خطیبی رسما مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد [+ عکس قرارداد]

خطیبی رسما مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد . مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون برگزار شد. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

رسول خطیبی سرمربی باتجربه فوتبال، با تصمیم عجیب هیئت‌مدیره مس سونگون، به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه تبریزی منصوب شد.

خطیبی رسما مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد

مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون

مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل, رسول خطیبی
مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل, رسول خطیبی

مراسم معارفه رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان، عصر روز چهارشنبه برگزار شد. اعضای هیئت مدیره باشگاه مس همچنین تصویب کردند که این باشگاه در لیگ دسته اول والیبال و لیگ دسته دوم فوتبال نیز تیمداری کند. وی فصل گذشته نیز آلومینیوم اراک را به لیگ‌برتر رساند و تا میانه‌های لیگ سرمربی این تیم بود.

بیشتر بخوانید:

خطیبی رسما مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد

مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل, رسول خطیبی
مراسم معارفه خطیبی به‌عنوان مدیرعامل, رسول خطیبی

اما گویا سرمربیگری را حداقل برای مدتی کنار گذاشته و به فعالیت در تجربه‌ای جدید و ناشناخته روی آورده و با پیشنهاد هیئت‌مدیره مس سونگون برای نشستن بر صندلی مدیرعاملی موافقت کرده است. باید دید حضور رسول خطیبی در باشگاه مس سونگون که سال‌ها است یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی در فوتسال ایران و آسیا به‌شمار می‌رود و شنیده می‌شود با خرید امتیاز شاهین بندرعامری به فوتبال نیز ورود کرده است چه نتایجی برای این مجموعه به‌همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خطیبی رسما مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *