دانلود ویدئوی اجرای نهایی امین یحیی زاده (آهنگ سرو چمن)

برای تماشا و دانلود ویدئوی اجرای نهایی امین یحیی زاده که اجرایی بی‌نظیر در برنامه صدای برتر شبکه ام بی سی پرشیا بود، با ما همراه ما باشید.

امین یحیی زاده ، شرکت کننده‌ی 32 ساله‌ی برنامه‌ی صدای برتر می‌باشد که به تازگی با اجراهای جذاب خود، توانتسته طرفداران زیادی برای خودش کسب کند و شب گذشته، با اجرایی گوش‌نواز، توانست یکی از بهترین‌ها باشد که در ادامه، ویدیوی اجرای جدید امین یحیی زاده را خواهید دید.

دانلود اجرای امین یحیی زاده از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی امین یحیی زاده + [دانلود اجرای او در مرحله ضربه فنی صدای برتر]

دانلود ویدئوی اجرای نهایی امین یحیی زاده

آهنگی که امین یحیی زاده روز گذشته به اجرای آن پرداخت را نخستین بار استاد محمدرضا شجریان در سال 1370 خواند و بر روی شعری از حافظ، سعدی، جواد آذر، باباطاهر می‌باشد.

پس از آن، حامد بهداد در سال 1397، نسخه‌ای از کاور این آهنگ را به سبک راک خواند که امین یحیی زاده نیز، بر روی کاور نسخه‌ی حامد بهداد، این اجرا را در برنامه‌ی صدای برتر، به سرانجام رساند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی اجرای سرو چمن امین یحیی زاده را ببینید:

ویدیوی اجرای جدید امین یحیی زاده

امین یحیی زاده، متولد مشهد می‌باشد و چند سالی است که در ترکیه زندگی می‌کند. او از 12 سالگی، شروع به خواندن سبک راک و متال کرد. او می‌گوید که به علت اینکه موسیقی راک و متال در ایران زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد و خانواده‌اش نیز موافق خواندن سبک راک و متال نبودند که این امر، او را خیلی اذیت کرد.

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “دانلود ویدئوی اجرای نهایی امین یحیی زاده (آهنگ سرو چمن)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *