فراگمان سریال عزیز قسمت 12 ؛ تریلر Aziz با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Aziz، همراه ما باشید. فراگمان سریال عزیز قسمت 12 با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

داملا سونمز که به تازگی در سریال محبوب گودال با کاراکتر افسون درخشید و بسیار پسندیده شد، اکنون با نقش دلربا در سریال عزیز حضور دارد. و قرار است دل مخاطب را برباید. مورات ییلدیریم ستاره سریال ترکی رامو، در نقش اصلی عزیز پایدار در این سریال حضور خواهد داشت.

این سریال ماجرایی خیالی، ولی با الهام از واقعیات تاریخی است. ماجرای آن حول گذشته ترکیه و زمانی که برخی از قسمت‌های ترکیه تحت اشغال فرانسه است می‌گذرد. برای دانلود فراگمان سریال عزیز قسمت 12 همراه ما بمانید.

فراگمان سریال عزیز قسمت 12

تریلر Aziz با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 12 سریال عزیز, تیزر قسمت 12 عزیز, عزیز قسمت 12 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال عزیز قسمت 12
دانلود فراگمان قسمت 12 سریال عزیز, تیزر قسمت 12 عزیز, عزیز قسمت 12 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال عزیز قسمت 12

عزیز پایدار (با بازی Murat Yıldırım)، پسر خانواده پایدار، بزرگترین و تنها تولیدکننده فرش در آنتاکیا، زندگی مرفه و ثروتمندی دارد. سرنوشت عزیز زمانی تغییر می‌کند که پسر نماینده فرانسوی “موسیو پیر”، ستوان آندره را می‌کشد.

ستوان آندره در حال تجاوز به دختری روستایی با نام افنان بود، که عزیز درخواست کمک او را می‌شنود. عزیز برای کمک می‌رود. به دلیل مقاوت ستوان آندره، عزیز تیری را به سمت او شلیک می‌کند. لینک دانلود فراگمان سریال ترکی عزیز قسمت 12 در انتهای مطلب قرار دارد،‌ همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


عزیز مجبور می‌شود سرزمین زادگاهش، تنها عشقش “دلربا” و خلاصه هر چه دارد را پشت سر بگذارد و فرار کند. پس از مدتی خبر کشته شدن عزیز به خانواده او داده می‌شود. دو سال بعد، زمانی که تصور می‌شود او مرده است، بازگشت عزیز برای همه غیرمنتظره می‌شود. برخی خوشحال و برخی طبیعتا معذب می‌شوند.

فراگمان سریال عزیز
سریال ترکی عزیز قسمت 12, فراگمان قسمت 12 عزیز, دانلود قسمت 12 سریال عزیز

دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست. عزیز با صحنه‌ای مواجه می‌شود که اصلا انتظارش را ندارد. به او خبر می‌دهند که پدرش بدهی بسیاری داشت،‌ ورشکست شده و بعد طاقت نیاورده و خودکشی کرده است. عزیز این مسئله را باور نمی‌کند، اما کاری هم نمی‌تواند کند. در ادامه نوشتار فراگمان سریال عزیز قسمت 12 همراه ما بمانید.


بیشتر بخوانید:


وضع مملکت نیز بدتر از اسبق است. قدرت حکومت فرانسوی‌ها بیش از پیش شده است. عزیز متوجه می‌شود که به جای او، ذوالفقار دیوانه محله اعدام شده است. او از هر لحاظ آسیب روحی می‌بیند. همه این موارد گویی کافی نیست، خبر ازدواج دلربا با “آدم” پسر عمویش را نیز می‌شنود.

آدم همانند برادر نداشته عزیز بود. اما با تمامی این‌ها عزیز پا پس نمی‌کشد و برای راه اندازی مجدد آتلیه فرش تلاش می‌کند. با این کار هم اعتبار خانوادگی‌اش را مجددا به دست می‌آورد و هم کمکی به اهالی شهر می‌کند.

فراگمان سریال عزیز
دانلود فراگمان قسمت 12 سریال عزیز, تیزر قسمت 12 عزیز, عزیز قسمت 12 زیرنویس فارسی

اگر به فیلم‌ها و سریال‌های ترکی علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله‌های بهترین فیلم های ترکی عاشقانه، بهترین سریال های ترکی عاشقان، محبوب ترین و بهترین سریال های تاریخی ترکی و بهترین و جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 را در سایت فیگار مطالعه نمایید.

عموی عزیز، غالب پایدار، به شدت حریص و بد طینت است. او ارث عزیز و یکسری حقایق در رابطه با پدر او را مخفی کرده است. او با همکاری موسیو پیر در تلاش‌اند که مانع موفقیت مجدد عزیز شوند. برای تماشای تیزر قسمت 12 عزیز همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


فایل پیش‌نمایش سریال عزیز قسمت 12 زیرنویس فارسی چسبیده دارد و لینک دانلود آن در انتهای مطلب پیوست شده است. با دانلود آن، به تماشای فراگمان قسمت 12 عزیز بنشینید.

می‌توانید فراگمان سریال‌هایی همچون قضاوت، دختر مردم، دختر پشت پنجره، سه قرون و دیگر سریال‌ها از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. در ادامه نوشتار فراگمان سریال عزیز قسمت 12 همراه ما بمانید.

فایل دانلود سریال‌های دوبله شده همچون روزگارانی در چوکوروا، اتاق قرمز، آپارتمان بی‌گناهان و سیب ممنوعه نیز در کانال تلگرام فیگار قرار گرفته‌اند. برای دانلود قسمت 12 سریال عزیز و تماشای پیش نمایش آن، تا انتهای نوشتار فراگمان سریال مهمان قسمت 12 همراه ما بمانید.

عوامل سریال

فراگمان سریال عزیز
فراگمان اول قسمت 12 سریال عزیز, فراگمان دوم قسمت 12 سریال عزیز
  • نام ترکی: Aziz
  • بازیگران: مورات ییلدیریم، داملا سونمز، سیمای بارلاس، احمد ممتاز تایلان
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: ادا تزجان
  • زبان: ترکی, فراگمان سریال عزیز قسمت 12
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • روز پخش: جمعه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30
  • شبکه: Show tv
فراگمان سریال عزیز
سریال ترکی عزیز قسمت 12, فراگمان قسمت 12 عزیز, دانلود قسمت 12 سریال عزیز

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال عزیز
دانلود فراگمان قسمت 12 سریال عزیز, تیزر قسمت 12 عزیز, عزیز قسمت 12 زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 12 سریال عزیز

فراگمان اول قسمت 12 سریال عزیز

فراگمان دوم قسمت 12 سریال عزیز

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال عزیز قسمت 12 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 12 سریال عزیز و فراگمان دوم قسمت 12 سریال عزیز را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *