تاریخ اکران فیلم Renfield مشخص شد !

پس از اینکه تریلر فیلم رنفیلد منتشر شد، در آن تریلر، تاریخ اکران فیلم Renfield که از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد، مشخص شد.

رنفیلد، از مهم‌ترین فیلم‌های امسال می‌باشد که نیکولاس کیج در آن به ایفای نقش پرداخته و در تریلر فیلم آن تاریخ انتشار Renfield ، این فیلم منتشر شد. تاریخ اکران سینمایی فیلم رنفیلد 30 مارچ 2023 است.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Renfield منتشر شد !

نخستین پوستر فیلم Renfield منتشر شد

تاریخ اکران فیلم Renfield

رنفیلد یک فیلم ترسناک کمدی آمریکایی به کارگردانی کریس مک کی بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان ریدلی است. رنفیلد اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Overlook در 30 مارس 2023 خواهد داشت و قرار است در 14 اپریل 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Renfield را ببینید:

تاریخ اکران فیلم Renfield
تاریخ انتشار Renfield

تاریخ اکران Renfield

در جولای 2014، یونیورسال پیکچرز ویژگی‌های فیلم‌های ترسناک کلاسیک، از جمله شخصیت کنت دراکولا را به‌عنوان بخشی از یک جهان مشترک مشترک با الکس کورتزمن و کریس مورگان اعلام کرد تا بر توسعه آن نظارت کنند.

پس از استقبال منفی از Dracula Untold (2014)، ارتباط آن با یک سریال یکپارچه کمرنگ شد و مومیایی (2017) دوباره به عنوان اولین فیلم این مجموعه قرار گرفت. مومیایی، یک شکست انتقادی و تجاری، منجر به تصمیم یونیورسال برای تغییر تمرکز بر داستان سرایی فردی و دور شدن از مفهوم جهان مشترک شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *