسد این شخصیت در پایان آخرین حضورش مرده است، اما طرفداران آنقدر مطمئن نیستند که آخرین بازی باشد که اسکارلت ویچ (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) را دیده‌اند. یکی از شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور خواهند داشت اسکارلت ویچ است.

قهرمانان خیابانی (The Street Level Heroes)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت های احتمالی که در انتقام جویان 5 حضور دارند

یکی از شخصیت های احتمالی که در انتقام جویان 5 حضور دارند قهرمانان خیانی هستند. به لطف مراسم کامیک کان سن دیگو، طرفداران مارول (بهترین انیمیشن های مارول) تصور بسیار بهتری از اینکه فازهای جدید مارول چگونه خواهد بود، دارند. به نظر می‌رسد که قهرمانانی که با جنایات خیابانی سطح پایین تر مبارزه می‌کنند، مانند مرد عنکبوتی، دردویل، شوالیه ماه و…، حتی با رسیدن به مقیاس‌های بزرگتر و کیهانی‌تر، در آینده این دنیای سینمایی می‌توانند مانند یک تیم در کنار یکدیگر مبارزه کنند.

دنیای سینمایی مارول هیچ کمبودی از قهرمانان (بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان) سطح خیابان ندارد و اگرچه این شخصیت‌ها ممکن است آن‌هایی نباشند که کانگ و انواع او را با آن‌ها رودررو کنند، اما مطمئناً می‌توانند مبارزه تمام عیاری را با این ابرشرور داشته باشند. این زیرمجموعه از ابرقهرمانان هوشیار با رهبری شخصیت‌هایی مانند هاکای، کیت بیشاپ و شاید حتی جسیکا جونز یا لوک کیج که به تازگی معرفی شده‌اند، می‌توانند در درگیری‌های پیش رو بسیار تأثیر گذار واقع شوند.

جادوگران (The Sorcerers)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور خواهند داشت

جادوگران کامارتاج هنوز جزو بهترین مدافعان زمین در برابر بسیاری از شروران (بهترین شخصیت های شرور پیکسار) در جهان هستند. جادوگران به رهبری جادوگر اعظم وانگ و شامل قهرمانان قدرتمندی مانند دکتر استرنج و آمریکا چاوز، به دفاع از قلمرو خود تا اخرین نفس ادامه می‌دهند. احتمال حضور آن‌ها در انتقام جویان 5 بسیار زیاد است و می‌توانند تأثیر زیادی در نبردهای پیش رو داشته باشند. جادوگران جزو شخصیت هایی که احتملاً در انتقام جویان بعدی حضور خواهند داشت قرار خواهند گرفت.

جادوگران در میان چندین ارتشی بودند که در نبرد سرنوشت ساز زمین به انتقام جویان (بهترین گروه های ابرقهرمانی) پیوستند، جایی که تایتان دیوانه تانوس شکست خورد. با چنین روابط نزدیکی با انتقام‌جویان، منطقی است که قدرتمندترین قهرمانان زمین از این ارتش جادویی بخواهند تا در برابر این تهدید جدید به آن‌ها کمک کند، اگرچه بدون شک قدرت جادوگران پس از حمله اسکارلت ویچ به کامارتاج تضعیف شد.

هالک ها (The Hulks)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان بعدی حضور دارند

طرفداران دنیای سینمایی مارول (واچرها در مارول (The Wathcer)) در حال حاضر خود را برای اولین حضور هیجان انگیز جنیفر والترز در سریال جدید دیزنی پلاس، یعنی هالک مونث آماده می‌کنند. در نمایشی که تنها یک قسمت از آن در حال حاضر منتشر شده، هالک دختر عموی خود را آموزش می‌دهد تا با قدرت‌های تازه به دست آمده‌اش تبدیل به یک ابرقهرمان شود و حرفه او را به عنوان یک انتقام جو به تصویر بکشد.

هیچ فیلمی از انتقام جویان تا به حال فاقد هالک (قوی ترین نسخه های شی هالک) نبوده است و به نظر می‌رسد که فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ با گنجاندن دومین عضو خانواده هالک، می‌تواند جذابیت فیلم را بسیار بیشتر کند. جنیفر والترز و بروس بنر نقش مهمی در بسیاری از داستان‌های انتقام‌جویان از کمیک‌ها بازی می‌کنند و به احتمال زیاد وقتی کانگ واقعیت آن‌ها را تهدید می‌کند، به مشارکت خود در تیم ادامه خواهند داد.

مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man And The Wasp)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) و زنبورک یکی از تیم‌های کوچک ابرقهرمانی بسیار محبوبی هستند که در فیلم انتقام جویان: پایان بازی حضور موثری داشتند و در آینده قسمت سوم سری فیلم‌های آن‌ها را خواهیم دید. فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا، یکی از فیلم‌هایی است که در آینده اکران خواهند شد و با توجه به شایعات، شرور این فیلم کانگ فاتح خواهد بود.

از آنجایی که برخی از ابرقهرمان‌های (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) با تجربه‌تر که در حال حاضر به عنوان اعضای انتقام‌جویان، مانند مرد مورچه‌ای و واسپ فعالیت می‌کنند، بدون شک در دفاع در برابر کانگ حیاتی خواهند بود. علاوه بر این، آن‌ها حتی جزو اولین انتقام‌جویان خواهند بود که با ابرشرور مواجه می‌شوند که به عنوان شخصیت شرور اصلی در ماجراجویی انفرادی آینده‌شان تایید شده است.

شانگ چی (Shang Chi)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

شانگ چی (سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی) یکی از بهترین قهرمانان جدید فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که در سال گذشته در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه معرفی شد. اکنون شانگ چی که ده حلقه مرموز پدرش را در اختیار دارد، یکی از قدرتمندترین اعضای انتقام جویان محسوب می‌شود.

شانگ چی (نقد فیلم شانگ چی (Shang Chi)) یکی از معدود ابرقهرمانان جدید فاز چهارم مارول است که به طور رسمی در انتقام جویان پذیرفته شده است و احتمال حضور او در انتقام جویان 5 را بیشتر می‌کند. علاوه بر این، به این موضوغ تأیید شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان شانگ چی، انتقام جویان بعدی را کارگردانی خواهد کرد، که ظاهراً دخالت شانگ چی را تأیید می‌کند.

مارولز (The Marvels)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

فاز 5 قول می‌دهد یکی از تیم‌های ابرقهرمانی زیادی را که در دنیای سینمایی مارول (بهترین سریال های مارول و دی سی) در فیلم مارولز راه‌اندازی شده‌اند، زنده کند که برای اولین بار کاپیتان مارول، فوتون و خانم مارول را روی صفحه‌نمایش متحد می‌کند. در حالی که جزئیاتی در مورد این سه نفر منتشر نشده است، اما تیم شدن آن‌ها در انتقام جویان بعدی لحظات بسیار فوق العاده‌ای را به تصویر خواهد کشید.

کاپیتان مارول قبلاً ثابت کرده است که یکی از جدایی ناپذیرترین عضو انتقام جویان در آینده دنیای مارول است و حضور او در فیلم‌های متقاطع پشت سر هم تقریباً اجتناب ناپذیر می‌باشد. بنابراین، حضور او در انتقام جویان بعدی احتمال بسیار زیادی دارد و می‌تواند تأثیر زیادی برای پیروزی در برابر کانگ فاتح داشته باشد.

خدایان فضایی (The Space Gods)

شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند
شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند

به تازگی در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خدایان (تمام خدایان در فیلم Thor Love And Thunder) فضایی جدید معرفی شد که انتظارات طرفداران را از انتقام جویان بعدی بیشتر خواهد کرد. ثور به عنوان خدای رعد یکی از قهرمانانی است که به احتمال بسیار زیادی در انتقام جویان 5 حضور خواهد داشت. با توجه به قدرت فوق العاده زیادش، او می‌‍تواند یکی از اعضای اصلی انتقام جویان باشد.

همانطور که دنیای مارول در مقیاس کیهانی بزرگتر می‌شود، بدون شک قهرمانانی مانند ثور (بهترین کمیک های ثور)، اروس و سرسی در فیلم بعدی انتقام جویان حضور خواهند داشت. این‌ها قهرمانانی هستند که احتمالاً با انواع قدرتمندتر کانگ روبرو می‌شوند. حتی ممکن است افرادی مانند هرکول به صف آن‌ها ملحق شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *