ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن ؛ سورپرایز گل‌محمدی در اصفهان +[عکس]

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن . ترکیب احتمالی پرسپولیس در اولین بازی لیگ. در ادامه مطلب پرسپولیس ترکیب احتمالی همراه فیگار باشید.

یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را ترکیبی متفاوت نسبت به فصل قبل راهی لیگ بیست و دوم می کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

سورپرایز گل‌محمدی در اصفهان

پرسپولیس ترکیب احتمالی, پرسپولیس ذوب آهن
پرسپولیس ترکیب احتمالی, پرسپولیس ذوب آهن

پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. سرخپوشان در حالی لیگ برتر را آغاز می کنند که نسبت به فصل پیش چند تغییر مهم و اساسی داشتند. در خط دروازه علیرضا بیرانوند دوباره به این تیم برگشت و جانشین حامد لک شد. در خط دفاعی هم با خداحافظی سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی به جمع تیم گل محمدی اضافه شدند و دانیال اسماعیلی فر هم جای رامین رضاییان را گرفت.

به نظر می‌رسد اگر مشکل سینا اسدبیگی حل شده باشد او در این بازی مقابل تیم سابقش روی نیمکت خواهد نشست و تنها بازیکن تازه‌وارد ذخیره خواهد بود. از بین بازیکنان مهم‌تر سیامک نعمتی و فرشاد فرجی به‌عنوان مدافع و هافبک روی نیمکت حضور خواهند داشت. احمد گوهری هم گلر نیمکت‌نشین خواهد بود و تمیروف گزینه خط حمله روی نیمکت.

بیشتر بخوانبد:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

پرسپولیس ترکیب احتمالی, پرسپولیس ذوب آهن
پرسپولیس ترکیب احتمالی, پرسپولیس ذوب آهن

اما برای پر کردن لیست ۲۰ نفره یحیی باید نام جوان‌هایی مثل علی جودکی، محمد عمری و ابوالفضل سلیمانی را هم به‌عنوان مدافع چپ، وینگر چپ و مدافع میانی ذخیره در لیست خود قرار دهد. چنانچه شرایط وحدت هنانوف هم مساعد باشد او نفر بیستم لیست خواهد بود وگرنه یکی از جوان‌های تازه‌وارد مثل خدادادی یا فهمی شانس این را دارند که در لیست قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *