دنزل واشنگتن به بازیگران فیلم جدید گلادیاتور پیوست !

پس از اینکه تأیید شد ریدلی اسکات دنباله‌ی گلادیاتور را خواهد ساخت، روز گذشته خبری مبنی بر پیوستن دنزل واشنگتن به فیلم گلادیاتور 2 به انتشار رسید.

پس از تأییدیه اصلی فیلم گلادیاتور 2 توسط ریدلی اسکات انتخاب پل مسکال به عنوان بازیگر اصلی، روز گذشته، مذاکرات دنزل واشنگتن برای پیوستن به Gladiator II آغاز شد تا در آینده، شاهد پیوستن دنزل واشنگتن به فیلم Gladiator 2 باشیم.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ مشخص شد !

پاول مسکل بازیگر نقش اصلی گلادیاتور شد

تیتر 2 (کیوورد اصلی)

تقریبا 16 سال پیش، دنزل واشنگتن و ریدلی اسکات با درام جنایی آمریکایی گانگستر آمریکایی تماشاگران را شگفت زده کردند و اکنون به نظر می‌رسد که این دو، آماده هستند تا دوباره به شکل بزرگی کنار هم قرار بگیرند.

منابع به نزدیک این کارگردان می‌گویند که واشنگتن در حال مذاکره نهایی برای بازی در دنباله اسکات برنده اسکار بهترین فیلم گلادیاتور برای کمپانی پارامونت است.

پیوستن دنزل واشنگتن به فیلم گلادیاتور 2
مذاکرات دنزل واشنگتن برای پیوستن به Gladiator II

دنزل واشنگتن به بازیگران فیلم جدید گلادیاتور پیوست !

اولین فیلم گلادیاتور، محصول مشترک یونیورسال و دریم ورکس بود، و این در حالی است که دریم ورکس در دنباله آن حضور نخواهد داشت و یونیورسال این حق را دارد که پس از حق پخش آن را کامل داشته باشد.

دنزل واشنگتن همچنین با برادر فقید ریدلی اسکات، تونی اسکات نیز همکاری داشته است. این دو با هم در فیلم‌های هیجان انگیز موفقCrimson Tide ،Man on Fire ،Déjà Vu ، The Taking of Pelham 123، کار کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *