خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره ؛ به همراه دانلود فراگمان Camdaki Kiz

در نوشتار جدید فیگار خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره را برای شما تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید تا از وقایع قسمت آتی Camdaki Kiz مطلع شوید.

فصل یک سریال محبوب دختر پشت پنجره در زمستان سال گذشته به نمایش درآمد. با پخش نه قسمت توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند. پرداختن به مشکلات خانوادگی و روحی دختری به نام نالان و اطرافیان او، ماجرای اصلی این سریال است. دکتر بودایجی‌اوغلو از روانشناسان معروف و کاربلد ترکیه، مدت‌ها رمان‌هایی بر اساس واقعیات زندگی بیمارانش می‌نوشت. نهایتا اهالی هنر تصمیم گرفتند که این داستان‌های پر محتوا را به تصویر بکشند.

سریال عروس استانبول، خانه تولدت سرنوشت توست، اتاق قرمز، آپارتمان بی‌گناهان و دختر پشت پنجره، مجموعه‌ای از سریال‌هایی هستند که با اقتباس از کتاب‌های ایشان نوشته و فیلمبرداری شده‌اند. در ادامه نوشتار خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره همراه ما باشید.

خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره

به همراه دانلود فراگمان Camdaki Kiz

خلاصه سریال دختر پشت پنجره قسمت 22, دانلود فراگمان سریال دختر پشت پنجره, خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره
خلاصه سریال دختر پشت پنجره قسمت 22, دانلود فراگمان سریال دختر پشت پنجره, خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره

مظفر که سعی می‌کند مانع ملاقات خیری و ملیسا شود، بعد از حرف‌های نالان احساس می‌کند که مجبور است رابطه دروغینش با ملیسا را ادامه دهد. وقتی سدات تلاش می‌کند تا راهی برای گفتن واقعیات در مورد ملیسا به مظفر پیدا کند، او را به هتلی دعوت می‌کند.

در طرف دیگر ماجرا شک فریده به عادل بیشتر می‌شود. او از نالان می‌خواهد که عادل را تعقیب کند. اما نالان که در تعقیب پدرش است،‌ او را بر سر مزاری می‌بیند. فریده از اینکه نالان مادرش را که در مزار است بشناسد می‌ترسد.

اما عادل نیز دست از جانا نمی‌کشد و پیوسته پیگیر احوال اوست. این تماس‌های تلفنی فریده را دیوانه‌تر می‌کند. جانا نیز دست از نقشه‌هایش نمی‌کشد و برای نابودی رابطه نالان و سدات، هرکاری که می‌تواند می‌کند.

اما درگیری لفظی بین خیری و مظفر نیز پیش می‌آید، که خیری را به شدت ناراحت می‌کند. درحدی که او برای همیشه پرونده خانواده کوراوغلو را می‌بندد.

ملیسا که برای کاری پیش خیری می‌رود، متوجه می‌شود که رفعت در خانه اوست. این اتفاق غیر منتظره چه عاقبتی را برای ملیسا و مظفر رقم خواهد زد؟ باید منتظر ماند و دید! در ادامه نوشتار خلاصه سریال دختر پشت پنجره قسمت 22 همراه ما باشید.

فراگمان‌های سریال‌های زیر را از سایت فیگار دانلود نمایید:

عوامل سریال

دانلود فراگمان قسمت 21 سریال دختر پشت پنجره, تیزر قسمت 21 دختر پشت پنجره
خلاصه سریال دختر پشت پنجره قسمت 22, دانلود فراگمان سریال دختر پشت پنجره, دانلود سریال دختر پشت پنجره
  • ستارگان: بورجو بیریجیک، فیاض شریف‌اوغلو، هانده آتایز، تامر لونت، نور سورر، دوریم یاکوت
  • ژانر: درام, خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • تعداد فصل: 2, دانلود سریال دختر پشت پنجره
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • شبکه: کانال D, دانلود فراگمان سریال دختر پشت پنجره
  • روز پخش: پنجشنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30, دانلود سریال دختر پشت پنجره

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه قسمت 22 سریال دختر پشت پنجره سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *