بهترین انیمه های روانشناختی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

انیمه های روانشناختی زیادی وجود دارد و پیدا کردن بهترین‌ها می‌تواند سخت باشد. با ما بمانید تا با بهترین انیمه های روانشناختی 2023 و تمام دوران آشنا شوید.

انیمه خانه‌ای برای نبردهایی بزرگ مانند جنگ‌های Dragon Ball است، اما همچنین می‌توان انیمه‌هایی یافت که سرشار از نبردهای شگفت انگیز ذهنی و داستان‌هایی هستند که مفاهیم روانشناختی عمیقی‌تری را بررسی میکنند. این انیمه‌های ژانر روانشناختی می‌توانند به بیننده‌ها از لحاظ احساسی ضربه بزنند و آن ها را در انتظار ادامه داستان روی صندلی‌هایشان میخکوب کنند.

انیمه‌های دلهره آور روانشناختی این پتانسیل را دارند که یا به طرز شگفت‌انگیزی ساخته شوند و یا یک فاجعهٔ درهم و برهم باشند که هیچکس علاقه‌ای به تماشای آن‌ها ندارد. خوشبختانه برخی ذهن‌های درخشان و خلاق توانسته‌اند با دفت انیمه‌های جذاب روانشناختی را طوری بسازند که باید آن‌ها را تماشا کنید! در سال 2023 نیز قرار است انیمه‌های محبوب روانشناختی زیادی منتشر شوند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن‌های 2023 [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های روانشناختی

میتوانید فهرست کوتاه‌ِ بهترین انیمه های روانشناختی تمام دوران را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مرتبط با فاز روانشناسی:

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی

انیمه های روانشناختی بسیار نادر هستند. اغلب اوقات، در یک سال تعداد انگشت شماری از این انیمه های روانشناختی تولید می‌شود. در سال 2023 نیز همانند سال‌های پیش است و بدین صورت بهتر است طرفداران انیمه‌های روانشناسی، برای رفع عطش خود به انیمه‌های سال‌های گذشته نیز رجوع کنند. بدین صورت در این مقاله تعدادی از بهترین انیمه های روانشناختی تمام دوران و سال‌های پیشین تهیه شده است.

Kaguya-Sama: Love Is War

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: A-1 Pictures
  • تعداد فصل: 3
  • امتیاز: 8.4

به طور کلی انیمه‌های روانشناختی موضوعات عمیق‌‌تر و تاریک‌تری دارند اما کاگویا-ساما به طور کامل این کلیشه را میشکند و درعوض موفق میشود داستانی عاشقانه-کمدی را روایت کند که دو دانش آموز مدرسه به نام های کاگویا و میوکی را در مقال یکدیگر قرار دهد تا یکی از آن‌ها زودتر از دیگری عشق خود را ابراز کند.

این انیمه دارای لحظاتی بینظیر درکنار رشد باورنکردنی شخصیت ها دارد. تصور انیمه‌ای در این سبک که بتواند به عمیق ترین نقطه قلب نفوذ کند کمی سخت است اما عشق جنگ است به خوبی از پس این کار برآمده است. این انیمه برای فصل سوم تمدید شده است و شاید حتی بتوان از آن به عنوان بهترین انیمه روانشناختی ۲۰۲۱ نام برد!

Re:Zero − Starting Life in Another World

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: White Fox
  • تعداد فصل: 2
  • امتیاز: 8.4

نوجوانی معمولی که زندگی ساده و کسل کننده‌ای دارد، ناگهان خود را تلپورت شده در جهانی تخیلی میبیند. او خیلی زود با طیف گسترده ای از زنان در این دنیا آشنا میشود و درگیر فضای سیاسی آنجا میشود. او که از بازی در نقش قهرمان ناامید است، محدودیت های خود را کنار میزند تا به نتایج ناشناخته‌ای برسد.

رزیرو نشان میدهد که اعمال سوبارو بر روحیه‌اش تاثیر میگذارد و به مرور همین اتفاق برای دیگر شخصیت ها از جمله رم و امیلیا نیز می‌افتد.

Psycho-Pass

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Production I.G
  • تعداد فصل: 3
  • امتیاز: 8.3

چه اتفاقی می‎‌افتد اگر پلیس بتواند فردی را اسکن کند تا بتواند حساب کند چه مقدار احتمال ارتکاب جرم برای او وجود دارد و با توجه به همین اطلاعات او را دستگیر، مجازات و یا حتی اعدام کند؟ این داستان پیش‌فرض در سایکوپث است و باعث پدید آمدن لحظاتی فوق‌العاده احساسی و فلسفی در این انیمه میشود.

آکان که یکی از اعضای جدید است، واقعا میخواهد عدالت راه در حفظ کند اما مدام درمیابد که آرمان‌هایش بارها و بارها مورد آزمایش قرار میگیرند. به‌‎خصوص که درحال حاضر خشونت پلیس موضوع داغی در سرار جهان است، این انیمه این موضوع را به خوبی نشان میدهد. اگر صحبت از بهترین انیمه روانشناسی ۲۰۲۱ باشد، بی‌شک فصل جدید سایکوپث لیاقت کاندیدا بودن را دارد.

From the New World

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناسی
  • استودیو: A-1 Pictures
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.3

بیشتر داستان های دوران بلوغ نسبتاً مفید هستند اما از جهانی تازه کلیشه های این داستان ها را کاهش میدهد. داستان در رابطه با ساکی واتانابه است که قدرت های روانی خود را آزاد میکند و با دوستانش به آکادمی سیج میروند.

همه چیز آنطور که بنظر میرسد عالی نیست و ساکی شروع به پرسیدن این سوال میکند: چه اتفاقی برای کودکانی که نمیتوانند قدرت‌های روانی خود را باز کنند می‌افتد؟ او با گروهی مخفی به نام گربه‌های آلوده که کودکان را میدزدند و بسیاری حقایق تکان دهنده دیگر مواجه میشود که تا انتهای داستان با آن‌ها همراه هستیم.

Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Madhouse
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.3

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی نمیداند که آیا ادوستانش هنوز همراه او هستند یا ذهن آن‌ها هم توسط دشمن مخدوش شده است؟ انیمه انگل همانند فیلم The Thing دارای بیگانگانی است که به زمین حمله میکنند و به ذهن انسان هایی که در آنجا زندگی میکنند نفوذ میکنند.

یکی از این بیگانگان انگلی درحین تلاش برای نفوذ به ذهن یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام شینچی، متوجه میشود دیگر بیگانگان قصد کشتن او را دارند. اکنون این دو مجبور میشوند برای زنده ماندن با یکدیگر کار کنند و سناریو های خارق‌العاده ای را خلق کنند که آن دو باید هرکدام زندگی را از دیدگاه و زاویه ای مختلف ببینند.

Death Note

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Madhouse
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.6

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و الِ اسرارآمیز با اختلاف زیاد، نمادین‌ترین سناریو در انیمه های روانشناختی است. ایده این انیمه درباره معضلات اخلافی ایجاد شده توسط یک دفترچه است که هر نامی در آن نوشته شده باشد را میکشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده میشود. این قضیه بینندگان را به فکری عمیق در رابطه با دنیای خارج از انیمه فرو میبرد.

دفترچه مرگ برای طرفداران ژانر روانشناختی یک ضرورت به حساب می‌آید و حدس زدن پایان آن تقریبا غیرممکن است. با گذشت سال‌های زیاد پس از انتشار فصل اول و نامشخص بودن وضعیت ساخت ادامه، دفترچه مرگ لیاقت حضور به عنوان یکی از بهترین انیمه های روانشناسی ۲۰۲۱ را دارد!

Monster

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Madhouse
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.9

هیولا انیمه ای باورنکردنی است که آشفتگی درونی افراد را با توجه به تصمیمات خود به طرز شگفت‌انگیزی نشان میدهد. این انیمه داستان دکتر کنزو تنما را دنبال میکند که او با این واقعیت مبارزه میکند که از انجام عمل جراحی مغز بر روی یک کارگر فقیر مهاجر کنار کشیده و درعوض موفق شده جان یک سلبرتی مشهور را نجات دهد.

این باعث به وجود آمدن یک بحران عظیم در وجدان او می‌شود زیرا درحالی که آن کارگر مرده است، جهان دکتر کنزو را برای اعمالش تشویق میکند. وقتی او دوباره با انتخابی مشابه برخورد میکند اینبار به‌جای عمل جراحی روی شهردار شهری که در آن زندگی میکند، کمک به یک کودک کوچک را انتخاب میکند.

Steins;Gate

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه روانشناسی ۲۰۲۱
  • استودیو: Whitefox
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 9.1

این انیمه براساس یکی از تاثیرگذارترین رمان های مصور یک دهه گذشته ساخته شده است. استفاده از سفر در زمان برای ایجاد تغییرات در تاریخ! هربار که اوکابه چیزی را به گذشته می‌فرستد باید تمام پیامد های مثبت و منفی آن را درنظر بگیرد و با تغییرات ایجاد شده کنار بیاید. اینکار همانند باری سنگین بر شانهٔ او قرار میگیرد زیرا که او باید با دقت آنچه را که باید تغییر دهد، تغییر داده و آنچه را که باید ثابت بماند، بدون تغییر بگذارد.

استاین یکی از تاثیرگذارترین انیمه ها در سبک سفر در زمان است و تماشای آن برای هر طرفدار انیمه ضروری است.

The Tatami Galaxy

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Madhouse
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.6

یک انیمه با داستانی معمولی را تصور کنید با این تفاوت که شخصیت اصلی میتواند به سادگی و به خواست خود، زندگی اش را دوباره و دوباره تکرار کند. این مقدمه ای برای انیمه کهکشان تاتامی است که در آن واتاشی تصمیم میگیرد به جای هدر دادن زمان خود با آزار و اذیت مردم، از زندگی دانشگاهی خود، نهایت استفاده را ببرد.

این انیمه دارای سبک هنری منحصر به فرد خودش است که آن را به اثری برجسته تبدیل میکند. این انیمه عالی، قصد دارد به شما نشان دهد هر تغییر کوچک، چه تغییرات بزرگ و عظیمی را در آینده به وجود می‌آورد.

Welcome To The N.H.K

بهترین انیمه های روانشناختی
بهترین انیمه های روانشناختی
  • استودیو: Gonzo
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8.3

هیکیکیموری واژه ای در زبان ژاپنی است که معنی مشابهی به واژه منزوی در فارسی دارد و برای توصیف افرادی که معمولا بیرون نمیروند و از هرگونه تماس اجتماعی دوری میکنند به کار میورد. این واژه برای شخصیت اصلی این انیمه به نام تاسو هیرو نیز مناسب است زیرا که او نیز به همچین وضعیتی دچار شده است اما او معتقد است نیهون هیکیکیموری کیوکای (N.H.K) باعث شده به این روز بی‌افتد.

هر قسمت داستان او را دنبال میکند تا به آرامی و با درام‌های بسیار و کمدی پراکنده، با جهان روبه رو شود. تماشای فردی که وضعیت روانی بد خود را کنار میگذارد تا باعث پیشرفت در زندگی خود شود، تجربه شگفت‌انگیزی است.

بیشتر بخوانید:

Attack on Titan Final Season Part 2

بهترین انیمه های روانشناختی 2022
بهترین انیمه های روانشناختی 2022
  • استودیو: Wit و Mappa
  • تعداد فصل: 4
  • امتیاز: 8.8

برای فصل آخر حمله به تایتان، استودیو Wit کنترل را به استودیو ماپا سپرد. در ابتدا، طرفداران این سری تغییرات را بسیار دردناک می‌دانستند، زیرا استودیو ماپا از مدل‌های کامپیوتری برای انیمیشن تایتان‌ها و صحنه‌های مبارزه استفاده می‌کرد. با این حال، نظرات عمومی نسبت به فصل آخر به آرامی با ادامه انتشار قسمت‌های بیشتری تغییر کرد.

قسمت اول فصل آخر Attack On Titan اتفاقی را که چهار سال پس از وقایع فصل 3 می‌گذرد، روایت می‌کند. اما در تلاش برای تغییر اوضاع، این فصل با نمایش دیدگاه‌های جنگجویان مارلی آغاز شد که تاکنون به‌عنوان آنتاگونیست‌های نهایی انیمه شناخته می‌شدند.

قسمت دوم فصل آخر حمله به تایتان نشان می‌دهد که چگونه ارن یگر به‌طور کامل تجسم شخصیت شرور نهایی سریال است. در 12 قسمت، پیچیدگی اقدامات قهرمان داستان و درگیری‌هایی که سایر شخصیت‌ها با آن روبرو می‌شوند به طور کامل نشان داده می‌شود تا برای قسمت سوم فصل آخر که قرار است سال آینده نمایش داده شود، بینندگان را آماده کند. Attack on Titan: The Final Season Part 2 با استقبال طرفداران وفادار انیمه و مانگا روبه‌رو شد، زیرا دارای یک موسیقی متن اصلی قوی، انیمیشن بهبودیافته و بدون درز، و صداگذاری بی‌نظیر بود. انیمه Attack on Titan: The Final Season Part 2 بهترین انیمه روانشناختی 2022 است.

بیشتر بخوانید:

Call of the Night

بهترین انیمه های روانشناختی 2022
بهترین انیمه های روانشناختی 2022
  • استودیو: Liden Films
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 8

کو یاموری که در اثر بی خوابی و سرگردانی غرق شده است، هر شب در جست و جوی بی هدف برای چیزی که به نظر نمی‌رسد نامش را ببرد، به خیابان‌های شهر رانده می‌شود. مراسم شبانه او با درون نگری بی هدف مشخص می‌شود؛ تا زمانی که نازونا را ملاقات می‌کند، که ممکن است فقط یک خون آشام باشد!

همراه جدید کو می‌تواند هدایای تاریک و جاودانگی یک خون آشام را به او ارائه دهد. اما قبل از اینکه کو بتواند دندان‌هایش را در خون‌آشام فرو برد، باید شرایطی رعایت شود، و او باید قبل از اینکه بتواند به ندای شب توجه کند، بفهمد که چقدر حاضر است برای ارضای خواسته‌هایش پیش رود!

فضای تاریک و کمدی Call of the Night به خوبی آرامش تاریکی را به تصویر می‌کشد که بسیاری از دوستداران انیمه و مانگا به خوبی با آن آشنا هستند. انتظار می‌رود Call of the Night با کمدی عالی و شخصیت‌هایی که دارد، یک موفقیت بزرگ در فصل و خود سال باشد.

Tomodachi Game

بهترین انیمه های روانشناختی 2022
بهترین انیمه روانشناختی 2022
  • استودیو: Okuruto Noboru
  • تعداد فصل: 1
  • امتیاز: 7.7

دانش‌آموز دبیرستانی کاتاگیری یوویچی، که دوستی را بیش از هر چیز دیگر ارزش قائل است، با دوستان صمیمی‌اش ساواگیری شیهو، میکاسا تنجی، شیبه ماکوتو و کوکوروگی یوتوری از یک زندگی رضایت‌بخش لذت می‌برد. با این حال، پس از یک حادثه خاص، آنها به بازی بازپرداخت بدهی کشیده می‌شوند.

تنها راه شکست “بازی توموداچی” این است که به دوستان خود شک نکنید. این بازی که با دوستی‌های محکم به هم گره خورده است، باید آسان می‌بود، اما این مانگا بسیار محبوبی که بیش از دو میلیون نسخه فروخت، سرانجام به یک انیمه تبدیل شد! آیا آنها به دوستان گرانقدر خود اعتماد خواهند کرد یا به آنها خیانت خواهند کرد؟ ماهیت واقعی بشریت در نهایت این بازی روانی آشکار می‌شود!

بیشتر بخوانید:

Youjo Senki II

بهترین انیمه های روانشناختی 2023
بهترین انیمه های روانشناختی 2023
  • استودیو: Nut
  • تعداد فصل: 2
  • امتیاز: 8

با انکار وجود خدا حتی در لحظات مرگش، یک مزدبگیر ناشناس توسط موجودی با نام “X” به چالش کشیده می‌شود که اگر وجود خدا را تصدیق کند او را به بهشت می‌فرستد. X او را بر بدن دختر جوانی با نام تانیا دگوره‌چاف قرار می‌دهد. او با استفاده از دانش گذشته خود، در ارتش نام نویسی می‌کند و با کسب پیروزی‌های بی‌شمار در برابر نیروهای دشمن، به سرعت در رتبه‌های ارتش بالا می‌رود.

صحنه‌های جنگ‌زده یوجو سنکی، همراهی کاملی برای داستان بی‌رحمانه و شخصیت اصلی روان‌پریش مرزی آن است که یوجو سنکی را به یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای به رهبری زنان تبدیل می‌کند. با استفاده از جنگ به عنوان سوژه، پس‌زمینه یوجو سنکی با چنان جزئیات بدیعی ترسیم می‌شود که تنها راهی که خوانندگان از آن دور می‌شوند طراحی شخصیت‌های شگفت‌انگیز این انیمه است.

بیشتر بخوانید:

Vinland Saga Season 2

بهترین انیمه های روانشناختی 2023
بهترین انیمه های روانشناختی 2023
  • استودیو: MAPPA
  • تعداد فصل: 2
  • امتیاز: 8.7

علیرغم اینکه سال 2019 برای انیمه‌هایی مانند شیطان کش و حمله به تایتان بود، Vinland Saga توانست یکی از بهترین انیمه‌های آن سال باشد. انیمه اصلی ماکوتو یوکیمورا یک حماسه فراگیر وایکینگ است که داستان آن به سفری فلسفی و احساسی برای تورفین تبدیل می‌شود. این انیمه موضوعات رستگاری، عواقب پس از جنگ و انتقام را در طول داستان بررسی می‌کند.

این انیمه به عنوان داستانی تاریخی همواره دارای موضوعات جذابی است که برای روایت داستان‌های شخصیت محور و همه‌جانبه نیازی به فانتزی‌های کلیشه‌ای ندارد. استقبال شدید از اقتباس فصل اول Vinland Saga، فصل 2 Vinland Saga را به یکی از مورد انتظارترین انیمه‌ های سال 2023 تبدیل کرده است.

Tokyo Revengers: Christmas Showdown

بهترین انیمه های روانشناختی 2023
بهترین انیمه های روانشناختی 2023
  • استودیو: Liden Films
  • تعداد فصل: 2
  • امتیاز: 8

انیمه Tokyo Revengers در رابطه با چیست؟ سال دوم راهنمایی تاکمیچی هاناگاکی بالاترین نقطه در زندگی او بود. او احترام داشت، گروهی از دوستان که می‌توانست روی آنها حساب کند، و حتی یک دوست دختر. اما آن دوازده سال پیش بود. امروز، او هیچ کس خاصی نیست.

او یک موجود بی اهمیت است که توسط بچه‌ها مسخره می‌شود و همیشه مجبور است از رئیس کوچکترش عذرخواهی کند. یک گزارش خبری ناگهانی در مورد قتل بی‌رحمانه گروه مانجی توکیو تنها دوست دختری که تا به حال در کنار برادرش داشته است، فقط به جراحت او می‌افزاید. نیم ثانیه قبل از اینکه یک قطار به زندگی رقت انگیزش برای همیشه پایان دهد، تاکیمیچی به همان روز 12 سال پیش بازمی‌گردد، زمانی که هنوز با هیناتا تاچیبانا در رابطه است.

تاکمیچی پس از اینکه مجبور شد همان روزی که در راهنمایی بود را دوباره زنده کند، برادر کوچکتر هیناتا را ملاقات می‌کند. او بدون فکر کردن، قبل از بازگشت به گذشته به مرگ ظاهری خود اعتراف می‌کند. تاکمیچی از او می‌خواهد قبل از بازگشت به آینده از خواهرش محافظت کند.

اما به طرز معجزه آسایی او نمرده است. به طرز عجیبی، آینده تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که تاکمیچی می‌تواند جریان زمان را تغییر دهد. تاکمیچی با توجه به این شانس که از مرگ غم انگیز دوست دختر سابقش به دست گروه مانجی توکیو جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در طول زمان پرواز کند تا مسیر آینده را تغییر دهد.

Classroom of the Elite Season 3

بهترین انیمه های روانشناختی 2022
بهترین انیمه های روانشناختی 2023
  • استودیو: Lerche
  • تعداد فصل: 3
  • امتیاز: 7.9

دبیرستان ارشد Koudo Ikusei مدرسه‌ای مجلل است که در آن درس خواندن یک دستاورد بزرگ می‌باشد و فارغ‌التحصیلی از این مدرسه یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به اینکه دانش‌آموزان آزادی انجام هر کاری و خرید هر چیزی که می‌خواهند را دارند، به نظر می‌رسد که این مدرسه بهشتی برای دانش‌آموزان باشد.

دبیرستان پرورش پیشرفته متروپولیتن توکیو مانند یک بهشت به نظر می‌رسد، اما در واقعیت، این یک شایسته سالاری افراطی می‌باشد. کیوتاکا در کلاس افراد کم‌موفق، همکاری با سوزونه را آغاز کرده است که به دنبال صعود بالاتر می‌باشد. پس از یک آزمایش بقا در یک جزیره خالی از سکنه، آنها می‌توانند از یک لاینر لوکس لذت ببرند، اما یک آزمون کلاسی جدید نیز در این لاینر آغاز خواهد شد.

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های روانشناختی 2023
  • استودیو: White Fox
  • تعداد فصل: 2
  • امتیاز: 7.4

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادام19ه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های روانشناختی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *