نا امیدکننده ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول ؛ بدترین شخصیت های مارول

دنیای سینمایی مارول شخصیت‌هایی دارد که بسیار ناامیدکننده بودند. همراه ما باشید تا به بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول جزو پرطرفدارترین مجموعه‌های هالیوود می‌باشد و توانسته آثار بسیار فوق العاده‌ای را برای طرفداران کمیک ارائه دهد. همچنین مارول شخصیت‌های بسیار زیادی را به مخاطبان خود معرفی کرد که اکثر آن‌ها را با الهام از دنیای کمیک به تصویر کشید. شخصیت‌هایی از جمله قهرمانان که به شدت مورد توجه هواداران قرار گرفتند.

با این حال در بین تمام این شخصیت‌ها، تعدادی از آن‌ها بسیار ناامیدکننده بودند. این شخصیت‌ها پتانسیل بسیار زیادی داشتند تا بهتر از چیزی که نشان داده شد باشند، اما مارول نتوانست از آن‌ها بهترین استفاده را بکند. در این مقاله قصد داریم تا بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

بهترین فیلم های 2023 که قبل از مرگ باید دید

آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

نا امیدکننده ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

  • بدترین شخصیت های مارول

شما می‌توانید فهرست بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

دنیای مارول پر از شخصیت‌های ابرقهرمانی و شروری است که به خوبی توانستند در سینما توجه هواداران را جلب کنند، اما در بین آن‌ها کسانی هم بودند که بسیار ناامیدکننده ظاهر شدند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

میشل جونز (Michelle Jones)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای Marvel

میشل جونز با بازی زندایا در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی (رتبه بندی بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی) تام هالند ظاهر شد و روند تکامل شخصیتی جالبی را پشت سر گذاشت. او از یک دانش آموز بد رفتار و خشک به معشوقه پیتر پارکر تبدیل شد و به هویت واقعی او پی برد، اما میشل جونز از آن دسته شخصیت‌هایی نیست که عامه تماشاچیان او را دوست داشته باشند.

ایفای نقش زندایا در این نقش راضی کننده است، اما در طی تمام ماجراهایی که با پیتر پارکر پشت سر گذاشت، نمی‌توان حس جالبی به او داشت. اما استون در نقش گوئن استیسی یک حس دل گرمی و اطمینانی را به تماشاچیان می‌داد که او واقعا عاشق (عاشقانه‌ترین روابط مرد عنکبوتی) پیتر پارکر است، اما در مورد میشل جونز، این بحث کمی به سمت سلایق خاص‌تری می‌رود که تمام تماشاچیان آن را درک نمی‌کنند. این باعث می‌شود تا میشل حونز جزو بدترین شخصیت های دنیای مارول قرار بگیرد.

ملاکیث (Malekith)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های MCU

ملاکیث یکی از شروران (مغرورترین شرور MCU) دنیای سینمایی مارول می‌باشد که برای اولین بار در فیلم ثور: دنیای تاریک ظاهر شد. این فیلم از جهاتی جزو بدترین فیلم‌های MCU به شما می‌رود، زیرا از مشکلات فیلمنامه‌ای و گنگ بودن داستان و ایفای نقش‌های ضعیف بازیگران رنج می‌برد. یکی دیگر از مشکلات این فیلم، حضور ملاکیث به عنوان شخصیت شرور این داستان است.

شاید در نگاه اول یک شخصیت بسیار بد و خطرناکی به نظر برسد، اما او تنها یکی دیگر از شرورانی (ثروتمندترین شروران دنیای سینمایی مارول) است که هدف کلیشه‌ای تصاحب دنیا را دارد. ملاکیث به خودی خود بد نیست، اما عمق شخصیتی قابل توجهی ندارد و صرفاً به دنبال قدرت می‌رود. شخصیت‌های شرور نمادین بسیار بهتری مانند هلا و لوکی وجود دارند که به راحتی می‌توان اهداف آن‌ها را برای مقابله با خدای رعد درک کرد. ملاکیث جزو بدترین شخصیت های دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

شاهین (Falcon)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی Marvel

معرفی اولیه فالکون جالب و عالی بود، اما صادقانه او به شخصیتی تبدیل شده است که بسیار فراموش شدنی می‌باشد و این حقیقتی تاسف بار خواهد بود. سم ویلسون همه چیز برای تبدیل شدن به یک قهرمان جالب را داشت، اما داستان او هرگز واقعاً جهت جالبی را به خود نگرفته است. او حتی سریال اختصاصی فالکون و سرباز زمستان را از دیزنی پلاس دریافت کرد، اما هیچوقت به طور انفرادی در آثار مارول ظاهر نشد.

با این حال، اکثر طرفداران امیدوارند که به آنتونی مکی فرصت بهتری داده شود تا جذابیت و مهارت خود را در فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی که به تازگی معرفی شده است، به نمایش بگذارد، که اولین ایفای نقش او به عنوان کاپیتان آمریکا خواهد بود. شخصیت سم ویلسون می‌تواند به یک ابرقهرمان بسیار فوق العاده و پرطرفدار تبدیل شود، اما به دلیل روایت ضعیف داستانش، جزو بدترین شخصیت های MCU قرار می‌گیرد.

استارلرد (Star Lord)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای مارول

حس شوخ طبعی پیتر کویل برای همه نیست، گاهی اوقات ممکن است که احساس کنید استارلرد بدترین شخصیت دنیای مارول می‌باشد. برای بسیاری، روش او برای پرت کردن حواس رونان با یک رقص را بسیار مضحک می‌دانند و دیگران هنوز هم او را به خاطر مشت زدن به تانوس در حالت تناسب یا عصبانیت درست قبل از اینکه متحدانش دستکش را از دستش بردارند، نمی‌بخشند.

اینگونه نظرات بسیار کم هستند و بخش‌هایی که این شخصیت در آن‌ها ضعف دارد را هدف می‌گیرند، اما باید قبول کرد که در کنار تمام محبوبیت‌های استارلرد، او جزو بدترین شخصیت های دنیای Marvel می‌باشد. البته این موضوع به این معنی نیست که او کاملاً شخصیت بدی است، اما شخصیت‌های بسیاری وجود دارند که از لحاظ اخلاقی، در درجات بسیار بالاتری از استارلرد قرار می‌گیرند.

ایوان وانکو (Ivan Vanko)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

ایوان وانکو یکی از اولین شرورانی است که در دنیای مارول ظاهر شد. اولین حضور او در دومین قسمت سری فیلم‌های مرد آهنی اتفاق افتاد و می‌توان گفت که شرور خوبی بود، اما جزو شخصیت‌هایی (15 شخصیت دنیای سینمایی مارول که خیلی زود مردند) قرار گرفت که خیلی زود کشته شدند.

داستان ایوان وانکو بسیار جالب بود و هوش (باهوش ترین ابرشرورهای دنیای سینمایی مارول) فوق العاده‌ای داشت. با این حال، مشخص شد که پتانسیل این شخصیت به هدر رفته است. وانکو هم شانس زیادی برای درخشش نداشت، با توجه به اینکه یک شخصیت شرور بسیار جالب دیگر، جاستین همر، نمایش را دزدید. این شخصیت می‌توانست بسیار خطرناک‌تر و بهتر از چیزی که نشان داده شد باشد، اما مازول این فرصت را از دست داد.

اولتران (Ultron)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

اولتران یکی از ابر شرورهای (قوی ترین شرورهای بدون ابرقدرت در دنیای سینمایی مارول) دنیای سینمایی مارول است که در دومین قسمت سری فیلم‌های انتقام جویان ظاهر شد. مارول سعی داشت تا به این شخصیت یک رفتار بسیا نمادین و خاص را بدهد و اهداف خوبی برای او تعیین کند، اما این موضوع کاملاً شکست خورد و اولتران نتوانست نظر طرفداران را به عنوان یک شرور به تمام معنا جلب کند.

اولتران یکی از باهوش‌ترین تبهکاران MCU در نظر گرفته می‌شود، اما قطعا بهترین نیست. او بسیار کم عمق و ساده به نظر می‌رسد. با این وجود، اینکه جیمز اسپیدر صداپیشگی ربات شیطانی را بر عهده داشت، توانست او را تا حدی بهتر کند، زیرا تماشای او تقریباً غیرقابل تحمل است اما ایفای نقش او لذت بخش می‌باشد. بسیاری از طرفداران آرزو می‌کنند که ای کاش شخصیت او حال و هوای وحشتناک (بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند) و جدی از تریلر فیلم و صحنه معرفی اولتران را حفظ می‌کرد.

کارلی مورگنتاو (Karli Morgenthau)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

کارلی مورگنتاو برای اولین بار در سریال فالکون و سرباز زمستان ظاهر شد و به عنوان شخصیت اصلی شرور (بهترین شروران ترسناکی که با تکنولوژی سروکار دارند) این سریال حضور داشت. به هیچ وجه نمی‌توان او را در طول سریال به عنوان یک شرور فوق العاده در نظر گرفت، زیرا اهدافی که دارد، به او عمق شخصیتی لازم را نمی‌دهند تا بیننده بتواند با آن ارتباط کافی برقرار کند.

علاوه بر این، چیزهای زیادی در مورد او و گروهش (بهترین گروه های ابرشرور) وجود دارد که منطقی نیستند و بنابراین آزاردهنده می‌شوند. آن‌ها به ​​طور غیرقابل توضیحی ساختمانی را منفجر می‌کنند و بیننده با دیدن این سکانس بسیار گنگ خواهد شد. این گروه شکایت معقولی داشت، اما چرخش آن‌ها به خشونت و تروریسم ناگهانی، عجیب به نظر می رسید.

هالک (Hulk)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

هالک (بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول) یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای مارول است که هر لحظه از حضور اوف توجه مخاطب را جلب می‌کند. یکی از خصوصیات هالک که طرفداران را به او علاقه مند می‌کند، غیرقابل پیش بینی بودن او در رفتارهایش است، اما مارول آن را از دست داد.

بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند که شخصیت هالک (شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود) دارای پتانسیل‌های زیادی است که هنوز از آن‌ها استفاده نشده و زمان آن رسیده که بروس بنر فیلم‌های بیشتری داشته باشد. بسیاری احساس می‌کنند که رشد شخصیت او در چندین فیلم انتقام جویان عالی بود، اما پرش ناگهانی او به سمت پروفسور هالک خارج از صفحه نمایش به طرز عجیبی ناگهانی و غیرقابل توضیح بود.

ماشین جنگی (War Machine)

بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

تماشاگران چیز زیادی از ماشین جنگی را ندیده‌اند و به همین دلیل است که دخالت‌های کوچک او بی‌اهمیت به نظر می‌رسند. او یکی از شخصیت‌هایی (8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند) می‌باشد که کمتر به او پرداخته شد و با توجه به اخبار جدیدی که مارول اعلام کرد، قرار است تا این شخصیت یک فیلم اختصاصی برای خود دریافت کند.

با توجه به اینکه او در فیلم‌های مرد آهنی و انتقام جویان خیلی کم ظاهر شده است، در حال حاضر، به نظر می‌رسد او شخصیتی (خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول) می‌باشد که نویسندگان به آن توجه زیادی نکرده‌اند، که او را به یکی از شحصیت‌های خسته کننده مارول تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


8 thoughts on “نا امیدکننده ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول ؛ بدترین شخصیت های مارول

  1. این مقاله اصلا قابل قبول تیست همه شخصیت های ذکر شده جزو شاهکار های مارول هستند😐اگه شی هالک رو نام میبردید یه چیز ولی این شخصیت ها عالی هستند این مقاله درست مثل یک توهین هست

  2. به نظر من میشل شخصیت گنگ و خیلی جالبی داشت
    قرار نیست همه شخصیت بسیار احساسی و قابل خوندن باشن
    به نظر من شخصیت های گنگ خیلی جذاب ترن چون به مغز انسان برای کشف کردن فشار میارن

  3. این مقاله اصلا قابل قبول نیست همه شخصیت های ذکر شده بهترین شاهکار های مارول هستند به نظر من بی احترامی بود به شخصیت هایی که ما طرفدار شون هستیم و اگر می شود به غیر از نظرات خود به نقشی که داشتن و بازی کردن شون در اون نقش توجه می کردین بهتر بود

    1. اگ بهت بگم این مقاله منبعش یکی از معتبرترین سایت های سینمایی جهانه حقیقتا خجالت میکشی از سطح سوادت از مارول… موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *