فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه ؛ Yasak Elma با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال سیب ممنوعه، همراه ما باشید. فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه در انتهای نوشتار پیوست شده است.

فصل پنجم سریال ترکی سیب ممنوعه چندی پیش از شبکه Fox به نمایش در آمد. این سریال که از سال ۲۰۱۸ منتشر شده است، ساختار روایتی آن پر از خیانت و تنش‌های خانوادگی است. سیب ممنوعه از همان زمان مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شد.

کارگردانی فصل 5 سریال سیب ممنوعه را، اجه اردک کوچ‌اوغلو به عهده گرفته است. موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، بسیار مورد پسند مخاطبان واقع شده است. در ادامه نوشتار، می‌توانید به لینک دانلود قسمت 133 سریال سیب ممنوعه دسترسی داشته باشید. به این صورت پیش نمایش سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 133 را خواهید دید و از وقایع قسمت جدید مطلع می‌شوید.

سناریو سریال سیب ممنوعه به گونه‌ای است که لحظه به لحظه تغییر می‌کند و پیش‌بینی آن سخت است. خداحافظی با کاراکتر شاهیکا با بازی نسرین جوادزاده، در فصل گذشته، مخاطب را در شوک عظیمی فرو برد. در این فصل نیز قرار است مخاطب شوکه شود. پیش نمایش سیب ممنوعه قسمت 133 زیرنویس فارسی در انتهای مطلب پیوست شده است.

فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

Yasak Elma با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 133 سیب ممنوعه, تیزر قسمت 133 سیب ممنوعه, فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه
دانلود فراگمان قسمت 133 سیب ممنوعه, تیزر قسمت 133 سیب ممنوعه, فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند. زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است.

 


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از ییلدیز می‌خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.


بیشتر بخوانید:


زمانی که این اتفاقات در زندگی ییلدیز رخ می‌دهد، شرکتی که زینب در آن کار می‌کند، توسط علیهان تاش‌دمیر خریداری می‌شود. زینب در شرکتی کار می‌کند که سه ماه حقوق نگرفته و شرایط شرکت تق و لق است.

سیب ممنوعه قسمت 121 زیرنویس فارسی, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 121
سیب ممنوعه قسمت 133 زیرنویس فارسی, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 133, فراگمان سیب ممنوعه قسمت 133

علیهان یک مرد کاری به شدت مغرور، از خود راضی و ثروتمند است. مدیر جدید با تمام پرنسل سابق، من جمله زینب تسویه حساب کرده و او را اخراج می‌کند. اما برای یک پروژه ناتمام، دوباره او را استخدام می‌کند. لینک دانلود تیزر قسمت 133 سیب ممنوعه در انتهای مطلب پیوست شده است، همراه ما بمانید.

تضادهای بین علیهان و زینب به مرور زمان به حالت تعاملی در می‌آید. اما چیزی که زینب از آن بی‌خبر است ارتباط علیهان و هالیت است‌. او شریک و برادر زن دوم هالیت است. تصمیمی که ییلدیز خواهد گرفت،‌ فقط بر زندگی خودش تاثیر نخواهد گذاشت، بلکه زندگی زینب را نیز درگیر خواهد کرد. اما از نظر زینب، پول همه چیز است، و برای همه احترام می‌آورد.


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


به مهمانی می‌رود تا با هالیت آشنا شود. با این اقدامی که می‌کند، وارد یک بازی بسیار شوم می‌شود. او برای هالیت نوشیدنی سرو می‌کند. هالیت که فرد هیزی است، رفتار گرمی با او دارد. اندر و هالیت در مهمانی به گونه‌ای صمیمی رفتار می‌کنند، که کسی متوجه اختلال آن‌ها نشود.

همه حسودی این زوج را می‌کنند. اندر در خیال خود، این تصور را دارد که مچ هالیت و ییلدیز را خواهد گرفت و مال و منان هالیت را به جیب می‌زند. در طرف دیگر زینب مشکل مالی دارد، اما نمی‌تواند به علیهان بگوید.

دانلود فراگمان قسمت 121 سیب ممنوعه, تیزر قسمت 121 سیب ممنوعه
دانلود فراگمان قسمت 133 سیب ممنوعه, تیزر قسمت 133 سیب ممنوعه, دانلود فراگمان قسمت 133 سیب ممنوعه

علیهان به طور اتفاقی گفت و گوی او و دوستش را می‌شوند. بنابراین بدون اینکه اسمی از او برده شود، به زینب کمک می‌کند. در این بین هالیت و ییلدیز نیز به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند. لینک دانلود فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه در انتهای مطلب قرار گرفته است؛ همراه ما باشید.

ییلدیز سعی می‌کند که اندر را نیز دور بزند و خودش وارد رابطه با هالیت شود. به این طریق به ثروت او دسترسی پیدا کند. ییلدیز از فقر و نداری به اوج می‌رسد و پس از ازدواج با هالیت ثروتمند می‌شود. او هر روز نقشه جدیدی می‌کشد تا بتواند ثروت شوهرش هالیت را صاحب شود.


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


او برای خواهرش زینب یک خانه می‌خرد و او را از اجاره نشینی خلاص می‌کند. یکی از ثروتمندان ترکیه زینب را گروگان می‌گیرد و قصد دارد با او ازدواج کند. زینب در روز عروسی، از طریق یک دوست متوجه می‌شود که علیهان در یک هواپیما بوده و سقوط کرده است.

سیب ممنوعه قسمت 121 زیرنویس فارسی, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 121
سیب ممنوعه قسمت 133 زیرنویس فارسی, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 133

به دلیل عشقی که به علیهان دارد با لباس عروس از مراسم ازدواجش فرار می‌کند و به محلی که به او گفتند می‌رسد. اما سرانجام متوجه زنده بودن علیهان می‌شود. آن‌ها همدیگر را در آغوش می‌گیرند و نهایتا با هم ازدواج می‌کنند.


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


ییلدیز وقتی یاد روزهایی می‌افتد که فقیر بوده است و برای یک لقمه نان مجبور بود در رستوران کار کند، تصمیم می‌گیرد تا همه ثروت هالیت آرگون، مرد ثروتمند ترک را بالا بکشد. هالیت پولدار و هیز، یک شبه تمام ثروتش را از دست می‌دهد و بازیچه ییلدیز می‌شود. در ادامه نوشتار فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه همراه ما باشید.

اما اندر که متوجه قضایا شده است، از طریق برادرش مانع این اتفاق می‌شود. هالیت را راضی می‌کند که حساب‌های ییلدیز را مسدود کند. ییلدیز می‌رود و او را ترک می‌کند. اندر از فرصت استفاده می‌کند تا مجددا با هالیت ازدواج کند. غافل از اینکه هالیت و شاهیکا در یک رابطه هستند.


بیشتر بخوانید:


شاهیکا از نبود زن‌ها استفاده کرد و سعی می‌کرد تا به این پیرمرد پولدار نزدیک شود. اندر که دوباره می‌بینید سرش بی کلاه خواهد ماند، با همراهی برادرش جانر تصمیم شوم دیگری برای بدست آوردن ثروت هالیت می‌کشد. پس از ییلدیز ایلماز، حالا قصد دارد شاهیکا را از دور خارج کند.

فراگمان سیب ممنوعه قسمت 121, دانلود قست 121 سریال سیب ممنوعه, تیزر قسمت 121 سیب ممنوعه
فراگمان سیب ممنوعه قسمت 133, دانلود قسمت 133 سریال سیب ممنوعه, تیزر قسمت 133 سیب ممنوعه

اندر که دید نتوانست به هالیت برسد، به دنبال جزئیات زندگی شاهیکا می‌رود تا او را پیش هالیت خراب جلوه دهد. با تحقیقات فراوان متوجه می‌شود که شاهیکا همسر قبلی خود را کشته است. پسر شوهر سابق شاهیکا، همه واقعیت را به اندر می‌گوید.

اندر سراسیمه به شرکت هالیت آرگون باز می‌گردد و با پسر خوانده شاهیکا تماس می‌گیرد، که حقایق را به هالیت بگوید. اما آن پسر در اثر سکته قبلی فوت کرده بود. اینگونه می‌شود که هالیت حرف‌های اندر را نمی‌پذیرد. اندر برای ثابت کردن حرف خود ،به دنبال مدارک بیشتر می‌رود.


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


هالیت آرگون پس از سال‌ها عیش و نوش به دوران پیری می‌رسد و روزهای پایان عمرش را سپری می‌کند. یک روز صبح که منتظر اتوبوس بود تا به دکتر برود، ییلدیز همسر سابقش را می‌بینید، که با یک ماشین آخرین مدل می‌ایستد و داغ دل هالیت را تازه می‌کند.

فراگمان سریال سیب ممنوعه
فراگمان اول قسمت 133 سریال سیب ممنوعه, فراگمان دوم قسمت 133 سریال سیب ممنوعه, فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

اندر، ییلدیز و شاهیکا، هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شود. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل‌هایی باید می‌دادند. که بسیار هم دادند. در فصل 5 سریال سیب ممنوعه ادامه این داستان پر از فتنه را خواهید دید. به فراگمان سیب ممنوعه قسمت 133 در انتهای نوشتار دسترسی خواهید داشت.


علاوه بر دسترسی به فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


عوامل سریال سیب ممنوعه

فراگمان سریال سیب ممنوعه
فراگمان سیب ممنوعه قسمت 133, دانلود قسمت 133 سریال سیب ممنوعه
  • نام ترکی: Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، اجه دیزدار
  • ساعت پخش: 21:30, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 133
  • کارگردان: اجه اردک کوچ‌اوغلو
  • ژانر: درام، عاشقانه, سیب ممنوعه قسمت 133 زیرنویس فارسی
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: Foxtv, دانلود قسمت 133 سریال سیب ممنوعه
  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل
  • محصول سال: 2018 تا 2021, فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال سیب ممنوعه
فراگمان اول قسمت 133 سریال سیب ممنوعه, فراگمان دوم قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

دانلود فراگمان قسمت 133 سیب ممنوعه

فراگمان اول قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

فراگمان دوم قسمت 133 سریال سیب ممنوعه

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان قسمت 133 سریال سیب ممنوعه با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 133 سریال سیب ممنوعه و فراگمان دوم قسمت 133 سریال سیب ممنوعه را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *