بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه ؛ آیا تمام سریال یک توهم بود؟

مهاجرت گروه رستاک خبری است که در فضای مجازی ترند شده است، گروه ‎رستاک بصورت گروهی از ایران مهاجرت کرده اند و به زودی تورهای ‎کنسرت خود را از سر خواهند گرفت.

مهاجرت گروه رستاک

گروه رستاک برای همیشه از ایران رفتند !

خبرها حاکی از مهاجرت کردن گروه رستاک است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیتی خبر از مهاجرت گروه رستاک از ایران داد. در ادامه با عنوان گروه رستاک مهاجرت همراه ما بمانید.

مهاجرت گروه رستاک
گروه رستاک مهاجرت, خارج رفتن گروه رستاک

بیشتر بخوانید :

گروه رستاک آهنگ های زیادی را منتشر کرده اما آهنگ فولکلور لری بارون بارون در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و موفق ترین آهنگ ساخته شده توسط این گروه است.

مهاجرت گروه رستاک
مهاجرت رستاک, مهاجرت کردن گروه رستاک, مهاجرت کردن رستاک

معرفی گروه رستاک، با عنوان مهاجرت کردن رستاک

گروه موسیقی رستاک از تابستان سال 1376 به سرپرستی سیامک سپهری فعالیت خود را آغاز کرد. رستاک در تجربیات خود نگاهی کاربردی به عناصر شنیداری فرهنگ های فولکلور ایران داشته که حاصل آن دو دهه فعالیت در زمینه‌های گوناگونی همچون پژوهش و تحقیقات میدانی، آموزش، ساخت موسیقی برای فیلم و تئاتر، طراحی و ساخت آلبوم‌های موسیقی و اجرای کنسرت بوده‌است اما خارج رفتن گروه رستاک خبری است که این روز ها به چشم میخورد.

بیشتر بخوانید :

رستاک پس از حدود یک دهه تحقیق و پژوهش، در سال 1386، نخستین آلبوم صوتی خود را با نام رنگواره‌های کهن روانه بازار نمود. پس از انتشار این آلبوم فصل جدیدی از زندگی رستاک آغاز شد و این گروه، اولین اجراهای خارجی خود را در کشورهای ژاپن، اسپانیا، ایتالیا، هلند، فرانسه، آلمان، مالزی و بلاروس تجربه کرد و در ادامه اولین تور کنسرت خود را در سال ۲۰۰۹ در کشور آلمان برگزار کرد و با این کارنامه درخشان متاسفانه مهاجرت رستاک واقعی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهاجرت گروه رستاک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *