آزار خبرنگار ایتالیایی ؛ آزار در برابر دوربین تلویزیون + فیلم

گرتا بکالیا، خبرنگار ایتالیایی، در هفته مبارزه با خشونت علیه زنان در برابر ورزشگاه امپولی مورد آزار جنسی قرار گرفت. با نوشتار آزار خبرنگار ایتالیایی با فیگار بمانید تا از اوضاع باخبر شویم.

آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی در برابر دوربین تلویزیون موجی از خشم را در این کشور به راه انداخته است. این خبرنگار دوشنبه شب شکایتی را به ثبت رساند که به لطف دوربین‌های تلویزیونی و مداربسته شناسایی شده است.

آزار خبرنگار ایتالیایی

آزار در برابر دوربین تلویزیون !

آزار خبرنگار ایتالیایی
آزار خبرنگار ایتالیایی, آزار گرتا بکالیا, خبرنگار ایتالیایی گرتا بکالیا آزار جنسی, آزار جنسی خبرنگار ایتالیایی, آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی

بکالیا در گفتگو با آژانس خبری آنسا اظهار داشت: «متاسفانه می‌دانیم که زنان بارها و بارها چنین آزارهایی را تجربه می‌کنند که توسط هیچ دوربینی ثبت نمی‌شود. این اتفاق نباید رخ ندهد.»

بیشتر بخوانید:

در تصاویر پخش شده از دوربین‌های تلویزیونی تصویر این مرد و حرکاتی که انجام داده به خوبی ثبت شده و بکالیی پس از چند لحظه شوک و ناباوری می‌گوید:

تو نمی‌توانی چنین کاری را انجام دهی.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که شبکه خبری که بکالیا برای آن‌ها کار می‌کند اعلام کرده که این تنها اتفاق نبوده و لحظاتی بعد مردان دیگری نیز آزار‌هایی به این خبرنگار رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خبرنگار ایتالیایی گرتا بکالیا آزار جنسی

آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی
آزار خبرنگار ایتالیایی, آزار گرتا بکالیا, خبرنگار ایتالیایی گرتا بکالیا آزار جنسی, آزار جنسی خبرنگار ایتالیایی, آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی

یکی از شبکه‌های رادیویی موفق شده با این مرد تماس بگیرد و او در گفتگو با آنها مدعی شده که اشتباه کرده، متاسف است و هدفش صرفا شوخی بوده و قصد توهینی نداشته چون از شکست 1-2 تیمش ناراحت بوده است.

بیشتر بخوانید:

بکالیا در واکنش به این اظهارات گفت:« این که او چنین آزار بدی را صرفا در حد یک شوخی می‌داند یعنی درک نمی‌کند که چه اتفاقی رخ داده است. این اظهارنظری باورنکردنی است و همه چیز را حتی از قبل بدتر می‌کند.»

فیلم آزار خبرنگار زن ایتالیایی

دانلود آزار خبرنگار زن ایتالیایی فیلم با کیفیت 144p

دانلود ویدیو آزار خبرنگار زن ایتالیایی با کیفیت 240p

دانلود فیلم آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی با کیفیت 360p

دانلود ویدیو آزار جنسی خبرنگار زن ایتالیایی با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آزار خبرنگار ایتالیایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *