تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد + [عکس]

انیمه Yowamushi Pedal با یک تریلر خبر فصل جدید خود را اعلام کرد. در این نوشتار به جزئیات تریلر Yowamushi Pedal: Limit Break می‌پردازیم.

استودیوی TOHO پخش اولین ویدیوی تبلیغاتی Yowamushi Pedal Limit Break، فصل پنجم مانگا Yowamushi Pedal نوشته Wataru Watanabe را آغاز کرد. این تریلر آهنگ اصلی “Keep going” توسط 04 Limited Sazabys و تم پایانی آهنگ “PRIDE” از Novelbright را آشکار و پیش نمایش می‌کند. تاریخ انتشار انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break در تاریخ 9 اکتبر ساعت 12:00 بامداد به وقت JST (در واقع 10 اکتبر) در NHK خواهد بود.

تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد

همراه با عکس

تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد
تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد, تریلر Yowamushi Pedal: Limit Break, انیمه Yowamushi Pedal, تاریخ انتشار انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break

Osamu Nabeshima برای کارگردانی این انیمه و Kurasumi Sunayama برای کار بر روی فیلمنامه بازگشته است. Yukiko Ban دوباره در حال طراحی شخصیت‌ها و Hiroyuki Horiuchi در حال طراحی دوچرخه‌ها هستند. کان ساوادا برای ساختن موسیقی بازمی‌گردد. TMS Entertainment بار دیگر این انیمیشن را تولید می‌کند.

فصل اول انیمه تلویزیونی در سال 2013 پخش شد. فصل دوم با نام Yowamushi Pedal Grande Road در سال 2014 در ژاپن پخش شد و در مارس 2015 به پایان رسید. Yowamushi Pedal New Generation، فصل سوم سریال، اولین بار در ژانویه 2017 پخش شد. Yowamushi Pedal Glory Line، فصل چهارم، در ژانویه 2018 پخش شد. Crunchyroll هر چهار فصل را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد.

Yowamushi Pedal یک انیمه دوچرخه‌سواری است که یک دوچرخه‌سوار معمولی به نام ساکامیچی اونودا را دنبال می‌کند. در حالی که اونودا عاشق دوچرخه سواری است، وقتی او را برای پیوستن به تیم رقابتی دوچرخه سواری مدرسه اش دعوت می‌کنند، کاملا شگفت زده می‌شود.

تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تریلر انیمه Yowamushi Pedal: Limit Break منتشر شد + [عکس]

  1. ممنون به خاطر اطلاع رسانی خوشحال شدم من خیلی وقت بود منتظرش بودم خداروشکر اومد

    انیمه ورزشی از انیمه های مورد علاقه منه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *