رکورد شکنی فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا [+جزئیات]

فیلم Avatar: The Way of Water در باکس آفیس آمریکا از ۵۸۲ میلیون دلار عبور کرد و رکورد شکنی فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا همچنان ادامه دارد.

فیلم Avatar: The Way of Water به کارگردانی جیمز کامرون در باکس آفیس داخلی آمریکا به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری نزدیک می‌شود و برای ششمین بار در صدر جدول آخر هفته قرار می‌گیرد. پیش‌بینی شده است که این فیلم در آخر هفته بین ۱۷ تا ۲۰ میلیون دلار به فروش خود اضافه کند و خود را برای بالا رفتن از لیست پرفروش‌ترین‌های تاریخ آماده می‌کند.

ویدئوی نقد فیلم آواتار 2

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2

نقد و بررسی فیلم Avatar: The Way of Water 2022

60 فیلم برتر سال 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

رکورد شکنی فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا

  • فروش آواتار 2 در باکس آفیس
رکورد شکنی فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا
فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا

قسمت دوم آواتار در روز جمعه ۴.۶ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش داخلی خود را به ۵۸۲.۹ میلیون دلار رساند. اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، تا ابتدای روز دوشنبه به ۵۹۸ میلیون دلار خواهد رسید. این فیلم در سطح جهانی بیش از ۱.۹۵ میلیارد دلار فروش داشته و در چند روز آینده از مرز ۲ میلیارد دلار عبور خواهد کرد و اولین فیلم پس از انتقام جویان: پایان بازی خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد. این فیلم در حال حاضر ششمین فیلم پرفروش تاریخ در سراسر جهان است.

فروش آواتار ۲ در باکس آفیس آمریکا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *