تماشای رایگان و آنلاین سریال آتش و باد قسمت 27 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

سریال آتش و باد قسمت 27 را آنلاین و رایگان در فیگار تماشا کنید. سریال آتش و باد سریالی است که پخش آن از شبکه سه سیما به تازگی آغاز شده است.

سریال آتش و باد اثری جدید است که در ایام نوروز و ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود. کارگردان سریال آتش و باد شبکه ۳ مجبتی راعی و تهیه‌کننده‌ی آن، حسن نجاریان می‌باشد. پروسه تولید و فیلمبرداری سریال آتش و باد شبکه سه از پاییز 1398 آغاز شد و در زمستان 1401 به اتمام رسید. در خلاصه سریال آتش و باد آمده است:

«بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری جهان‌پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند و نهایتاً درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و …

سریال آتش و باد قسمت 27

تماشای قسمت 27 سریال آتش و باد

سریال آتش و باد قسمت 27
سریال آتش و باد قسمت۲۷

روز پخش سریال آتش و باد : هر شب

ساعت پخش سریال آتش و باد : ساعت 19

بازپخش سریال آتش و باد : ساعت 23:45 و 10:45

این سریال ایرانی جدید از فروردین 1402 از شبکه سه منتشر شده است. ساعت پخش سریال آتش و باد، هر شب ساعت 19 می‌باشد. تکرار این سریال نیز در ساعت‌های 1:30 بامداد، 10 صبح و 14:30 صورت می‌گیرد. مدت زمان سریال آتش و باد در هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه ، صدرالدین حجازی، سپهر محمودی، نادر فلاح، مریم موسویان، مجتبی واشیان، بیوک ‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، مهران نعیمی، ابراهیم برزیده، اشکان آبگون،محمد مظفر، سیامک اشعریون و پرویز بزرگی از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

سریال آتش و باد قسمت۲۷


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *