کنفرانس خبری استقلال سپاهان ؛ اولین کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس +[عکس]

کنفرانس خبری استقلال سپاهان . اولین کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس. در ادامه مطلب استقلال سپاهان کنفرانس خبری همراه فیگار باشید.

ساپینتو در نشست خبری پیش از با سپاهان گفت: اول از همه ظهر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که به کشور ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ باشگاه استقلال شدم. فردا بازی اول‌مان را در مقابل یک تیم خیلی قوی انجام خواهیم داد.

کنفرانس خبری استقلال سپاهان

اولین کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس +[عکس]

کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس, استقلال سپاهان کنفرانس خبری
کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس, استقلال سپاهان کنفرانس خبری

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه با توجه شناخت خوبش از مورایس، آیا به هواداران قول می‌دهد که استقلال با دست پر از زمین خارج شود، اظهار داشت: نقاط قوت و ضعف سپاهان آنالیز کردیم. سپاهان از نظر آماده‌سازی سطح عالی مثل ما نداشته است، بنابراین تمرکزمان روی این مسابقه می‌گذاریم تا به پیروزی رسیم. امیدوارم گام به گام بازی‌های خوبی از ما ببینید.

در ادامه شناخت بیشتری از تیم‌ها پیدا می‌کنیم و دیدار برگشت با سپاهان مطمئناً بازی بهتری خواهد بود. از این بابت ناراحتم که تماشاگران نمی‌توانند در این بازی در کنار ما حضور داشته باشند. وی ادامه داد: به باشگاه بزرگی آمدم، باشگاهی که فصل گذشته قهرمان شده است. درست است که با لیگ ایران خیلی آشنایی نداشتم ولی امیدوارم بتوانیم خوب ظاهر شویم.

بیشتر بخوانبد:

کنفرانس خبری استقلال سپاهان

کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس, استقلال سپاهان کنفرانس خبری
کنفرانس خبری ساپینتو و مورایس, استقلال سپاهان کنفرانس خبری

انتظارم از تیم بالا بود و بعد از اینکه به این باشگاه وارد شدم، این انتظاراتم برطرف شده و با محیطی روبه‌رو هستم که همه تمرکز بالایی دارند و همه در کنار هم متحد هستند. ساپینتو در خصوص نحوه آماده‌سازی استقلال و آیا اینکه به اهدافش در اردوی ترکیه رسیده است، گفت: بهترین اردوی تدارکاتی را برای استقلال برگزار و با تیم‌های خوبی بازی تدارکاتی انجام دادیم. 10 روز پرفشاری را سپری کردیم. شاید شما هم متوجه شوید که بازیکنان خیلی خوب هنوز ریکاوری نشده‌اند ولی پس از بازی فردا خیلی آماده و تمرکز بالایی خواهند داشت.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: هر شک و شبهه‌ای داشتید از من بپرسید. راحت باشید. از من نپرسید که 11 نفر اصلی را بگویم چون منطقی نیست. می‌توانیم رابطه صادقانه و محترمانه‌ای با هم داشته باشیم. سوالات شفاف و نرمال بپرسید. من یک روز را اختصاصی برای شما تدارک می‌بینم تا با بازیکنان در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنفرانس خبری استقلال سپاهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *